Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som god kunde i mange år er jeg skuffet over merkelig behandling av ei som heter ####. Skulle bytte fra del kasko til full kasko. Men da må jeg ha bilen på verksted og få tilstandsrapport. Samt sende bilder av bilen. Jeg har ikke mulig til å ta fri fra jobb og dra på et verksted. Samt man må betale for dette også. Føler meg mistenkelig gjort. Da bytter jeg til et annet selskap, da det er mye lettere.
Hei Inger-Lise. Takk for tilbakemeldingen din. Det er leit at du følte det slik. Vi ønsker selvfølgelig ikke å gjøre det vanskelig for deg, men kundebehandleren fulgte våre retningslinjer. Ta gjerne kontakt med oss hvis du har noen spørsmål i forbindelse med dette. Hilsen Codan
Fikk en skade på en gangbane over myra til hytta. Blankt avslag, fordi jeg selv ikke eide grunnen over myra. Jeg har tillatelse fra grunneier, men dette var tydligvis ikke nok for Codan. Hva skal man med forsikring når man allikevel må betale selv for skaden. Kan jeg få kontigenten igjen for en verdiløs tåkeforsikring som jeg er lurt til å betale på? Selskapet ønsker tilbake melding for å gjøre Codan bedre... Skrev et brev og fortalte Codan om kundebehandling, kanskje de ville beholde oss som kunder.... De gadd aldri å svare engang. Er i full sving for å finne et seriøst selskap for enebolig, to hytter, to garasjer og en bil.
Hei Per. Leit at du har fått en skade på gangbanen din og det er forståelig at du er frustrert over avslaget. Vilkåret er dessverre allikevel likt for alle forsikringsselskap. Hvis det er en naturskade anbefaler vi deg å sjekke om naturskadefondet dekker skaden. Vi kan foreløpig ikke se at vi har mottatt klagebrevet om denne saken, men vi svarer selvfølgelig når vi mottar denne. For raskere svartid kan du gjerne sende oss en mail til [email protected]. Hilsen Codan
Har ikke forståelse for at jeg trengte litt tid på å få betalt.
Hei Edvard. Synd å høre at du ikke er fornøyd med oss. Vi gir våre kunder relativ lang betalingstid, som de fleste andre selskap. Faktura sendes alltid ut én måned før betalingsfrist, og hvis man ikke får betalt til fristen sendes det en betalingspåminnelse/purring som har betalingsfrist 3 uker etter opprinnelig frist. Hvis du har opplevd noe annet, ta gjerne kontakt med oss så ser vi selvfølgelig på det. Ha en fin dag! :) Hilsen Codan
Prisstigning på forsikringene ut over normal prisstigning ellers i samfunnet når det ikke har vært prisstigning som en ikke kan forklare - jeg har fått høyere forsikring enn det KPI tilsier. Jeg har ikke hatt skader.
Hei Thor. Takk for tilbakemeldingen din. Det er ikke alltid kun prisindeksen som påvirker prisen ved forsikringsfornyelse. Av og til kan forsikringer øke i pris hvis det f.eks. har vært stor skadefrekvens generelt i selskapet året før. Men det skal selvsagt ikke være stor prisøkning på skadefrie kunder. Hvis du ikke allerede har vært i kontakt med oss og fått en forklaring, anbefaler vi deg det. Da kan vi se nærmere på hvorfor prisen har økt - evt. se om det er noe vi kan gjøre. :) Vennlig hilsen Codan
Flinke, hyggelige, imøtekommende og behjelpelige ansatte. God pris og utrolig god kundeservice.
Hei. Hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som forsikringsselskap og våre ansatte. Slik skal det være:) Ha en fin dag videre. Hilsen Codan
Ok priser...Bra på skadebehandling. Dyr hvis fører nr 2 er under 23 år.
Hei Bjørn. Takk for omtalen. Det er viktig for oss slik at vi kan bli enda bedre. Ha en fin mandag:) Hilsen Codan
Avslutter medlemskapet med engang de er uenige med deg!!!! Uproft selskap!!
Hei. Vet ikke hva som har skjedd i ditt tilfelle her dessverre. Det er svært sjelden et kundeforhold sies opp fra vår side og da skal alltid begrunnelsen gis på forhånd. Hvis du føler du ikke har fått god nok informasjon kontakt oss gjerne på 408 06300 så ser vi på det. Hilsen Codan