Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor Bredbånd
2.2
886 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
886 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#62
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#62 av 67 fiberleverandørerer
12%
Forferdelig
12% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 886 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
63
50
98
138
537
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Bredbånd
Telenor Bredbånd har 886 verifiserte omtaler på Bytt.no

Grisk, useriøst operatør

Omtale av  Oskar A. J

Bestilte bredbånd til min mor. Oppga spesifikt i bestillingen at vi ønsket kun et moden, ikke Wi-Fi ruter til månedspris. Likevel sendte Telenor en Wi-Fi basestasjon, og krevde betaling for dette! I tillegg brukte Telenor nesten 3 uker før internettet tilgangen var operativ, til tross for mange telefoner til kundeservice. Når første faktura kom, krevde de likevel betalt for perioden internettet ikke var operativt! Jeg er mildt sagt skuffet over den elendige håndteringen Telenor har vist i etablering av et nytt kundeforhold.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ekstremt ustabilt og alt for liten kapasitet.

Omtale av  Hhs

10 Mbps tilgjengelig er ikke tilstrekkelig i et moderne internettavhengig samfunn. Omlegging fra kobbertråd skulle ikke vært gjort før et moderne tilbud var tilgjengelig. Som eneste tilbyder er det jammen ikke mye man får igjen for langvarig kundeforhold.

Hakker hele tiden. Har klaget i 2 år

Omtale av  Harald S

Klaget i 2 år, uten at Telenor vil skifte fiberboksen. De sender bare ny ruter, som de fakturere. Hastigheten er fin. Den måler de også, men de vil ikke høre på meg. Livestreaming er umulig. Stopper og hakker og hopper hele tiden. Telenor innrømmer i gen feil.

Absoulutt det værste man kan komme borti

Omtale av  Sander M. E

Ingenting er bra med dette bredbåndet, jeg opplever konstant dårlig opplastning og nedlastnings fart, pingen min gjør meg kvalm, dritt kapasitet, hver gang mer enn en bruker internettet så kan jeg ikke bruke det, blir heller ikke levert hastigheten jeg betaler for og blir grovt overbetalt, kundeservice ba meg kontakte juridisk hjelp. Generelt veldig ufornøyd med dette og har ikke noe positivt å si.

Ustabilt. Har fått tilbud om gratis 150 og får 30/40 og skal ha 75 her i huseierlaget

Omtale av  Pc

Har ringt dem FEM ganger denne uka. Fått tilsendt ny diamant -ruter som må betales 39,- pr mnd og det er greit, men den nye gjorde ikke noe forskjell. Nå venter jeg på en tekniker som må sjekke fibersentralen som ser ut til å være problemet.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ubrukelig

Omtale av  Ola N

Sku gjerne fortalt hva som er bra med nettet vi fikk der jeg bor, men da kan jeg ikke være ærlig. Nettet vi fikk fra Telenor var helt ubrukelig. Måtte bruke 4G på tlf til alt vi skulle for å komme oss på nett. Var lovt 6-8mbps ned men kunne like godt vært 0,000001mbps. Konstant Ping langt over 1000, men var alltid noe galt med routeren vår. Selv når jeg brukte 3000 på helt ny router, så ble ikke nettet en smule bedre engang. Og fortsatt så var det visstnok vår feil. Eneste gangen som nettet var bra var når ingen, og da mener jeg INGEN, brukte nettet. Unngå dette for harde livet. Sett heller opp en strikk på en spiker midt oppå taket og koble deg heller til nett via den. Mye bedre

Dårlig kundeservice og informasjon

Omtale av  Morten

Telenor er for dårlig til å spesifisere hva de leverer. Når det gjelder fakturaspesifikasjon er de helt forferdelig dårlig. Det kommer ikke frem av fakturaen hva en eksakt betaler for bredbåndet. Når en tar en prat med kundeservice får en heller ikke vite hva kostnaden for bredbåndet er. Når en kunde ber om å få vite hva de betaler for bør jo leverandøren kunne gi et svar på dette (men det kan ikke Telenor).

Telenor Bredbånd har 886 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Bredbånd mener

Telenor Bredbånd

Har tilegnet profilen
Telenor Bredbånd deltar på Bytt.no

Telenor Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor Bredbånd besvarer ikke omtaler

Telenor Bredbånd har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR