Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
Chilimobil
3.9
790 verifiserte omtaler

Chilimobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

Chilimobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
790 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Utmerket
Chilimobil er rangert
#5 av 22 mobilselskaper
56%
Bra
56% anbefaler Chilimobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 790 omtaler om Chilimobil

FILTRER OMTALER
353
71
57
73
236
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Chilimobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Brukererfaring og -områder

Omtale av  Asbjørn K

Fungerer og god driftssikkerhet. Brukes til delt data for TV og datamaskin i stedet for for andre løsninger med bredbåndunnstallasjoner.

Svar fra Chilimobil
06.05.2024 14:45

Hei Asbjørn, Så kjekt å høre! Vi har jobbet lenge for å ha den beste Fri Data løsningen, så vi blir så glade for å høre at du er fornøyd :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice

Alltid vært fornøyd med Chilimobil

Omtale av  Kristian S. O. L

Har alltid vært på leting etter mobilabonnement som gir mest for pengene. Først var det Tele2, som hadde 6GB for 199,-/mnd. Deretter var det Banzai med 100GB til 499,-. Dessverre måtte Banzai legge ned driften relativt kort etter oppstart, men det var starten på "fri data" i Norge. Da Chilimobil tok opp stafettpinnen etter Banzai, var jeg ikke vond å be. Det ble Chilimobil fra dag én, frem til jeg flyttet og fikk dårligere dekning med Telia (ikke Chilimobil sin feil). Valget falt på Happybytes, men de økte nylig prisen, og jeg byttet tilbake til Chilimobil i håp om at Telia-problematikken der jeg bor hadde løst seg. Det hadde den ikke, så jeg må nok en gang se meg etter ny operatør. Oppsigelse av Chilimobil gikk smertefritt, og de sendte meg korrigert faktura mindre enn to timer etter at nummeret mitt ble portert til ny operatør. Alt i alt har jeg vært strålende fornøyd med både priser og kundeservice i den tid jeg har vært kunde av Chilimobil, og anbefaler dem videre til de som ønsker en billig og bra mobilabonnement.

Svar fra Chilimobil
06.03.2024 13:59

Hei Kristian! Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding! Vi er glad for å høre at du var fornøyd med oss som din operatør. Vi har selvfølgelig full forståelse for ditt valg om å bytte til et annet selskap. Vi håper at du ønsker å komme tilbake til oss ved en senere anledning! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice

Storfornøyd

Omtale av  Jim H

Ingenting å klage på, ledende priser og brukbar Telia dekning. Oversiktlig app!

Svar fra Chilimobil
06.03.2024 13:44

Hei Jim, Så kjekt å høre! Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi er glad for å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice

Elendig kundeservice og manglende fordeler

Omtale av  Marius

Har opplevd flere ganger det jeg vil kalle det frekkeste kundebehandlingene jeg har mottatt. En gjeng som heller vil krangle enn hjelpe. En gjeng som heller vil oppføre seg nedlatende enn å være hyggelige. Jeg startet med Chillimobil da de var de eneste som hadde fri data. Nå er den fordelen forsvunnet, og de har nå ingen fordeler igjen. Og da hjelper ikke det at kundeservicen er så ufattelig dårlig.

Svar fra Chilimobil
06.05.2024 14:54

Hei Marius, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice! Vi prøver å gjøre alt vi kan for å finne den beste løsningen for alle våre kunder, så jeg beklager så mye for at du ikke har hatt en god opplevelse hos oss. Dersom du fremdeles trenger hjelp kan du sende oss en mail her: [email protected] også skal jeg se på saken din. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice

Dette er dårlig med kundeservise fordi finnes ikke på chatte kundeservise

Omtale av  Suzan

Mitt nummer funker de har sperret uten å spørre meg.jeg kan ikke snakk med kundeservise via chat denne chatbotten gir til deg 3 valg en av de er å sende henveldelse men får ikke hjelp de svarer ikke på min henveldelse.jeg kan ikke ringe de kan ikke ringe og på chatt er ikke kundeservise

