Eika Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Altfor mye fram og tilbake, hadde fast trekk men det ble alltid gjort en to-fire trekk i mnd. Jeg ønsker orden i mine regninger. Trekkdato 19. pr mnd
Fornøgd men vil ha lavere pris, med de samme vilkårene, det er det eneste jeg vil opp år med et bytte
Jeg haar hatt Eika forsikring i mange år. Dog har jeg tidvis benyttet andre, men godt til bake til Eika. Dette skyldes ene og alene bedre pris fra andre i perioder. Er meget tilfreds med kundekontakt og de få oppgjør som har vært. Kan anbefales, men sjekk alltid prisene vært 3 år.
Jeg synes eika forsikring er flinke til å hjelpe deg om det er noen problemer. Men de er også litt dyre
For det meste bare høye priser. Men bra på kundetilfredshet
Meget bra kundeservice, kvalitet på oppfølgning. Alltid riktig fakturering
ønsker å bytte forsikring da jeg har fått ett rimeligere tilbud men fornøyd med service
bra service og oversiktlig når jeg går inn på mine sider
Fått rask og god hjelp når jeg har trengt det. De har vært lett å få tak i på telefonen og gitt god informasjon og servis.
Koster veldig mye. Derfor Jeg vil bytte med en andre forsikring.jeg må betale 2050kr per mån. Bare til 1 bil.
Hoven oppførsel og slett kundebehandling i alle ledd. Ingenting som haster når vi som kunder skal ha hjelp,som vi har kjøpt og betalt!! Men Gud hjelpes oss alle vist ikke vi....vi som er kunder...vi som dere i Eika jobber for...om vi ikke hopper når dere sier det...da er det alvor... En samling av inkompetente som tror at det er vi kunder som er her for dere.....det er nok dere som er her for oss som dere er så heldige og jobbe for...kundene.!!
Syns dem er rimelig på noen områder, men syns også dem er dyre på andre områder. derfor jeg velger å bytte
Enkelt å få tak i min kontaktperson. Har hatt 3 skader og hver gang har oppgjør gått smertefritt.
Jeg var så uheldig at jeg datt og slo meg på tur til Puerto rico Spania og da påstod EIKA at jeg var beruset noe jeg ikke var,så jeg måtte skaffe erklæring på at jeg var edru noe jeg skaffet noe EIKA likte for da måtte de betale for behandling noe de måtte så det er det jeg kaller dårlig kundebehandling så hold dere unna EIKA Per H.
Forferdelig kundeservice. Med mindre du vil betale for å bli anklaget av ditt eget forsikringsselskap anbefaler jeg deg å styre unna, og velge en profesjonell aktør.
Hadde en Subaru Forester Turbo S Forsikringsselskaper er ikke glad i denne bilen når det står på ungdommer, men disse ga en knall pris