ice har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Godt fornøyd med abonnement og app. Abonnementet fungerer veldig bra.
Hei, Bjørn Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Tåkelegging, salgstriks, oppdelt i flere leverandører, så de som driver support kan skylde på selgerne, og trekke på skuldrene når det ikke blir som forventet.
Hei, Siri! Slik skal det selvfølgelig ikke være og dette må vi finne ut av. Jeg anbefaler deg derfor at du kontakter oss på [email protected] slik at vi kan hjelpe deg. Mvh. Julie ice.no
Har hatt ice i 2 år, meget fornøyd og god dekning. Bodde da i Trondheim. Etter jeg flyttet til Oslo (veldig sentralt) er det blitt mye dårligere ice + dekning. Snakket med kundeservice som ikke hjalp så veldig utenom en hyggelig kompensasjon. Jeg ønsker dog å være kunde videre, men om vi som bor i oslo har så dårlig dekning blir dette fort alt for dyrt. Data friheten burde være tilgjengelig om man betaler ekstra i måneden. Håper dere kan gjøre noe med dette problemet, da det helt sikkert ikke er bare meg dette gjelder.
Hei, Linda Takk for tilbakemeldingen. Det er veldig leit å høre at du har problemer med dekningen i Oslo! Send gjerne en epost til [email protected] med navn og mobilnummer, så skal vi undersøke problemet for deg. Nettverket vårt skal godt utbygd i Oslo, så det er merkelig hvis du opplever veldig svak dekning. Jeg ønsker deg en flott dag! Mvh Jonas ice.no
Dårlig dekning i Rogaland + mye støy på sambandet.
Hei, Per Det er leit å høre at dekningen vår ikke levde opp til forventningene dine! Vi bygger stadig ut nettverket vårt, og vi jobber med å sikre 5G-nett i verdensklasse til alle landets kriker og kroker. Vi har nå en estimert befolkningsdekning på 99,6%. Forhåpentligvis kan vi tilby bedre dekning der du ferdes i løpet av nær framtid! Du er da selvfølgelig velkommen til å gi oss et nytt forsøk ved en senere anledning. 😊 Ha en flott dag! Mvh Jonas ice.no
Det er dårlig dekning hjemme hos meg og i hele bydelen jeg bor i. Stadig har jeg måttet legge på midt i samtaler fordi de i andre enden fikk ulyd fra min kant, opptil flere ganger i løpet av en samtale. Jeg bor i en av Norges største byer i et tettbygd boligområde sentralt i byen, og hadde ikke forventet at dette skulle være noe problem. Jeg byttet først telefon da jeg trodde at dette var problemet. Ice har ingen planer om å utbedre nettet i området, så det er dessverre ikke aktuelt å fortsette som kunde.
Hei, Lisbeth Dette var leit å høre. Jeg synes også at dette er litt rart. Vi skal ha generelt god dekning i byområder, og der vi våre egne sendere ikke strekker til, har vi også avtale med Telia. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] og oppgi fullt navn, telefonnummer og adresse, så skal vi sjekke dette nærmere. Mvh. Anne ice.no
Lett å få svar og hjelp med Chat Fornøyd med MIN SIDE
Hei Bente! Tusen takk for din tilbakemelding, dette setter vi stor pris på :) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Kjøpte mobilt bredbånd fra ice. Det var så elendig dekning å ikke fungerte at jeg skulle si opp. Når jeg ringte sa de at det var bare å sette på pause, ikke nødvendig å si det opp. Dette er ca 2 år siden. Sløft av meg , men merket nå at de åpnet det opp uten å si ifra til meg. Har da betalt 13 måneder uten å bruke det. Sa det opp nå 3 dager inn i ny måned, da skulle de ha betalt for full måned nå også. Ingen forsøk på hjelpe. Føler oss lurt, men ikke stort å gjøre. Hold dere unna! 😉
Hei, Dette syns jeg var veldig leit å høre! Frys av abonnement på mobilt bredbånd varer dessverre kun i 9 måneder før abonnementet blir gjenåpnet automatisk. Når abonnementet gjenåpnes blir du belastet din faste månedsavgift frem til du melder ny frys eller frem til abonnementet blir sagt opp. Vi forstår selvfølgelig at det er kjedelig å betale for en så lang periode uten at abonnementet har vært i bruk. Du må gjerne sende oss en e-post til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, slik at vi kan ta en gjennomgang av saken din og se om noe kan gjøres. Ha en flott dag! Mvh Stine ICe.no
Vi er superfornøyde med bytte fra Telenor til ICE. Faktura er redusert med 66% Dekningen er kjempebra på alle steder jeg har brukt ICE så langt (byttet for mer enn 5 måneder siden og har brukt det mange steder i landet) Kundeservicen er rask og gjør det de skal.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! :)
Har prøvd både telenor og telia, men ettersom det har blitt alt for dyrt gikk jeg over til ice. Beste valget jeg har tatt. De har god dekning overalt, samtidig som sykt billige priser. Hadde en gang problemer med ice-appen og fikk meget god hjelp av kundeservice, i motsetning til telenor eller telia sin kundeservice... anbefaler ice på det sterkeste!!
