Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Fjordkraft Mobil
3.2
380 verifiserte omtaler

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
380 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#11
Middels
Fjordkraft Mobil er rangert
#11 av 22 mobilselskaper
43%
Middels
43% anbefaler Fjordkraft Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 380 omtaler om Fjordkraft Mobil

FILTRER OMTALER
117
43
35
53
132
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Godt fornøyd

Omtale av  Trond H

Samme gode dekning som jeg har hatt tidligere og alt i orden med fakturering fra første betaling

Svar fra Fjordkraft Mobil
15.03.2024 11:56

Hei Trond H, Takk for din tilbakemelding. Ingenting er bedre enn å høre at du er fornøyd! Om det skulle være noe du lurer på, eller vi kan bistå med, så er det bare å ta kontakt med oss. Med vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft Mobil

Føler meg lurt

Omtale av  Marie

Jeg føler meg lurt fordi jeg fikk betale ekstra for å ringe til mamma i sverige. Og jeg spurte om deg når jeg inngikk avtale og dere ga meg feil informasjon. Derfor har jeg bytt til noe annet nå.

Svar fra Fjordkraft Mobil
15.03.2024 11:45

Hei Marie, Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du sitter igjen med en slik opplevelse. Dersom du ringer til norsk telefonnummer som befinner seg i Sverige skal det ikke påløpe noen kostnader, men om du ringer svensk telefonnummer vil det påløpe ekstra kostnader. Her er en oversikt over våre mobilpriser i utlandet: https://www.fjordkraft.no/mobilabonnement/mobilpriser/ Om dette ikke har blitt gitt tilstrekkelig informasjon om sitter vi pris på om du tar kontakt med oss, så vi kan se nærmere på saken din. Vårt telefonnummer er 55 52 67 00, åpningstid hverdager kl. 09-16. Med vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft Mobil

God service....

Omtale av  Solveig P

Meget god service og hjelp fra kundesenteret da vi trøblet med oppkobling av mobilt bredbånd på hytta 👍

Svar fra Fjordkraft Mobil
15.03.2024 11:48

Hei, Solveig! Takk for din tilbakemelding. Det var hyggelig å høre at du fikk god hjelp og og service fra vårt kundesenter. Ta gjerne kontakt med oss igjen om det skulle være noe mer. Vennlig hilsen Morten, Fjordkraft

Bra pris og dekning.

Omtale av  Petter D

Funker bra, men tilgang til strøm forbruk hjemme mangler i app. Håper dette kommer snart.

Svar fra Fjordkraft Mobil
15.03.2024 11:37

Hei Petter. Tusen takk for tilbakemelding. Du skal kunne se forbruket i appen din, men det kan hende den trenger en oppdatering. Gjør gjerne en oppdatering, eller slett og installer appen på nytt, så skal forbruket komme frem. Hvis det fremdeles er problemer etter dette, så kontakt oss gjerne på tlf.nr.23006100, så hjelper vi deg videre. Vennlig hilsen Camilla, Fjordkraft.

Nok så fornøyd.

Omtale av  Lars E. T

Virker stabilt og greit, er nå nettet til telia, så er ikke veldig forskjell.. lav pris var hva som lokket meg, dog litt mer tungvindt når en må logge inn på nettleser for å se min side, hadde vært mye bedre å hatt det i fjordkraft appen... ble litt overrasket da jeg fant ut at telefon til Sverige og Danmark kostet ekstra, da jeg var vandt med at det var gratis med telenor, dog, ringer ikke så mye utenlands, bare greit å være obs på. Eller veldig fornøyd 😊

Svar fra Fjordkraft Mobil
13.03.2024 09:30

Hei Lars! Takk for din tilbakemelding. Vi er glad for å høre at du er fornøyd med våre abonnement. Per i dag kan strømkunder som har mobilabonnement hos oss også se sitt abonnement i Fjordkraft-appen. Det jobbes også med å gi kunder med kun mobilabonnement tilgang til appen, dette kommer fortløpende. Dersom du befinner deg i Norge og ringer til et svensk nummer vil det påløpe ekstrakostnader. Om du derimot er på reise i Sverige, kan du ringe kostnadsfritt til andre svenske nummer. Oversikt over priser til og fra utlandet finnes her: https://www.fjordkraft.no/mobilabonnement/mobilpriser/ Vennlig hilsen Juste, Fjordkraft Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fornøyd

Omtale av  Solveig B

Har fungert veldig bra, ingen ting som burde vært annerledes. Pluss at appen er koblet opp mot strømabonnement

Svar fra Fjordkraft Mobil
13.03.2024 09:20

Hei Solveig B! Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd, dette setter vi stor pris på! Vennlig hilsen Miriam, Fjordkraft Mobil.

Ikke fornøyd.

Omtale av  Torill S

Her må jeg betale for å ringe til Sverige. Samtaler til tlf i Norden koster ingenting hos Talkmore.

