Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ble lurt til å tegne abonemet hos phonero.Jeg sa. i fra at jeg ikke ville ha problem med bankid på mobil,da fortalte han at det gikk av seg selv ,bare å bytte kort.jeg sjekket det og fant ut at de ikke stemte .Sendte Mail to dager etter på sa jeg ikke villle bytte .En stund senere fikk jeg regning i posten på 3750kr for brutt avtale ringte til kundebehandler.han sa Han hadde opptak av samtalen der jeg sa jeg ville bytte ti l phonero,og at det var bevis .Jeg har ikke noe firma og ble tilbudt firma avtale.Hva jør jeg ?
Hei, Even. Det skal selvfølgelig ikke være slik at man blir lurt inn i avtale med Phonero. Dersom foretak sier opp innenfor avtaleperioden fakturerer vi et avbestillingsgebyr. Dersom du ikke har noen foretak skulle du ei fått et bedriftstilbud og vi vil gjerne se nærmere på saken. Uten å kjenne saken din i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så kan vi undersøke dette videre. Hilsen Christer, Phonero
Jeg har bare godord og si om Fhonero. Det jeg la mest merke til var at etter noen uker så ringte det en fra phonero og spurte om Jeg var fornøyd. Noe jeg setter stor pris på.
Hei, Ola. Så fint å se at du er fornøyd med oss. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Ha en flott dag videre Hilsen Christer, Phonero
Er fornøyd med dekning. Billig abonnementet. God kundeservice.
Hei, Bente Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero
Fikk god hjelp til å sette opp telefonen igjen med PUK kode som ikke var tilgjengelig og telefon som var slått av 😅
Hei, Astrid. Takk for din tilbakemelding. I applikasjonen Ditt Phonero har du alltid tilgang til din personlige PIN- og PUK kode, og mye mer. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden :) Hilsen Christer, Phonero
god oversikt, mange muligheter. lett å lære, lett å bruke. Er det spørsmål kommer det straks svar gjennom verdens mest hjelpsomme chat-tjeneste som betjenes av vaske-ekte mennesker, ikke roboter.
Heisann. Så gøy å se at du er fornøyd med oss. I selvbetjeningsløsningene som Din Bedrift og Bedriftsnett har du mange muligheter til å administrere både abonnement og telefonsamtaler. Takk for din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
Ved overgangen til Phonero trengte jeg litt assistanse grunnet problematikk med posten. Jeg kontaktet support to ganger, og begge var veldig raske og behjelpelige.
Heisann Arild. Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Veldig grei og rask service i forbindelse med endret abonnement
Hei, Cato. Takk for hyggelig tilbakemelding! I Din Bedrift kan man enkelt endre abonnement, legge til ekstra data, aktivere nye SIM-kort og mye mer. Om dere ikke allerede har tatt dette i bruk, kontakt oss gjerne på [email protected], legg igjen mobilnummeret så hjelper vi dere i gang. Hilsen Christer, Phonero