Svar fra Chilimobil
06.03.2024 14:08

Hei Suzan, Det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med vår kundeservice. Når et abonnement blir sperret så blir det alltid sendt en SMS med informasjon om hvorfor det blir sperret. Hvis du ikke mottok denne så er det selvfølgelig veldig beklagelig. Hvis du tar kontakt med oss via Chatbot så kommer du ikke i kontakt med kundebehandler, men det blir sendt inn en henvendelse til vår kundeservice. Kundebehandler vil da ta kontakt med deg på epost innen 1-3 dager. Vi svarer på alle henvendelser som kommer inn til oss. Beklager så mye for opplevelsen du har hatt her med oss. Hvis du kan ta kontakt med oss på telefon eller epost så kan vi få sett på saken sammen med deg slik at vi kan få oppklart dette. Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Gode priser, god kundeservice

Omtale av  Eirik

Utrolig gode priser, samtidlig som de har ververabatter. God og behjelpelig kundeservice.

Svar fra Chilimobil
06.05.2024 14:55

Hei Eirik, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Det skal jeg melde videre til gjengen på kundesenteret, og det vet jeg at de kommer til å bli utrolig glad for å høre :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice

5g på Google bixsel 8 Pro

Omtale av  Sporty

nettopp i dag startet jeg et nytt abonnement hos chillimobil og de første jeg legger merke til at jeg ikke får 5g på Google bixsel 8 pro hva skall til for å få de til å funke 5g dette begynner dårlig syns jeg stjerne 1 fra meg til de får 5g å jeg må vente 1 måne for å si de opp

Svar fra Chilimobil
06.05.2024 15:18

Hei, Det er ingen problem å få 5G på Google Pixel 8 Pro hos oss. Noen ganger kan det være at innstillinger fra den forrige operatøren henger igjen på telefonen etter et operatørbytte. Det er enkelt å sjekke opp i og fikse, og du kan enten se en guide til det her: https://www.chilimobil.no/sporsmal-hjelp/mobilhjelp-og-oppsett/mobilproblem-mobiloppsett/ eller kontakte vår kundeservice for hjelp. Vi er tilgjengelig her: [email protected] eller på tlf: 915 02 445. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice

Billig, enkelt og stilrent

Omtale av  Lars

Artig løsning med kompisrabatt ved verving. Aktivering av SIM-kort gikk problemfritt på en 6 år gammel smarttelefon. Slapp manuell konfigurering av mms/sms i etterkant, noe jeg har opplevd hos andre aktører. Appen og nettsiden er oversiktlig, enkel og stilren. De dekningshullene jeg har funnet med Chilimobil så langt, er de samme jeg har opplevd som abonnent hos andre aktører (Telenor, Talkmore, Ice og Happybytes)

Svar fra Chilimobil
06.05.2024 15:19

Hei Lars, Så kjekt å høre at du er fornøyd og tusen takk for at du deler det med oss! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice

Ikke velg Chili

Omtale av  Oddbjarne

Ikke velg Chili. Dekningen er ikke bra og kundeservice et fremmedord. Virvar av priser

Svar fra Chilimobil
06.05.2024 15:21

Hei Oddbjarne, Så leit å høre at du ikke er fornøyd! Vi leier nett av Telia og de har Norges beste 5G dekning. Dersom du opplever dårlig dekning høres det derfor ut som at det kan være noe feil. Om du fremdeles har problemer kan du ta kontakt med vår kundeservice, også hjelper vi deg med feilsøking. Vi er tilgjengelig her: [email protected] eller på tlf: 915 02 445. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice

Dårlig dekning

Omtale av  Vitalii C

Jeg bor vei siden av Hamar ca 6 km dette er stor by , der jeg har 2-3 piller av dekning , i Furnes ( hvor jeg bor nå) jeg har bare 1-2 pil av kobling , dette er helt ikke akseptable !!!

