Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
Chilimobil
3.9
790 verifiserte omtaler

Chilimobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

Chilimobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
790 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Utmerket
Chilimobil er rangert
#5 av 22 mobilselskaper
56%
Bra
56% anbefaler Chilimobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 790 omtaler om Chilimobil

FILTRER OMTALER
353
71
57
73
236
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Chilimobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

ubegrenset data og så finner man ut at 100GB er ubegrenset

Omtale av  Klash

ubegrenset data (100)gb etter det 3MB download og upload. hvor er datatilsynet etter 3 måneder hastigheten går ned til 0,8MB !!!! ringer de å de sier vi har nå problemer med kabel blabla bla og våres vilkår så står det vis det er noe feil er ikke vårt problem fordi vi har vilkår som sier vi kommer ikke til å gjør opp for vårs

Svar fra Chilimobil
07.05.2024 11:05

Hei! På våre Fri Data-abonnement reduseres hastigheten dersom man bruker 100 GB i løpet av en måned. Etter dette kan du fremdeles bruke telefonen din til det du måte ønske og du har fortsatt ubegrenset med mobildata, men noen ønsker full hastighet hele tiden. Til disse har vi opprettet Data Reload til 299 kr, som gir deg nye 100 GB med full hastighet. Vi mener at våre abonnement passer majoriteten av våre kunder, også har vi full forståelse for at det er noen de ikke passer for. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice

Billig, men dårlig dekning

Omtale av  Anders

Knall pris og datamengde, men desverre dårlig dekning. Merkbart forskjell fra de fleste andre operatører, så her er det nok noe med å ikke bli prioritert i nettet. Mye 3g og edge, og da er ikke stor datamengde så mye hjelp

Svar fra Chilimobil
07.05.2024 11:07

Hei Anders, Vi har full Telia-dekning og har lik prioritering som alle andre i nettet. Det høres derfor ut som at det er noe feil som gjør at du har opplevd såpass dårlig dekning. Jeg håper at du fikk tatt kontakt med kundeservice og løst problemet du opplevde. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice

Strålende og enkelt mobilabonnement!

Omtale av  Magnus

Jeg har tidligere byttet mellom Talkmore, Plussmobil, Telia og nå sist Telenor. Problemet hos alle disse er at de tar seg altfor godt betalt for en tjeneste som man får både billigere og bedre hos Chilimobil. Hos Chili vet du også godt at du ikke er med på å betale for telefonselgere, men pengene går faktisk til å drifte en meget god app og et system som fungerer helt utmerket. Enkelt å bytte mellom ulike datapakker og kundeservice svarer alltid i løpet av dagen. Anbefaler Chilimobil til alle som vil ha et enkelt abonnement hvor du får mye for pengene!

Svar fra Chilimobil
07.05.2024 11:09

Hei Magnus, Tusen takk for en så utrolig fin tilbakemelding! Det kommer spesielt app-utviklerne til å sette veldig stor pris på :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice

Godt fornøyd

Omtale av  Rebekka

Har hatt Chili noen år nå, og er toppen fornøyd. God pris og Teliadekning er best. Eneste jeg kunne tenke meg er utlandspakke for bruk utenfor EU, men er ikke så nødvendig da man kan kjøpe lokalt SIM 😊

Svar fra Chilimobil
07.05.2024 11:10

Hei Rebekka, Tusen takk for fin tilbakemelding! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice

Dårlig dekning

Omtale av  Fossa

Veldig dårlig dekning stortsett overalt,har vell aldring full dekning på 4g, men en super kundeservice, håper de fikser dette etterhvert, kjønner hvorfor de er billigst på mye.

Svar fra Chilimobil
07.05.2024 11:10

Hei! Slik skal det ikke være! Jeg håper du fikk kontaktet kundeservice og fikk hjelp til problemet du opplevde :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fornøyd

Omtale av  Kenneth

Hatt chilimobil før og har alltid vert fornøyd, er i skrivende stund snart tilbake. Gode priser på fri data standard, god kundeservice og kort ventetid di gangene jeg har ringt. Den store gulroten nå er att jeg nå kan få NordVPN til god pris på 79 kr via Chilimobil i forhold til hva vanlig årspris koster direkte hos NordVPN selv

Svar fra Chilimobil
07.05.2024 11:11

Hei Kenneth, Så kjekt at du er fornøyd med oss og våre samarbeidstjenester! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice

Mobilabonnement

Omtale av  Camilla

Et billig abonnement som funker akkurat som det skal😊

Svar fra Chilimobil
07.05.2024 11:12

Hei Camilla! Så fint å høre at du er fornøyd med oss! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice

Veldig fornøyd!

Omtale av  Runar

Jeg har hatt abonnementet er par år nå, og det har vært så å si feilfritt. Har ikke hatt mye kontakt med kundeservice, men det lille som har vært har vært bra. Jeg synes informasjon rundt endringer i abonnementet da det skjedde noen forandringer var klar og tydelig, med god oversikt over alternativer. Vi har ufrivillig vært uten bredbånd hjemme noen måneder nå, da ble data-sim og 4g-ruter redningen. Det har fungert plettfritt! Måtte bare ha noen ekstra datapakker 😅

Svar fra Chilimobil
07.05.2024 11:13

Hei Runar, Supert å høre at du er så fornøyd med både tjenestene våre og kundeservice! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice

Bra produkter og dekning, men måtte bytte til Telia

Omtale av  Erling K

Chilimobil har for meg fungert knirkefritt, men er jo merkelig å ikke ha støtte for ecim til apple watch i disse konkuranse-tider. Måtte derfor bytte til Telia men håper å kunne komme tilbake raskt.

