Frende Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gjør alt de kan for å vri seg unna. Løgn og bedrag hele veien. Deres takstmann avslo skaden og mente alt var vår feil etter 20 min. Jeg leide inn en skikkelig takstmann som satt av 4 timer, og opplyser dem om det, da ble det panikk og saken tok en ny vending. Vi er ikke ferdig med dem enda og advokater overtar. Dette kan ikke jeg gå god for, men takstmenn har fortalt med at frende betaler provisjon til deres egne takstmenn for å gi lavest mulig takst.
Hei Emil, så leit å høre at du ikke var enig i taksten fra en av takstfolkene som jobber for oss. Det er likevel ikke greit å kalle oss bedragere - og det er direkte feil at vi betaler noen provisjon for lave takster. Takstfolk er uavhengige og skal være objektive. Hvis noen mener vi har gjort feil i en sak, eller vi får ny dokumentasjon, som du forteller om her, ser vi selvfølgelig på saken på nytt, og det pleier å løse seg. Hilsen Heidi
Informerer dårlig om alternative egenandeler. Bruker folk som reparerer, til veldig høye priser. Sender ut et såkalt skadeoppgjør som er uforståelig.
Hei Otto, ikke kjekt å høre at du opplever oss slik. Ta gjerne kontakt med oss med tilbakemeldingen din, så kan vi gå igjennom saken din på nytt, og oppklare eventuelle misforståelser.
gode priser med raske tilbakemeldinger. god kundeservice
Takk for hyggelig tilbakemelding, Erik!
God oppfølging av meg som kunde og rask resons fra kundebehandler.
Glad for å høre at du er fornøyd! Takk for tilbakemeldingen!
Generelt fornøyd! Lokalkontor i Skjold. Familien har benyttet Haugesund Sparebank i generasjoner. Fint med Frende attåt.
Vi er veldig stolte av det gode samarbeidet vi har med banken. Glad du også er fornøyd!
Grei pris på forsikring. Har til nå ikke hatt noe uhell hvor jeg har brukt forsikringen. Grei å komme i kontakt med.
Vi er der for deg når du trenger oss. Fint å høre at du er fornøyd så langt!
Da tok litt tid men når dåke hadde begynt gjekk da fort og enkelt
Godt å høre at ting er på stell nå!
Når skaden først oppstår dekker de i grunn ingenting!! Det meste i forsikringspapir er unntak fra hva som er dekt.
Hei, det er selvfølgelig lurt å sette seg inn i avtalen når du kjøper forsikring. Dyreforsikringen hos oss har kommet godt ut i tester som sammenligner dekning.
Jeg har bilforsikring hos Frende. Og til tross for at Frende er et forsikringsselskap som er tett knyttet opp mot banknæringen, tar de 40 kr i gebyr per betaling. Eneste unntak er om man ønsker én betaling per år. Det vil at om jeg ønsker å betale bilforsikringen per måned, må jeg betale 480 kr mer i året. Dette burde vært unødvendig. Ellers har jeg ingenting mer å si om Frende da jeg så langt ikke har hatt behov for å ta i bruk forsikringen.
Hei, takk for tilbakemeldingen. Det stemmer at det er gebyr per betaling, og det derfor er billigere å betale en gang i året.
Har ingen andre erfaringer enn pris på forsikringen hos dere
Godt å høre at du er fornøyd med prisen. Vi skal sørge for at du får hjelp når du trenger Derby også!
Synes Frende er dyr forsikring- vært kunde i Sp1Smn i 12-13 år.
Hei, vi samarbeider ikke med Sparebank1, er det kanskje Fremtind du tenker på?
Gode priser og gode tilbakemeldinger på epost og over telefon
Glad for at du er fornøyd! Takk for meldingen din!
Har hatt behov for hjelp i forbindelse med en forsikring vi hadde hos Dere. En sak som gikk litt over tid. Vi fikk stor hjelp, og hadde ingen problemer. En fantastisk oppfølging av saksbehandler. Veldig fornøyd. Så vi føler oss trygg med våre forsikringer i Frende.
Så hyggelig å høre at dere er fornøyd, og takk for at du tok deg tid til å fortelle andre om det!
Som sedvanlig er Frende raske, dyktig og profesjonelle !
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Truls! Godt å høre at du er fornøyd. Det liker vi!
Service-nivået er nærmest fraværende når det gjelder å bli kontaktet av saksbehandler. I forbindelse med en skadesak har min samboer har gjentatte ganger prøvd å få kontakt med saksbehandler - får beskjed om at han er opptatt og at hun vil bli ringt opp. Når dette skjer gang etter gang og saksbehandler ikke ringer tilbake - ja, da er det terningkast 1.
Hei, det var leit å høre at dere ikke er blitt ringt opp igjen som avtalt. Send gjerne en e-post om hva saken gjelder, så får vi sjekket opp i det.
Veldig høy egenandel på foreksempel glassforsikring
Hei Ingvill, vi har samme egenandel som de fleste andre, 2500 kroner hvis hele ruten må skiftes. På andre skader kan du velge egenandel selv, lav egenandel gir høyere pris enn høy egenandel.