Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling. Ikke noe diskusjon. Oversiktlig app. Lett å melde skade.
Saksbehandler svarte ikke på mail og ringte ikke tilbake på mine telefoner, som heller ikke ble besvart. Når jeg først fikk kontakt opplevde jeg at kundebehandleren var lite hjelpsom og nesten "irritert" i tonen. Jeg har vært trofast kunde i mange år uten skade og opplevde meg dårlig behandlet som kunde. Det som var bra, var at skaden ble dekket til slutt. Hvis det ikke hadde vært for medlemsrabatten gjennom Norsk sykepleierforbund hadde jeg byttet selskap.
Dere har gode og hyggelige service personer . Straks behandling 👍
Vi fikk veldig bra oppfølging og kommunikasjon mellom iss.
De har alltid opptrådt korrekt og viser tillit til sine kunser
Føler at jeg bare er et tall i arkivet , jeg har alle konti og forsikring bundet opp mot Sparebank 1 Østlandet , lurer på om det er smart å finne en annen og gjøre mine avtaler med.
Alt ble ordnet på et øyeblikk, supert! Vanligvis er alt ang forsikring vanskelig, men dette var en fryd.