Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk ekstra data som kompensasjon for manglende opplysning via sms om at jeg hadde brukt opp datamengden som er i mitt abonnement.
Så fint å høre Kirsten! 😊 Det er viktig at du får den hjelpen du trenger i kontakt med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk et godt tilbud fra en annen leverandør, og kontaktet da Phonere og fikk da samme gode tilbudet. Slapp da å skifte leverandør og simkort og alt det styret som det medfører. Veldig bra, og det var en hyggelig og behjelpelig kar på kundeservice jeg snakket med.
Tusen takk for hyggelig omtale Knut! 😊 Vi setter stor pris på at du fortsatte med oss som din operatør. Hilsen Cecilie i Phonero.
Kundevennlig og kjapp respons. Gode nettløsninger for å administrere løsningene selv.
Så hyggelig å se tilbakemeldingen din Terje! 😊 Vi skal sørge for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Ble lurt av de, skal ha tjeneste inkludert i avtalen, men de se at vi ikke har lovet noe, og de sende manglende og justert lydopptak, nå saken hos forliksråd
Hei! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero
Har ikkje hatt det så lenge, men veldig greit så langt.
Tusen takk for hyggelig omtale, Berit 😊 Vi skal sørge for at du får en godt kundeforhold med oss! Hilsen Cecilie i Phonero.
Hurtig respons ingen venting bare det å slippe musikk og opplysninger om at du er i køen
Så hyggelig å høre Knut! Tusen takk for omtalen 😊 Vi setter stor pris på at du velger oss som din operatør. Hilsen Cecilie i Phonero.
Synes der er fornuftige priser, og at funksjonalitet på både app og nettsider er bra.
Så fint å høre Øystein! Tusen takk for hyggelig omtale! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero