Gjensidige Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble NAF medlem i sommer vet at Gjensidige gir gode rabatter på bilforsikring visst man er medlem ringte dem og fikk beskjed siden jeg alerede har forsikring hos dem var det ikke noe å hente gis kun til nye medlemer som et lokemidel fy fan for et svar styr for guds skyld unna Gjensidige skal byte nå latterlig å bli behandlet på denne måten det kaller jeg og bli pissa på.
Heng i avtalegiro ved endring avtale som endres automatisk til max trekk uten varsel. Medført at mnd forsikringspremie har økt fra ca 5500 til ca 10.000. Passer svært dårlig i disse tider og gir ikke god nok forutsigbarhet for en privatkunde. Teknisk løsning fordeler gjenstående årspremie til hovedforfall som betyr at svært mye premiepenger skal betales inn i løpet av få mnd. Dette kunne vært løst langt mer elegant. Vanskelig å få svar på meldinger via postkassefunksjonen på min side. Kontaktperson er som sunket i jorda og responderer ikke lenger på e post eller telefon. Chat til tilfeldig student med ekstrajobb gir ikke svar godt nok. Ikke videre imponert over uttelling på forbundsrabattene, når prisene i utgangspunktet er i øvre sjikt…. Tilhører en yrkesgruppe som burde fått de aller beste rabatter bransjen har å by på når det gjelder kjøring med lav risiko, men det tillegges ingen vekt. (Ikke unikt for Gjensidige dessverre)
Hurtig og godt oppgjør ved behov. Gjelder særlig reiseforsikringen.
Som regel er Gjensidige best - via Tekna-avtalen. Oppgjør har fungert bra.
God servise ved skade forvoldt av annen bil/fører,hurtig svar på min side og greit oppgjør.
Det har skjedd noe endring i bedriftens kulturen. De tar ikke ansvar lenger. Kundeservice er forferdelig.
Helt elendig kundebehandling ved total skade brann. Har tydeligvis for dårlig kunnskaper om regler etc. Må purre og purre. Tragisk.
Ta seg mer tid til kunder ,som står i en vanskelig situasjon
Rask behandling.Positivt med utbetaling, problemfritt.
Rask og effektiv saksbehandling. Gode nettsider. Noe treg til å svare på telefon
Umulig å få kontakt med kundeservice, vært på telefonen i 30 minutter over 3 ganger for å prøve å få tak i noen for å kunne gi opplysninger om barneforsikring
Gjensidige sier opp avtalen på dagen om regning ikke er betalt, og de ønsker at kunder betaler hele årsbeløpet med en gang, som kan være veldig vanskelig for mange.
Det er for meg utrolig at slike firmaer kan eksistere. Jeg tok kontakt med dem angående en feil i forsikringen som strekker seg over ett år tilbake. Dette skyldes en faktura jeg mottok på 1000 kroner for en reiseforsikring, noe jeg aldri har hatt hos forsikringsselskapet på grunn av kredittkortforsikringen min. De insisterer på et notat fra en selger, og det gjør meg oppriktig uvel. Med min erfaring i telekommunikasjonsbransjen vet jeg at det å stole blindt på selgere sjelden fører til fornøyde kunder. Men det som er enda verre, er at da 'Fagsjefen i Kundeombudet' tok kontakt med meg for å avvise klagen min, klarte han trolig ved en feil å informere meg om at jeg kontaktet de i januar i år angående dette, men fortsatt så har de ikke gjort noe med det. (si opp forsikringen) Deres dårlige service er helt utrolig. Jeg anbefaler ingen å benytte seg av dette firmaet, da de tydeligvis ikke har fokus på kunden i det hele tatt og at du langsiktig kommer til å bli robbet for dine hardt arbeida kroner.
Har kun brukt i forbindelse med ei dyrelgeregnig. Og var fornøyd der. Men etter å ha snakket med flere så forstår jeg at vi har veldig dyr forsikring
veldig god hjelp og rettledning ved skade, flinke medarbeidere
Alltid fått oppgjør raskt og enkelt og lite trøbbel.