Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen grunn til å bytte til et annet forsikringsselskap, har fått god hjelp av Fremtind flere ganger, hele veien ryddig med flinke folk i selskapet
Ingen interesse av saksbehandler for å finne årsak til skade. Å bygge konklusjon på ikke faktabasert materiale gir null faglig tillit. Erfaringer fra andre selskap er befaringer av fagfolk og løsninger gjennom dialog.
Rask responstid og gode avtaler. Bra kundeservice. Lytter.
Jeg var så uheldig å miste ei nål til bunaden min, å som jeg ikke meka at jeg hadde mista før jeg skulle ta av meg bunaden da jeg kom hlem. Etterlyste den i media, å neste dag fikk jeg beskjed om at den var funnet, men kjørt over, å den var da ikke brukanes mere. Måtte kjøpe ny bunadsnål, og Sendte inn til Fremtind, som dekket utgifta på bunadsnåla, raskt og effektivt.
Veldig skuffet over saksbehandling. De mener at skade har skjedd for lenge ( 2 uker side før vi meldt inn saken) derfor får ikke dekke.
Samme som tittelen på omtalen . Var litt usikker på innmelding av skade på nett, men det gikk greit.
Tiden for saksbehandlingen er lang, men resultatet har vært bra