Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raske til å levere og hjelpe kunden. Relativt raskt å få tak i kundebehandler
Svært misfornøyd med oppfølging i saken min hva gjaldt branntilfelle i nylig totalrenovert bolig. Veldig ovenfra og ned fremtoning på saksbehandler, samt dårlig informasjon ang muligheten for å rette krav om tilbakebetaling av egenandel fra elektrikerfirma. Kommer etter all sannsynlighet til å bytte forsikringsselskap.
Enkel og greit,og veldig forståelsesfull kundebehandler
Orndet opp fort, hyggelig telefonsamtale og verkstede ordnet opp fort
Første og fremst vil jeg si at hele prosessen deres tok over 3 måneder. Med dårlig oppfølging og oppdatering av situasjonen. Måtte foreta masse kontakt selv, til syvende og sist legger de til et svar som ikke stemmer. De legger frem feil informasjon for å avslutte saken. Ellers veldig lite hjelpsomme under hele prosessen.
Greit og hurtig oppgjør. Fin behandling de tar godt vare på sine kunder.
Med reise forsikring jeg meldte inn tyveri av telefon og fikk svar i noen få dager. Min datter fikk ordnet ny telefon en dag seinere etter ferie da vi kom til Norge. Har god god erfaringer av forsikring, for eksempel i fjør fikk kofferter 4 dager seinere da vi kom på feriested, vi fikk dekke alle utgifter vi trengte da vi kom til Norge.