Xplora Mobile opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice. Det kan ta flere dager før de svarer på henvendelser på email. Og de har ikke noe telefonnummer man kan ringe. Man må maile fram og tilbake. Dårlig produkt quality.
Klokken sluttet etter kort tid å vise lokasjon. Jeg har forsøkt gjentatte ganger å kontakte kundeservice. Klokken er på garanti så dette bør de fikse. Men de har kuttet ut kundeservice telefon, og mine eposter svarer de rett og slett ikke på! Håpløs service.
Vi fikk telefon i mai, og har brukt mye tid på kommunikasjon med Xplora, som stadig viser til installasjonslink etc. Det viste seg 3 måneder senere, når vi har bygget opp ett sinne og irritasjon til Xplora, at de fant ut at de måtte nullstille noe i sine systemer. i mellomtiden, betalte vi månedlig abbonnement, og måtte ty til andre kostbare løsninger. Mine forsøk på å få noe fornuftig svar virker å bli ignorert. Angrer på kjøpet. Finn andre leverandører enn Xplora.
Det kan ta flere dager før de svarer på henvendelser på mail. Og de har ikke noe telefonnummer man kan ringe. Man må maile fram og tilbake. Selv når de svarer, kan det ta enda flere dager, før saken er løst.
Nesten umulig å få hjelp på kundeservice. Kun mulig å kontakte dem pr Mail og det går dagevis før man får svar. De oppgir et telefonnummer man kan ringe, men dette nummeret er stengt. Prøvde også chat, men operatøren avsluttet chatten før jeg fikk forklart problemet. Jeg trengte imeinummeret på klokka for å kunne sende klokka inn for reklamasjon da den sluttet å virke. Ikke mulig å finne dette på klokka da den ikke lot seg skru på, ingen info om dette i appen. Sendte mail om det, men det tok 6 dager å få svar. Gav tilbakemelding i mailen samtidig om hvor dårlig kundeservicen er. Dette ignorerte de fullstendig og har ikke en gang kommentert. Styr unna folkens. Finn et mer seriøst selskap. Dette fremstår som et sirkus! 😡
3000kr rett ut av vinduet! Ingen svarer på kundeservice. Klokken er ikke brukbar. Følger alle instruksjoner. Neste var å kontakte kundeservice. Men der svarer ingen.
Klokka fungerer forsåvidt og gjør det den skal. Men våre barn jar fått utslett på armen fra metallet fra ladekontakten, og batteritiden er ikke imponerende. Dessuten er abonnementet unødig dyrt, ikke mulig å velge leverandør. Ved oppsigelse blir man fakturert hele måneden man er i pluss hele neste måned, det er en måned mer enn bransjen forøvrig.
Kan kun lagre 12 nummer. Kan kun motta fra lagret nummer. Vanskelig oppstart Dårlig batteritid Lite igjen for prisen man betaler. Stor klumpete klokke med utsatt glass. Anbefaler ikke.
Helt utrolig at man kan selge ’ Telefon’ som er så lite pålitelig- telefonen funker ikke mer enn den funker- veldig dårlig - gøy når det funker men ikke noe å stole på..
My son left his watch at the school at the end of the week. The battery ran out of charge over the weekend and he was unable to find it again. I cancelled the subscription I had. I had prepaid for 6 months. I cancelled on the 2nd of Feb. In April they sent me a faktura to pay for the mobile subscription even when I did not have the watch. My experience has been poor with this watch
Får ikke svar fra kundeservice før man bestrider faktura på klokka, starter med at det var fukt i kamera fra dag 1( klaget inn,ikkebadet med)så dårlig samtalekvalitet, flimring i skjerm, selskapet de bruker kommuniserer ikke med andre ,så reparasjon kan ta en evighet. Tatt snart ett år før klagen endelig fikk en returpose. anbefales ikke , hold dere unna. Skjermen tåler lita kontra et produkt fra Garmin ( Xplora har mineralglass), forvent at denme knuser utrolig fort.skuffa og vil aldri anbefale noen å kjøpeklokka. Bruk heller pengene på mobil eller en annen klokke
Klokken i seg selv er bra og robust du ser til enhver tid hvor barnet befinner seg.men største problemet med klokken er laderen når klokka er tomt for strøm så er det nesten umulig å laden har skjedd flere ganger Hart levert klokken inn til reparasjon hos Elkjøp. da virket det i noen mnd også begynte samme problem igjen løsning ble da ny lader uten at laderen var ødelagt laderen ligger på samme sted og blir brukt bare til denne klokken.sån har det fortsettet flere ganger man kan ikke kjøpe ny lader eller lever inn klokka hvergang klokka ikke tar imot lading som er ofte. Det står på nettsiden til explora at batteriet må aktiveres ved å putte laderen inn og ut flere ganger men selv det hjelper ikke
Etter 2 dager begynte den å slå seg av og på om igjen og om igjen, selv om den var fulladet. Dårlig lydkvalitet. Dårlig passform til barnehender. Vær obs på at det er lett å bli lurt til å tegne abonnement dobbelt opp hvis du følger brukerveiledning, fordi det ser ut som du ikke klarte å gjennomføre bestilling. Sjekk mottatt Mail og spam-boks for å finne bekreftelse på bestilling. Jeg angrer veldig på kjøpet.
Har XPLORA X4 en super klokke, med XPLORA mobil.Kjempe greit for oss og kunne ringe til hverandre og kunne se på på kartet hvor barnet er. Litt svak gps til tider men stort sett bra.
Praktisk teknologi som gjør at jeg kan ha kontroll på barna. GPS og tracking med norsk selskap er svært betryggende i hverdagen. Barna syntes det er kjempegøy. Kan sterkt anbefale dette - virker som at de har fått kontroll på kundeservicen og jeg kan absolutt ikke kjenne meg igjen i omtalene under.
Styr unna.....bare dårlig. Problemer hver dag, dårlig batteri, ikke dekning, knust skjerm, dobbelfaktureringer, osv...