Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
SMB Mobil
3.4
466 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

SMB Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.4
Middels
466 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#10
Middels
SMB Mobil er rangert
#10 av 22 mobilselskaper
56%
Bra
56% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 451 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
190
65
4
10
182
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SMB Mobil
SMB Mobil har 451 verifiserte omtaler på Bytt.no

Utmerket kundeservice

Omtale av  Linda J

Fornøyd med våre abonnement hos SMB, god dekning, da vi må ha Telenordekningen hjemme hos oss, lave priser og utmerket kundeservice. Anbefaler!

Svar fra SMB Mobil
27.07.2023 13:57

Hei Linda J, Vi setter stor pris på din positive tilbakemelding. Det er flott å høre at du er fornøyd med både dekningen, prisene og kundeservicen vår. Vi streber alltid etter å gi våre kunder den beste opplevelsen mulig, og din tilbakemelding er en flott bekreftelse på at vi gjør det riktig. Takk for at du anbefaler oss videre, det betyr mye for oss! Mvh, Birgitte SMB Mobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Svindel og lureri

Omtale av  Thomas

Disse kakerlakkene gir etter beste evne uttrykk av å ringe fra telenor, og lirer deg til å fornye/fortsette abbonement der, med gode priser, selvfølgelig uten at mva nevnes. Dette er det samme opplegget som medieomtalte unifon holder på med, hvor de tjener penger på å lure folk til å takke ja til abbonement for så å tjene penger på bruddgebyr når folk finner ut at de er lurt.

Svar fra SMB Mobil
27.07.2023 13:53

Hei Thomas, Takk for din tilbakemelding, og beklager hvis det har vært misforståelser eller feilinformasjon gitt i samtale med en av våre selgere. Det er ikke vårt mål å forvirre eller villede noen av våre potensielle kunder. Våre selgere skal aldri gi inntrykk av at de ringer fra en annen operatør. De skal alltid presentere seg selv og hvilken bedrift de ringer fra i begynnelsen av samtalen. Prisene som diskuteres oppgis eksklusiv mva da det er bedriftsabonnement, og dette skal være tydelig kommunisert både i samtale med selger og står også i SMS`en som sendes før avtaleinngåelse. Hvis dette ikke har vært tilfelle, beklager vi det og vil gjøre vårt beste for å rette opp i dette. Send meg gjerne en epost til [email protected] med telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av hendelsesforløpet, så kan jeg undersøke saken nærmere. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Lureri

Omtale av  Anne

Manipulerende kvinnelig selger ringer og gir inntrykk av et godt pristilbud som de lover å ikke øke pris på i 3 år. Hun bruker ord som ikke sier noe om at dette er en treårsforpliktelse. Ber meg godkjenne sms hun sender på avtalen mens hun er på telefonen. Jeg blir overrumplet. Og pleier ikke bli det av selgere, men denne var intens. Dette viser seg så å være avtaletid på 3 år. Et begrep som Ikke er brukt i samtalen. Jeg følte meg veldig lurt. Kontakter smb mobil og en leder ringer etter hvert tilbake og tilbyr meg å prøve dem noen måneder. De trekker avtaletiden skriftlig. Gir meg altså ved dette medhold i at jeg ble lurt inn i dette. Etter noen dager sier jeg opp abonnementet. Vil ikke prøve dem eller ha mer med m bedriften å gjøre. Alt er dårligere enn abonnementet jeg hadde. Det som skulle koste ca 250 kr endte på få dager ned å koste 1008 kr. Etter å ha betalt det anså jeg meg ferdig. Men nå kommer 608.75 kr de mener jeg skal betale i oppsigelsestid i tre måneder. Dette nekter jeg å gjøre. For ved å få medhold i at jeg ble lurt inn i avtale ved å bli løst fra kontrakten, og tilbud om å prøve dem, og betalte ( dyrt) den korte tiden i mai jeg prøvde dem og sa opp etter noen dager anser jeg det feil skulle ha oppsigelsestid .

