Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Måtte avbestille tur til datter og barnebarn pga.høyt smittetrykk i Tromsø og på skolen/klassene til barnebarn. Turen var bestilt tidlig i oktober. Da var alt normalt. Og vi hadde jo Den forsikringa Helårs topp reise???Dekker ikke,da corona og risiko for smitte ikke er noen gyldig grunn. Min mann er i høy risikogruppe med meget dårlig lungekapasitet og bruker pustemaskin om natta. Lurer på hva er gyldig grunn.
Hvis innboforsikringen skal kunne brukes på div. Hvitevarer som platetopp, burdet det stå anmerkninger på at dette dekkes ikke av forsikringen. Er utrolig skuffet over at dette ikke dekkes av forsikringen hos dere....
Helt bra jobba av de fleste kontakt personene vi snakket med hos dere
Fremtind sånn generelt er ok. Fremtind i vannskadesak ikke ok. Oppfølging av kunde ,inkludering av kunden i skadesaken.Føler at vi ble satt på sidelinjen.
Veldig fornøyd med vår forsikring. Vi vart syke og fikk igjen våre utgifter til flybilletter uten vansker, kort behandlingstid.
God info fra kundeservice angående denne type hendelse. Da hendelsen ikke er avsluttet, kan en bare refere til tidliger hendelse. Hvor hendelse og oppgjør gikk på skinner. Forventer ikke noen endring/opplevelse på dette
Når det til meg har oppstått uhell/ skade har det vært enkelt og melde denne inn via nettbank.tilbakemelding kommer raskt og forslag/ evt alternativer er enkelt beskrevet. Også ved sykdom i utlandet der leger har « prøvd seg» med høye beløp har Fremtid stått på og ordnet opp for meg. Savner mere enkel info på hva vi skal gjøre når sykdom i utlandet oppstår.