Svar fra Chilimobil
07.05.2024 11:14

Hei Erling, Så hyggelig at du har vært fornøyd med oss! Apple har i utgangspunktet kun tilbudt de største aktørene støtte for Apple Watch i første omgang, så dette er en stor årsak til at vi per nå ikke har støtte for det. Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice

Les dette før du blir Chilimobil kunde!

Omtale av  Rune

Kundeservice holder det gående i månedsvis med at dei undersøker årsaken til at du har tilnærmet 0MB pr sekund i dekning, for så til slutt å meddele at dei ikkje finner noko galt på nettet. Sjølv om du har sendt inn målingar jevnlig som viser det motsatte. Du får ingen erstatning for at dei ikkje har levert det du betalar for heller, kun beskjed om at du kan klage saka vidare. Styr unna om du vil ha hod dekning!! Dette er grov svindel..!!

Svar fra Chilimobil
07.05.2024 11:15

Hei Rune, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss! Vi håper du ønsker å teste oss igjen ved en senere anledning og får en god opplevelse da! Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

chilli er bare meget bra :)

Omtale av  Morten D

tror det er lettere å si hva som er dårlig med chilli i stedet for å si hva som er bra .... det som er dårlig ...er INGEN TING ! :) meget bra på alt jeg har testet .. ikke noe å klage på ... bare gode ord fra meg !

Svar fra Chilimobil
07.05.2024 11:16

Hei Morten, Tusen takk for en så fin tilbakemelding, det blir vi utrolige glade for å høre! :) Med vennlig hilsen Emilie - Chilimobil Kundeservice

Vanskelig å avslutte abonnementet

Omtale av  Marianne

Pass deg for å opprette abonnement for en kortere periode. De fakturerer en hel måned hvis du sier opp den 1. i en måned - aldri opplevd det med et mobilselskap før! Det er heller ikke mulig å bytte abonnement underveis i en måned om du skulle har behov for det. Du må vente helt til neste måned, som er lenge når det er den 1. Heller aldri opplevd det hos konkurrerende selskap. Bortkastede penger dessverre, når avtalebetingelsene er så lite kundevennlige og informasjonen om dette så lite tilgjengelig.

Svar fra Chilimobil
13.06.2023 15:57

Hei Marianne :) Dette høres ikke helt riktig ut. Er du helt sikker på at du var kunde av oss i denne perioden? Vi er en av de få mobilselskapene i markedet som ikke fakturerer for en hel måned hvis du avslutter abonnementet den 1. i måneden. Bransjestandard i Norge er at du må avslutte måneden før for å ikke få faktura for påbegynt måned. Vi lar den 1. og ofte den den 2. og 3. være åpen for oppsigelse da vi vet veldig mange bytter selskap disse dagene. Kan det være at du ringte oss den 1. men ikke flyttet til nytt selskap før senere i måneden? Det er vanlig at det tar opp til 10 dager før du får nytt simkort og flytter til nytt selskap. Hvis dette er tilfellet så bruker du abonnementet aktivt hos oss frem til du bytter selskap. Da vil vi ta betalt for denne perioden på lik linje med andre selskap. Når du ønsker å oppgradere et abonnement hos oss så vil dette tre i kraft umiddelbart etter bestilling. Hvis du ønsker å nedgradere så vil ikke endringen tre i kraft før månedsskiftet. Jeg kan forstå at dette kan virke litt rart. Dette er fordi man ofte har bruk opp datakvoten på abonnementet og da vil det være unaturlig å åpne for nedgradering før neste måned. Det er fint at du sier ifra om dette. Vi skal legge opp bedre informasjon om oppgradering i forhold til nedgradering der man bytter abonnement i appen. Tusen takk for din tilbakemelding. Vi forstår at ikke alle bytter abonnement så ofte og det er ikke så lett å forholde seg til alle reglene i mobilmarkedet. Tilbakemeldinger som dette hjelper oss og mobilbransjen til å bli bedre. Vi ønsker deg en god sommer videre :) Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice

Billig og problemfritt

Omtale av  Lilly D

Byttet til Chilimobil da min forrige leverandør la på prisen. Nå har jeg samme abonnement, men billigere 🙂

Svar fra Chilimobil
09.06.2023 10:41

Hei Lilly! Så kjekt å høre! Vi er glad for å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Tusen takk for din kommentar! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice

Perfekt.

Omtale av  Per H. S

Ingen problemer,fungerer knirkefritt til beste prisen.

Svar fra Chilimobil
09.06.2023 10:43

Heisann Per! Så bra! Vi er glad for å høre at det fungerer knirkefritt :) Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice

Superfornøyd

Omtale av  Trond A

Alt fungerer perfekt, meget rask og oversiktlig app som dekker 2 abonnement samtidig. Ingen ting blir aldri billig nok, så det er ikke tema her. Dekning? Kommer fra Telenor-nettverk der jeg der - som her - opplever tidvis dekningstap, og er vel like følsomme der er mitt inntrykk, men at jeg skulle oppleve å se 5G i displayet når jeg skiftet til Chili/Telia - var jo bare gledelig ;) Rett og slett superfornøyd - også etter å ha kontaktet support på et tidlig tidspunkt :)

Svar fra Chilimobil
09.06.2023 10:45

Hei Trond! Det er strålende å høre å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Vi setter pris på den hyggelige tilbakemeldingen! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

5/5 stjerner

Omtale av  Keth H

Veldig bra pris og enkel å bruke. Den har egen app som man kan følge med på. Har hatt Chili et par år tror jeg, ikke tenkt å bytte.

Svar fra Chilimobil
09.06.2023 10:48

Hei Keth! Det er flott å høre at du er fornøyd med ditt abonnement hos oss :) Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding! Med vennlig hilsen Kristoffer - Chilimobil Kundeservice

Chilimobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR