Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Fjordkraft Mobil
3.2
382 verifiserte omtaler

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
382 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#12
Middels
Fjordkraft Mobil er rangert
#12 av 22 mobilselskaper
43%
Middels
43% anbefaler Fjordkraft Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 382 omtaler om Fjordkraft Mobil

FILTRER OMTALER
118
43
36
53
132
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft Mobil
Fjordkraft Mobil har 382 verifiserte omtaler på Bytt.no

Byttet til Telia, nå har jeg ikke dekning

Omtale av  Noah M

Fikk beskjed om å bytte sim-kort fordi dem skulle bytte fra Telenor-dekning til Telia sitt nettverk. Dette endte med at jeg nå ikke har dekning hjemme, og må sitte uten telefon i en tid da jeg nå har måtte bytte til et annet telefonselskap. Bare problemer og ufyselige og uforstående mennesker på kundeservice. Alltid hatt en god oppfatning av kundeservice, men i dag var det ingen ordentlige mennesker å oppdrive. Ikke nok med det må jeg nå betale for noe jeg ikke får.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.06.2023 12:31

Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager så meget for at du har hatt denne opplevelsen med vår kundeservice sist. Er dessverre ikke noe vi kan gjøre dersom en ikke har Telia dekning i området, da blir alternativet som du skriver å bytte til en operatør med Telenor dekning. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig god kundeservice, men dessverre mistet vi dekningen vi trengte

Omtale av  Lene

Har vært superfornøyd med Fjordkraft i flere år. Herlig kundeservice, billige abbonement. Men da de nettopp byttet mobilnett mistet vi dekning på flere steder i Nord Norge. Veldig trist å måtte bytte selskap.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.06.2023 12:26

Hei! Takk for din tilbakemelding. Veldig kjekt å lese at dere har hatt det fint hos oss i flere år. Ikke kjekt å lese at dere mister dekning i flere steder i Nord-Norge. Dere er hjertelig velkommen tilbake til oss når Telia er ferdig utbygd i Nord :) Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.

Nå er det UT med Fjordkraft pga. Teliadekning!

Omtale av  Elisabeth

Er absolutt IKKE interessert i Teliadekning, som Fjordkraft mobil nå(i Mai-23) går over til... Dette hadde videre betydd nesten INGEN dekning på hytten vår.. Ergo, vil lite el. ingen dekning bety store problemer med både å få/ta anrop, sende mms og eller komme seg ut på internett. Nesten "total isolasjon" fra alt annet enn hyttelivet... For oss betyr derfor Teliadekning en stor NEDGRADERING.. -Så nei takk! Vi snakker ellers om erfaringer fra "tidligere Teliadekning-år". Har ikke hatt problemer med abonnementet ellers. Nettsiden til Fjordkraft, innlogging, oversikt over forbruk osv. har fungert helt utmerket.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.06.2023 11:15

Hei! Takk for din tilbakemelding. Telia har bygget ut ditt dekningsområde enormt de siste årene og kan ikke sammenlignes med slik det var tidligere. Det vil likevel være avvik på samme måte som det har vært med Telenor, at i enkelt områder vil en av de være bedre enn den andre. Ettersom dere trenger Telenor dekning på hytten og dere ikke får Telia signal der, er det å anbefale at dere velger en operatør med Telenordekning :) Ønsker dere en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft

Bare rot.

Omtale av  Sissel

Anbefaler absolutt ikke Fjordkraft Mobil til noen! Mer rot og lite kundevennlig har jeg sjeldent vært borti. Her må man regne med å betale for tjenester de ikke kan levere. Og kundeservice som ikke har peiling på hva de driver med og alltid må forhøre seg med andre. Mer frem og tilbake og mye venting skal man lete lenge etter. I tilegg er det aldri demmes feil. (Kunne ha skrevet ei lang avhandling her)

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.06.2023 11:00

Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager for at du har hatt en slik opplevelse med oss. Ta gjerne kontakt med oss så vi kan se nærmere på saken din. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft

Ønsker Telenor

Omtale av  Øystein

Var ok til de økte prisen. Skulle også ønske at kapasitet kunne overføres i familie.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.06.2023 10:58

Hei! Takk for din tilbakemelding. Våre mobilpriser er uendret, kan det være du har hatt en kampanje? Ta gjerne kontakt med oss så vi kan se på saken din. Vi tar ønsket videre om at det ønskes datadeling mellom familie. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ikke 100 dekning

Omtale av  Bente

Er fornøyd, hadde fått seks stjerner om det hadde vært 100 % dekning.Lite info hva som skjer b overflytting til Telia…

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.06.2023 10:35

Hei! Takk for din tilbakemelding. Så bra du er fornøyd med oss. Send oss gjerne en mail eller ta kontakt med oss for å melde ifra om hva du savner når det kommer til informasjon, slik at vi kan forbedre oss. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Tar seg betalt for en hel måned etter portering til annen operatør!

Omtale av  Lars M

Jeg porterte til annen operatør 01.11.2022 - og Fjordkraft fakturerte meg for hele den måneden, selv om jeg bare var "kunde" i 3 timer. Hårreisende urimelig praksis. Kan ikke fatte at det er lovlig, all den tid abonnementet ble sagt opp i måneden før, idet nytt abonnement ble bestilt. Føles som et ran dette her.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.06.2023 10:24

Hei! Takk for din tilbakemelding. Under vilkårene våre står følgende informasjon: "5. Avslutning/Heving/oppsigelse av avtalen a. Oppsigelse Kunden plikter å betale alle påløpte avgifter for tjenestene frem til avtalens utløp. Ved avslutning eller overføring av abonnement til annen operatør betaler Kunden full månedsavgift for inneværende måned, og påløpte samtalekostnader. Forskuddsbetalte avgifter vil ikke bli tilbakebetalt ved oppsigelse/overføring av abonnement. Man vil samtidig få fullt utbytte av inkludert forbruk og eventuell rabatt." Dette er vanlig praksis hos mange operatører og er en av grunnene til at vi anbefaler kundene våre at de bytter operatør før månedsskifter for å unngå faktura fra tidligere leverandør. Når det er en kort periode som en er kunde vil vi så langt det lar seg gjøre være behjelpelig med å finne en løsning sammen med kunde. Så anbefaler at en da tar kontakt med oss. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft mobil.

Fjordkraft Mobil har 382 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft Mobil mener

Fjordkraft Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR