Tryg Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Elendig kundeservice. Prøvde alt for å ikke gi erstatning vi har rett på med fly pga. forsinkelse knyttet trafikk problemer med flyplassen i utlandet etter å ha brukt et pat uker for å hente inn dokumentasjon. Fikk bekreftelse fra flyselskap at forsinkelse var knyttet til trafikk teknisk. Tryg mente bekreftelse var ikke god nok. Selv om det skal være dekket i forsikringsavtale. Anbefaler til å bruke et annet selskap en dette. Ikke verdt pengene.
Dårlig kunde behandling, dårlig tilbud på bil forsikring,
El sykkel ikke inkludert i vanlig innboforsikring.
Vi har nå hatt en sak der unormale snømengder ødela et veksthus som var godt forsikret. Tryg greide å vri seg unna ved å påstå konstruksjonsfeil i montering pga en ekstra avstiver vi hadde montert for ekstra stabilitet. Det er første gang vi har hatt Tryg. Ble advart av flere andre om at når uhellet er ute blir du ikke ivaretatt. Nå har vi lært av egen erfaring og kommer aldri mer til å ha forsikring i dette selskapet.
Råttent firma som skriver seg fra all ansvar når man trenger forsikringen. Behandler kunder som passiv inntekt bare. Når en skade skjer så har de plikt som et firma til å dekke det de skal. De velger å ikke gjøre det og griner over at det møbler var for dyre bla bla. Hva er det forsikringsselskap er til? Passiv inntekt? To om igjen. HOLD DERE UNNA
De dekker ikke det de lover og er dårlige på kontakt, blir kastet mellom forskjellige saksbehandlere og ingen kan hjelpe. De er veldig positive og lover alt når de selger forsikring, men dekker ingenting. Har betalt betydelige beløp til dem, når jeg står med lua i hånda og trenger hjelp så blir jeg avvist. Regnet med at når man velger topp forsikring, så får man topp dekning og hjelp. Føler meg bondefanget!
For høy pris. Må dessverre undersøke andre muligheter.
Dårlig nettside, vanskelig å få hjelp på telefon. Ikke gode nok forsikringer for mitt behov
Selskapet øker prisen med 20- 40% hvert år . Kundebehandlingen er helt latterlig.Kunderådgiver kan ikke oppgi priser ved henvendelse
Ikke behjelpelige med noe som helst. Heller ikke vis en melder en skade. Dyre.
fantastisk kundeservice. rask og effektivt oppgjør ved skade
Selskapet er lett tilgjengelig og yter god service ved henvendelser. Husforsikring er ofte et vanskelig objekt å beskrive når en skal forsikre. Selskapets ansatte har god kunnskap på dette området og gir gode råd.
Fornøyd med alt, men ønsker tilbud fra andre pga pris
Veldig fornøyd med Tryg. En god del billigere enn andre forsikringsselskap men har fortsatt samme goder + flere som jeg ikke hadde fått hos andre.
Lite tillit til kundene sine, trege med tilbakemeldinger, roter med journaler, sliter med å se årsak sammenhenger, dårlig til å lytte, er forutinntatte, dårlig menneskesyn og ræva kundeservice. Blir spennende å se hvordan fremtiden til dette selskapet blir. Klarer de å holde på kundene? Den som venter får se.
Urettferdig behandling av saken. Verste jeg hatt. Må ha klarere webside og oppdatere lander de ikke dekker reiseforsikring.