Hei Kristine! Så flott å høre at du har funnet noe som passer for deg - at det er våre produkter gleder oss veldig 💛😊 Tusen takk for tilbakemeldingen! Mvh Martine ice.no
ice er det beste abonomentet jeg har hatt hittil billig og utrolig god dekning, hadde tidligere telenor og det er noen av de verste skurkene jeg har vært borti. dårlig dekning og ALT for dyre priser så hvis du vil ha noe som funker hele tiden og som i tilleg er billig så ville jeg byttet til ice
Hei Thor! Så utrolig hyggelig å lese tilbakemeldingen din 💛 Det er flott at både pris og dekning passer deg og ditt forbruk. Skulle det være noe så ta kontakt så hjelper vi gjerne! Mvh Martine ice.no
Elendig dekning uansett hvor man er. Aldri 5G, og så vidt 4G. Blir dyrt i lengden.
Hei. Nettet vårt skal holde god standard. Opplever du problemer, anbefaler jeg deg å ta kontakt med vår kundesupporteller [email protected]. Vi må da få sjekket dette nærmere. 🙂 Mvh. Marianne ice.no
Må betale for hel fakturaperiode selv om man bytter abonnement i perioden. Møtte ufin og frekk kvinne på kundesenteret som la på faktisk. Ice anbefales ikke.
Hei Frank! Vi forhåndsfakturerer, og vil fakturere ut inneværende måned. Vi anbefaler å overføre ut og inn i slutten av måneden. At hun la på er trist å høre. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt igjen om du føler det er noe vi kan hjelpe deg med! 💛 Mvh Martine ice.no
I motsetning- til andre mobilleverandører kan man ikke sende SMS fra PC. det er for dårlig. I 2019 lovte de å ta tak i dette. I 2023 er det ingen forbedring.
Hei, Hans Å sende SMS fra PC er absolutt en god ting. Det er veldig leit at vi ikke tilbyr denne tjenesten per nå. Skulle det bli tilgjengelig i fremtiden vil vi informere om dette gjennom nyhetsbrev og digitale kanaler. Ønsker deg en god kveld! Mvh. Rebekka ice.no
Mye data for lite penger, god kundeservice. Dekningen kunne vært bedre men alt i alt veldig fornøyd. Mange løsninger der du kan øke data megde for en periode for et lite beløp.
Hei Tine 😊 Så flott å høre at du har funnet noe som fungerer for deg 💛 Tusen takk for tilbakemeldingen! Mvh Martine ice.no
Ice er best på kundeservice, har meget bra dekning, alltid gode tilbud og en fantastisk app.
Hei Shahrokh! Så utrolig hyggelig å høre 💛😊 Tusen takk for tilbakemelding! Mvh Martine ice.no
Vi er en bedrift som jobber rundt omkring på oppdrag. Ice har dessverre ikke god nok nett overalt, noe som har bydd på store utfordringer for oss. Vi har klaget i 6 måneder, men kommer ingen vei. Så bedriftsabonnementet hos ICE råder jeg alle til å holde seg langt unna. I alle fall om du er en bedrift som er avhengig av god dekning :)
Hei, Nadja Dette var leit å høre. Våre kunder skal være rimelig godt dekket i og med at de også har tilgang til Telia sitt nettverk der vårt eget ikke strekker til. Dessverre er det fortsatt områder som ikke er godt nok dekket, og det kan også være helt lokale forhold som vårt dekningskart ikke har klart å fange opp. Vi beklager at vi ikke klarte å finne en tilfredsstillende løsning for deg. Mvh. Anne ice.no