Svar fra Chilimobil
06.03.2024 14:37

Hei Vitalii, Det er kjipt å høre at du har hatt en så dårlig opplevelse med ditt abonnement hos oss. Det kan være flere grunner til at du opplever problemer med dekningen. Når du hadde disse problemene, tok du kontakt med vår kundeservice eller sjekket dekningskartet om det var noe dekningsutfall? Vi hjelper deg selvfølgelig med å feilsøke på problemer du skulle ha med ditt abonnement hvis du tar kontakt med vår kundeservice. Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Gode og tilgjengelige tjenester samt service fra Chilimobil !!

Omtale av  Per E. W

Gode og tilgjengelige tjenester samt service fra Chilimobil !!

Svar fra Chilimobil
06.03.2024 14:31

Hei Per, Takk for tilbakemeldingen! Det er kjekt å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss. Ikke nøl med å ta kontakt med vår kundeservice om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice

Bra, men kunne tenkt meg bedre tilbud

Omtale av  Izabela

Bra dekning men ikke alltid. Det eneste jeg kunne tenkt meg er bedre tilbud på Fridata abonament. Fridata men bare 100 gb /200 mbits, går man over 100 så sinker hastighet til bare 3 Mbit. Vanskelig å kalle det fridata og betale ekstra for det.

Svar fra Chilimobil
06.05.2024 15:26

Hei Izabela, I Norge er det bransjestandard å ha ulike hastighetsbegrensninger på Fri Data-abonnementene. Dette gjør at man kan tilby ulike prisplan, og at du som kunde kan betale så lite som mulig for ubegrenset mengde med data. Om du bruker 100 GB vil du fortsatt ha ubegrenset tilgang på mobildata, men med en redusert hastighet. Du kan fremdeles bruke telefonen din til det du ønsker, men noen ønsker likevel og ha full hastighet. Da kan man i så tilfelle kjøpe Data Reload til 299 kr. Det gir deg 100 GB til med full hastighet. Vi har jobbet hardt med å finne de beste løsningene for våre Fri Data-abonnement. Det vil allikevel ikke passe alle våre kunder, og det har vi full forståelse for! Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice

Fungerer.

Omtale av  Ole A

Alt fungerer som det skal. Bra dekning. Da jeg ikke har noe å klage på , da må det være bra.

Svar fra Chilimobil
06.03.2024 14:39

Hei Ole A, Så kjekt å høre! Vi er glad for å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Tusen takk for din kommentar! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice

Rimelig og bra!

Omtale av  Trude

Veldig fornøyd, enkel hjemmeside, rimelig og bra abonnement.

Svar fra Chilimobil
06.03.2024 14:40

Hei Trude! Så bra! Det er kjekt å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice

Fantastisk bra...

Omtale av  Kjetil T. S

Synes bare dere er fantastisk, jeg flyttet fra talkmore og dit skal jeg aldri mere. Så lenge dere behandler meg og konepone bra,blir vi her hos dere.

Svar fra Chilimobil
06.03.2024 14:45

Hei Kjetil! Så gøy å høre! Vi er glad for å høre at du er fornøyd med deres abonnementer hos oss :) Tusen takk for en super tilbakemelding! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig dekning og ikke bra kundeservice heller.

Omtale av  Mariann

Elendig dekning. I blant fikk mottaker tekstmeldingen to dager senere, og det tok alltid lang tid før samtalen ble ordentlig koblet opp. Jeg hørte alltid (ved hver eneste samtale) "Hallooo? Hallo??". De hørte meg ikke. Ikke videre imponert over kundeservice heller. Har nå byttet abonnement til et med Telenordekning, og det er en helt ny verden.

Svar fra Chilimobil
06.05.2024 15:36

Hei Mariann, Så leit å høre at du ikke er fornøyd med vår dekning! Vi leier nett av Telia, som har Norges beste 5G nettverk. Nettet forbedres og utbygges stadig, og vi håper derfor at du en gang i fremtiden får testet oss igjen og blir fornøyd. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice

Chilimobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR