Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God måte å melde skade på. Rask og god behandling. Rask tilbakemelding angående skade
Enkel utfylling av skademelding på nett og rask behandlingstid. Ny vare er allerede bestillt etter at oppgjøret kom etter ett døgn
Værste forsikringsselskapet vi har vært borti, får ikke hjelp når man trenger det. Fikk vannlekkasje i boligen som førte til at vi måtte stenge hovedkranen og huset ble ubeboelig. Ingen framgang i saken, kjempevanskelige å få tak i, sitter 30-45min i telefonkø for så å bli møtt med folk som ikke kan hjelpe og som ikke er interessert i å hjelpe. Alt av utbedring måtte vi ordne selv, de sender ikke skadefirma. Kompensasjon for at vi ikke kan bo i boligen er ikke ordnet. Når de omsider godtok og skulle sende noen til å tørke og alt var avtalt fikk vi plutselig beskjed fra en tredjepart at tørk var avbestilt. Tok da kontakt igjen med fremtind og da har de avsluttet saken og konkludert med at skaden har skjedd før vi tegnet forsikring der. Da er det verdt å nevne at vi fremdeles har pågående vannlekkasje som renner hvis hovedkranen blir slått på. Dette blir en klagesak og meldt til finansklagenemnda, advokat blir innblandet da dette er klare brudd på avtalene i forsikringen.
Pålitelig og rask håndtering av forsikringssaker, god kundeservice og gode tilbud.
Har skulle bruge forsikringen 2 gange på indbo. Begge gange var resultater MEGET DORLIGT. Manglende viden hos "M", var ny !!! Så der var med chauflør!! SOM HELLER IKKE VISTE NOGET!!! Anden gang 3-4 år efter lyver sagsbehandler, manglende viden!! SÅ Min erfaring med FREMTIND / Sparebank forsikring er meget Meget dorlig!!!
Enkelt og greit, god service og hurtig svar, fornøyd.
Behagelig og grei saksbehandler. Avklaring av fremgangsmåte og forløp over telefon ved førstegangs henvendelse.