Storebrand Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Greit nok. For dyrt når man ikke er uforsiktig å bruker forsikringen. D er en trygghet å vite at man er forsikret når uhellet er ute, men man betaler masse for noe man håper å slippe å benytte.
Ja, vi håper jo egentlig at du også i fortsettelsen skal slippe å møte oss i en sak, men vit at om uhellet skulle være der, så lover vi å levere på tilliten du har vist oss. Takk!
Dyre og ikke bra kundeservice. Burde hat kont med sine kunder hvert år for evt justering i avtalene
Vi kontakter alle våre kunder flere ganger gjennom året på e-post om du har gitt oss mulighet til dette og varsler alltid fornyelser. Vit da at du alltid kan kontakte oss om du lurer på noe eller har fått endringer i ditt forsikringsbehov. Vi har åpent hverdager fra 8–19 og lørdag 9–16, slik at du kan få tak i oss også utenfor ordinær kontortid.
Jeg trodde at Storebrand var et seriøst forsikringsselskap. . . vel kanskje hyggelig da jeg flyttet alle mine forsikringer over dit fra Dnb da det ble lagt stor vekt hvor mye bedre forsikringer de hadde og bedre dekning, men når det kommer dit hen at en trenger hjelp så er de så fraværende at det nærmer seg ufinhet.
Dette høres bekymringsfullt ut. Du kan alltid følge saken din på Mine sider på Storebrand.no. Her finner du også navn og telefonnummer til din saksbehandler. Om du ikke får tak i denne eller opplever noe ugreit, så kontakt oss på vårt Kundeteam eller send oss en melding, så lover vi å få ryddet opp i denne.
Selger kontaktet meg lang tid etter forespørsel på bytt.no. Han virket veldig uinteressert og hadde en slapp holdning. Lovet til slutt å sende et tilbud på mail når vi avsluttet samtalen. Jeg fikk aldri noe pris muntlig så jeg vet ikke hvordan de lå an prismessig.Mottok aldri hverken mail eller oppfølging fra selger.
veldig fornøyd med hvordan hele prossesen ble gjort
veldig hyggelig og veldig i møtekommende for at jeg skulle få et bra resultat
Det går på pris, og at prisen øker mye uten forvarsel