Landkreditt Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kort behandlingstid og bra kundebehandling. Vært kunde i mange år å er svært fornøyd
Takk for hyggelig tilbakemelding, Kåre! Vi er glade for at du er fornøyd med behandlingstid og kundebehandling. Vi håper du fortsetter hos oss i mange år til. Hilsen oss i Landkreditt Forsikring
Jeg ville styrt unna forsikring i Landkreditt. Der andre selskaper sier: "Dekker andre dette så dekker vi det", så nekter Landkreditt dekning så fort det er en juridisk mulighet. Når entrepenør uttaler at de aldri har opplevd et selskap som har nektet dekning på type skade så er det ingen tvil om at vi har med en versting og gjøre. Dette gjelder tett anboringsklammer på hus som er 20 år. Landkreditt nektet dekning på tross av at de er enige om at dette er uforutsett. Vær også obs på å sjekke prisøkning hvert år. De legger seg på 15-20% uten noe som helst forklaring i virkeligheten.
Kan være meget bedre. For stor økning fra år til år.
Takk for din tilbakemelding, Arne. Prisen på forsikringer påvirkes av mange forhold og vi opplever som en del andre i bransjen at det koster mer å dekke skadene for hvert år som går. Som kunde er det alltid lurt å holde seg oppdatert på forsikringene sine, og sjekke markedet. Hilsen oss i Landkreditt Forsikring
Alle henvendelser besvares raskt og profesjonellt. Dessverre er en erfaring med håndverkerne de engasjerer for utbedring av en vannskade heller dårlig. Mange snarveier på kvalitet og vanskelig å få til å utbedre reklamasjon. Ble kompensert for eget merarbeid og utlegg av Landkreditt.
Takk for positiv tilbakemelding, Nils. Vi synes selvsagt det er leit at du hadde en negativ erfaring med håndverkerne, men håper du likevel ble fornøyd til slutt. Vi tar uansett med oss dine tilbakemeldinger tilbake for å forsøke å forbedre oss. Hilsen oss i Landkreditt Forsikring
Ikke dekning for skade på drivhus etter stormder drivhuset ble ødelagt
Var kunde i 5 år, uten å ha kostet LK en krone. Så, ut av det blå, fikk jeg en dobling av forsikringspremien. Ingen forklaring fra LK som gir mening..
Hadde to biler forsikret her. Dagen etter 1.purring, ble forsikringen kuttet av forsikringselskapet. Da var vi plutselig forsikringsløs selv om vi betalte regningen(pga forsinkelser i banken) Fryktelig vanskelig kundeservice. Aldri opplevd maken etter 25 år med forsikringer.