Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God hjelp og rask behandling. Serviceinnstilt forsikringsrådgiver som forklarte hva jeg måtte gjøre.
Saksbehandler per telefon ga ikke håp om erstatning av tapt gullarmbånd - men spørreskjemaet jeg fikk i etterkant ga håp om erstatning av tapt verdi. Heldigvis fant jeg igjen det tapte før saken ble ferdigbehandlet og jeg avsluttet søknaden. Derfor vet jeg ikke om jeg hadde fått dekket noe av verditapet. Men jeg fikk i alle fall et håp noen dager og det var fint.
Raske til å ta opp saken og komme på besøk for sjekk.
Enkelt skjema å fylle ut på nett og rask tilbakemelding.
Konkuransedyktig og bra forsikringsselskap som tar godt vare på kundene sine.
Det er enkelt og melde skade og veldig rask behandlingstid.
Har skaffet avbest. av reisebilderlet + legeattest, men ble ikke spurt om det.
Skade på kr6000 egen andel på kr 2000 minus alder minus synstest utbetalt ca kr 3000
Bra oppgjør økonomisk,men behandlingstid på 14 dg er for lang tid.
Veldig godt samarbeid med veterinær og forsikring. Alt fungerte veldig fint, og ikke minst helt sømløst. Trengte ikke gjøre mer enn å opplyse om forsikringsnummeret hos dyrlegen. Resten gikk av seg selv. Betydningen og ikke minst viktigheten av en dyreforsikring er uvurderlig.
Fremtind har rotet med bompengeordningen siden forsikringsselskapene tok over dette. De har krevd bompenger fra to biler på en brikke/avtale hvorav en bil ikke er min. Den ene bilen var forsikring/veiavgift annulert for to år siden etter motorhavari like etter kjøp. Saken gikk til retten og jeg vant og kjøpet ble opphevet for to år siden. Og allikevel måtte jeg betale for denne bilens bompasseringer som bilselger nå bruker. Jeg har skrevet mange mailer og saken er ennå ikke avgjort. Fremtind har opptrådt uvillig, usaklig og vanskelig. Aldri mer Fremtind forsikring!
Alltid rask behandlingstid Veldig positiv til Fremtind
Fikk veldig god hjelp, da frysen vår ble helt ødelagt, all maten gikk i bosset
Får raskt hjelp ved behov. Kort behanlings tid og hjelpsom ved bytegning
Hadde allerede betalt forskudd for reis da vi fikk sjukdom i familien og måtte avlyse turen , fekk god informasjon av Fremtind korleis vi skulle forholde oss og fikk tilbake pengeneSikker
Etter 50 år som forsikringstaker burde kunder som belaster forsikringen lite bli belønnet og ikke straffet med høyere fakturaer!