Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har faktisk lagt igjen en god omtale av Happybytes for ca 1 år siden. Det angrer jeg på. Happybytes tok en sjans med kundene sine. Tåpelig argument med at alt blir dyrere, så finner man billigare konkurrenter. Happybytes kommer til å blø kunder, og ytterligere prisøker vil bli nødvendig. Elendig taktikk. 25% øke i pris frå nyttår. Tok kontakt med kundeservice og fikk tilbakemelding om at de også syns det var dumt med prisøken. Det skulle jeg vite. Når jeg ser hvordan de svarer her med “Ok. Lykke til” når forbrukerene truer med oppsigelse, gikk jeg direkte til Plussmobil og ble kunde der på 4 minuttet. Der sparte jeg over 500 kr pr mnd for 3 abonnement (første 3 mnd) og over 200 kr i mnd fast for omtrent samme datamengde OG rollover.
Takk for følge Ole Thomas // Happybytes
Bra, men øker prisen så da flytter jeg til billigere abonnement.
Takk for tiden du var kunde hos oss Jan. Håper å se deg tilbake ved en senere anledning. Thomas // Happybytes
Øker prisen på abonnementet fra 198 til 248 kr. Det er over 25% økning! Hadepåbadet!
Vi liker det ikke vi heller men det er dessverre sånn at kostnader og inntekter må henge sammen. For 95% av norske mobilkunder er vi fortsatt blandt de billigste alternativene, med full Telenor-dekning. Thomas // Happybytes
God pris og god dekning. Ryddig app hvor du enkelt finner frem.
Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale Geir 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Happybytes fjerner og tvinger kunder over på mer kostbare abonnement... 👎😡🤮 Takk og farvel sier jeg da.
Ok. Takk for følge. Thomas // Happybytes
Får ikke logge på mobilt nettverk. Forholdsvis dyrt.
Ta kontakt med kundeservice så løser nok det seg. Thomas // Happybytes
Jeg hadde en del forskjellige abonnementer til ulike familiemedlemmer, så jeg hadde mange spørsmål frem og tilbake. Her var dere helt supre altså! Dere fulgte opp raskt hele veien, uten å bli lei av maset mitt :) Takk til kunderådgiver. Mvh Arild
Vi er for å hjelpe, både med korte og lange spørsmål. Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Den overbringes teamet på kundeservice. Takk også for hyggelig omtale Arvid. Thomas // Happybytes