Svar fra Fjordkraft Mobil
11.03.2024 10:37

Hei Torill, Takk for din tilbakemelding! Om man ringer til et norsk nummer som befinner seg i Sverige, så skal det ikke koste noe hos oss, men om man ringer et svensk nummer så vil det påløpe kostnader. Mvh Morten Fjordkraft

Fornøyd med mitt nye abonnement

Omtale av  Hjørdis L

Fornøyd med Fjordkraft mobil. Billigere en det jeg hadde og det fungerer som jeg ønsker

Svar fra Fjordkraft Mobil
05.03.2024 10:38

Hei Hjørdis! Takk for din tilbakemelding. Vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd. Vennlig hilsen Karine, Fjordkraft Mobil

Dekning

Omtale av  Inger

Fjordkraft bruker Telia, og de har desverre ikke dekning her i området. Det eneste som kan benyttes er telenor… Dette til info

Svar fra Fjordkraft Mobil
05.03.2024 10:33

Hei Inger. Takk for tilbakemeldingen din. Telia har jobbet mye med dekningen sin de siste årene, og så mange som 9 av 10 kan nå bruke denne dekningen. Men det vil alltid være noen som ikke kan bruke Telia, og det vil alltid være noen som ikke kan bruke Telenor. Jeg vet ikke noe om hvilket område du bor i, men ta gjerne kontakt med oss på telefon eller chat, så vi kan se om det er noe vi kan hjelpe deg med angående dette. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft

Dårlig dekning

Omtale av  Torunn E. E

Litt dårlig dekning når vi kjører langs e 18 i agdet Det var ikke slik med Telenor, men håper det blir bedre

Svar fra Fjordkraft Mobil
05.03.2024 09:18

Hei Torunn! Takk for din tilbakemelding. Det vil nok være slik at noen steder er Telenor bedre enn Telia og omvendt. Telia jobber kontinuerlig med utbygging av nettet for å gi så god dekning som mulig, så dette vil kun bli enda bedre med tiden. Ikke nøl med å ta kontakt med oss på kundeservice for en hyggelig prat. Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fornøyd

Omtale av  Morten

Godt fornøyd ingen problemer, sa.me dekning som om jeg skulle ha telenor..mulig spam tlf oppringing til tider

Svar fra Fjordkraft Mobil
05.03.2024 09:21

Hei Morten! Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd, dette setter vi stor pris på! Ta kontakt med oss på kundeservice om det skulle være noe i fremtiden! :-) Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft Mobil

Så langt så bra

Omtale av  Christine W

Jeg har ikke hatt Fjordkraft mobil mer enn 1 mnd. Men det som jeg ser etter er kostnadene og hva er inkø i prisen av 4g

Svar fra Fjordkraft Mobil
05.03.2024 09:21

Hei Christine. Takk for tilbakemeldingen din. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med oss på kundeservice, telefon eller chat, for nærmere hjelp. Telefonnummeret vårt er 23006100. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft

Strålende fornøyd

Omtale av  Gerd M. M

Abonemanget passer utmerket for meg, og er rimlig,dejjer mine behov.

Svar fra Fjordkraft Mobil
05.03.2024 09:18

Hei Gerd! Takk for din tilbakemelding. Det er flott å høre at abonnementet passer godt for deg og dekker dine behov til en rimelig pris. Vi er glade for å kunne tilby et produkt som møter dine forventninger. Vennlig hilsen Jakob, Fjordkraft

Fornøyd

Omtale av  Yngve R

God pris og gode signaler! …. Litt dyrt når jeg måtte kjøpe ekstra data da wifien her var nede en dag

Svar fra Fjordkraft Mobil
05.03.2024 09:14

Hei Yngve. Takk for din tilbakemelding! Tusen takk for hyggelige ord, det setter vi pris på. Ta kontakt med oss på kundeservice hvis det er noe du er misfornøyd med, så skal vi se om vi finner en løsning :-) Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft

God dekning

Omtale av  Markus

Litt kjedelig at det ikke er Telenor-dekning lenger, men Telia funker fint der jeg bor

Svar fra Fjordkraft Mobil
04.03.2024 13:11

Hei Markus. Takk for din tilbakemelding. Ingenting er bedre enn at det funker! Det vil nok være slik at noen steder er Telia bedre enn Telenor og omvendt. Telia jobber kontinuerlig med utbygging av nettet for å gi så god dekning som mulig, så dette vil kun bli enda bedre med tiden. Vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Rare greier

Omtale av  Amila S

Fikk «tilbudspris» på 5gb/mnd for både meg og mannen. Etter 10 dager får vi begge to beskjed at vi har brukt opp alt data. Dette kan ikke stemme

Svar fra Fjordkraft Mobil
20.02.2024 15:07

Hei Amila! Takk for din tilbakemelding. Da vi ikke kan se noe informasjon om ditt/deres kundeforhold her inne, så ønsker vi svært gjerne at dere tar kontakt med vår kundeservice på tlf 23006100 eller sender en epost til [email protected]. Jeg er sikker på at vi klarer å finne en fornuftig forklaring og løsning på dette. Vennlig hilsen Camilla, Fjordkraft.

Fjordkraft Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR