Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Mobildata bare blir borte uten at jeg bruker data. Uansett så er det brukerfeil er svare, når jeg IKKE har brukt data ? Styr unna svindelkraft å fin et annet selskap.
Hei. Det er leit å høre at du ikke var en fornøyd mobilkunde hos oss. Smartelefoner i dag kan bruke data, selv om man ikke bruker den fysisk. På nettet kan man finne flere tips på hvordan man kan skru av funksjoner for å redusere dataforbruk. Håper dette var oppklarende. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Aldri vært så fornøyd med et mobilabonnemang. Så enkelt og greit.
Dette firma oppfører seg arrogante over telefon. De kan ikke svare på hvorfor ting er blitt som det er blitt. På regningen kommer det små merkelige beløp pr telefon samtale som igjen blir store hvis man ringer en del. Så porterer jeg fra dette firmaet. Da skal de likevel ha betalt for tiden som jeg ikke er kunde hos dem. Så sender ganske kjapt til Inkasso. Hvor jeg tvister på beløpet og vinner. Men det er dessverre mange der ute som ikke gjør det. Så sier dem til inkasso byrået av jeg aldri har kontaktet dem, noe som er blitt gjort flere ganger og som min anropslogg er bevis på. HOLD dere langt unna, hvis dere ønsker å slippe trøbbel med regninger..
Kan gi beskjed om å øke GB i sommerhalvåret, da jeg bor på campingplass og så redusere når jeg drar.
Hei Hege T, Takk for tilbakemeldingen. Kjekt å se at du er fornøyd med oss. Dersom du ønsker å øke GB på ditt mobilabonnement så kan du gjøre dette via appen eller min side. Du kan også ringe vårt kundesenter på 230 06100 så hjelper de deg. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
ringe fra norge til eu fungere ikke med små abonnement .Fikksperre. Hva er det umulig. Skal jeg shifte abonnement. no problem
Hei Michael, Takk for din tilbakemelding. Om du tar kontakt med kundesenteret så kan de bistå deg med å ringe til utlandet. Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Har ikke hatt noe problemer med Fjordkraft Mobil. Hverken med dekning, kundeservice eller med faktura. De gangene faktura har vært over mnd-beløp, er det pga min bruk. Har ikke noe problem med å anbefale FKM til hvem det skulle være.
Hei Helge, Så flott å høre at du er fornøyd! Takk for tilbakemeldingen. Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Hadde 2gb.+2gb og gikk ned på ett abb. 1gb. og mistet min ærlige opptjente roll over med ett penne strøk ,oppfatter det som svært irriterende......
Hei Ter G. Takk for din tilbakemelding. Det er lei å høre at du ikke er fornøyd med data-rollover praksisen vår. De aller fleste mobilabonnement i bransjen vil en nedgang i abonnement-størrelse, føre til tap av opptjent data. Vi beklager for at dette ikke har kommet tydelig nok frem. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft