Phonero opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Excellent support, quivk response, was very efficient and nice to talk to
Hi, Sarita. Thank you for the kind words about our customer service. Your review means a lot to us and lets us know we're on the right track! Regards Christer, Phonero
Jeg har 5 abonemenger hos Phonero og har hele tiden fått god service og raske tilbakemeldinger, hyggelig å jobbe med dem. Prisene er gode, vi jobber mye mot Asia og Midtøsten og der har dem desverre ingen tilbud på, her har dem en utfordring, ellers er alt bare 👍
Hei, Per. Så gøy å se at du er fornøyd med priser og raske tilbakemeldinger. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Christer, Phonero
Vi får alltid god og rask hjelp når vi kontakter kundeservice
Heisann Aina. Takk for din tilbakemelding. Gøy å se at du er fornøyd med vår korte svartid på telefon og god kundeservice. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Opplever at jeg alltid får tak i kontaktperson/kundeservice når jeg ringer. Alltid behjelpelig med små og store utfordringer. Hyggelige og tålmodige 😊
Heisann Aud. Takk for fin tilbakemelding. Dette skal jeg ta med videre til kontaktperson og kundesenteret. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Tenkte å bytte fra Telenor til noe annet, da Telenor koster mye. Phonero virket greit, men de ønsket å koble mitt private abonnement mot min bedrift. Jeg sa fra at dette ikke var aktuelt da jeg vil skille privat mobil og bedrift. Likevel kjørte de på. Jeg ba videre om skriftlig avtale, hvilket jeg ikke fikk. Det ble noe sur stemning etter dette, og jeg sa ifra at det nå var nok. Jeg fikk så en e-post der jeg kunne bekrefte abonnementet. Gudene vet hva jeg da kunne ha bekreftet. E-posten gikk i søppelposten. Satt så i mange minutter på Telenors "Kundeservice" for å unngå at mitt kundeforhold ble skiftet til Phonero. Kort fortalt, jeg holder meg unna dette selskapet for fremtiden. Jeg har for ordens skyld beholdt e-postene med Phonero som på slutten ble nokså vulgære fra deres side.
Hei, Eirik. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi har strenge retningslinjer på hvordan avtaler skal formidles og presenteres. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten selv å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] så skal jeg undersøke dette videre. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Veldig mye enklere, raskere og bedre kundestøtte enn hos Telenor! Fungerer like bra som Telenor for vår virksomhet. Men privat er det bare Telenor-dekning på hytta.
Hei, Erik. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden. ' Hører fra deg Hilsen Christer, Phonero
Meget fornøyd med priser, dekning og fantastisk kundeservice fra dag 1.
Heisann Olav. Så gøy at du er fornøyd med pris dekning og vår kundeservice. Sjekk gjerne ut selvbetjeningsløsningen Din Bedrift for å administrere alle deres abonnement, bestille overføring av nummer, se dataforbruk og mye, mye mer. Ha en flott dag Hilsen Christer, Phonero