Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg traff en hyggelig og flink person som hadde greid å kunne løse problemet med en gang. Tusen takk 😊
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Khang! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Godt system, bra priser og veldig bra kundeservice. Litt dårlig dekning enkelte steder, men stort sett bra.
Tusen takk for hyggelig omtale, Karianne ! 😊 Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever dårlig dekning, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Hjelp til opp kobling: utmerket. Litt mer vanskelig etterhvert, ble kastet ut en gang, men nå ser det bra ut!
Godt å se at du er fornøyd, Gunntove ! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Mvh Mads Phonero
Rask og god service av teknikker😊hurtig svartid 😊
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Kim! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Veldig tilfreds med alle tjenester fra Phonero . Alle mine henvendelser er positivt besvart.
Dette var hyggelig å lese, Odd ! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Godt fornøyd bra service og hyggelige medarbeidere
Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice, Ole ! Tusen takk for fin tilbakemelding 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Hyggelig kontakt med de ansatte. De rydder raskt opp i ting som oppsto i overgangen.
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Veldig fornøyd med kundeservice. Løsningsorientert og svarer fort!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Reidulf ! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Kundeservice er alltid behjelpelig, svarer raskt på henvendelser og finner gode løsninger for bedriften. Meget fornøyd!
Tusen takk for hyggelig omtale, Tone! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Sjelden dekning på arbeidsplassen der den benyttes 90% av døgnet...... umulig og avslutte abonnementet pga 24mnd bindingstid......
Hei og takk for din tilbakemelding. Det er viktig for oss at våre kunder har god dekning, så vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Blir kontaktet av telefonselger som tilbyr abonnement og sier at det ikke vi være bindingstid. I SMS for bekreftelse ligger det gjemt 3 måneders bindingstid under link vedtekter.
Hei! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så vi vil gjerne se nærmere på dette. Send oss en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan vi se på hva som har skjedd her. Hilsen Mads i Phonero
Veldig god bedriftspakke. Mye data, gode avtaler i utlandet.
Så hyggelig å lese, Øyvind! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Trengte PIN kode. Fikk det fort etter en kort chat
Takk for omtale, Espen! 😊 Vi setter pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Rask chat og løsninger da det kom ett par problemer med bytte av simkort.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Espen! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Takk for rask løsning med utkjøp av bindingsavtale.
Så fint å lese, Dag! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Hei Phonero! Dere leverer ikke på service og forlanger kr 3.750,- for at jeg er misfornøyd med dere og velger å gå tilbake til Cilli Mobil.
Hei Leon! Det var leit å høre, og vi vil gjerne se nærmere på dette og undersøke hva som har skjedd. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.