Svar fra SMB Mobil
27.07.2023 13:48

Hei Anne, Takk for din melding. Vi er lei oss for å høre at du har hatt en dårlig opplevelse, og vi vil gjerne gjøre det vi kan for å rette opp i dette. Det er svært viktig for oss at alle kunder forstår de avtalene de inngår med oss, og vi tar din tilbakemelding om at dette ikke ble kommunisert til deg på en klar og tydelig måte, alvorlig. Selgerne våre er opplært til å gi fullstendig og nøyaktig informasjon om alle aspekter ved avtalene vi tilbyr, inkludert eventuelle avtaleperioder. Hvis dette ikke har vært tilfelle, er det noe vi absolutt vil undersøke og rette opp i. Jeg forstår at du allerede har vært i kontakt med oss om dette, men hvis du er villig, vil vi gjerne diskutere saken din ytterligere for å finne en løsning som du er fornøyd med. Vennligst send meg en e-post på [email protected] med telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av hendelsesforløpet, så skal jeg se nærmere på saken. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Ok service

Omtale av  Oklando

God og effektiv service. Hyggelig og imøtekommende person i andre enden.

Svar fra SMB Mobil
27.07.2023 13:44

Hei Oklando, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at du har hatt en god opplevelse med vår service. Vi jobber alltid for å være effektive og imøtekommende, så det er flott å høre at du har merket det. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Fungerer kjempefint for oss!

Omtale av  Arne R. S

Enkel og grei service, som alltid!! Kan anbefales!

Svar fra SMB Mobil
27.07.2023 13:43

Hei Arne, Tusen takk for din positive omtale! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med vår service. Vi setter stor pris på din anbefaling og vil fortsette å jobbe hardt for å sørge for at du får den beste opplevelsen. Ikke nøl med å ta kontakt hvis det er noe du lurer på eller trenger hjelp med. Mvh, Birgitte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

PUK kode

Omtale av  Vilhjalmur F

Rask tilbakemelding på ønsket puk kode👍🥰👍på Mail

Svar fra SMB Mobil
27.07.2023 13:42

Hei Vilhjalmur, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Vi setter stor pris på det og er glad for at vi kunne hjelpe deg med å få tilgang til din PUK-kode raskt. Vi er alltid her for å hjelpe deg om du skulle trenge noe mer i fremtiden. Ha en strålende dag! Mvh, Birgitte SMB Mobil

Bytta. Tabbe

Omtale av  Km

3 års binding. Datakortene virker ikke. Data i utlandet er redusert til ⅓ av data i Norge. Ikke data roll-over. All besparelse nulles ut av ekstra datakost og bry. Kundeservicen stenger 16. Selgeren var bra da (dessverre)

Svar fra SMB Mobil
27.07.2023 13:41

Hei Km, Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager hvis det har vært uklarheter eller problemer i forbindelse med våre tjenester. I forhold til bindingstid, så skal dette alltid være klart kommunisert. Når du har en avtaleperiode med oss, garanterer vi også prisen på fastprispakken i hele avtaleperioden. Når det gjelder datarollover, har vi dette på alle abonnement med datapakker mindre enn 100 GB. Hvis du har en datapakke hvor du skulle hatt datarollover, men ikke har fått det ønsker vi selvsagt rette dette opp. For bruk av data i utlandet, opererer vi i likhet med flere av våre konkurrenter med en "fair usage"-grense, som betyr at en del av datapakken kan brukes i Europa. For eksempel, med en datapakke på 100 GB, vil 34 GB kunne brukes i Europa. Hvis du har hatt problemer med datakortene, vil vi gjerne undersøke og løse dette for deg. Selv om vår telefontid er mellom 8 og 16, besvarer vi ofte e-poster utenfor disse tidene. Vi setter pris på at du har tatt deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen, og vi vil gjerne undersøke saken din nærmere. Vennligst send meg en e-post til [email protected] med telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd så skal jeg se på saken din. Mvh, Birgitte SMB Mobil

SMB Mobil har 451 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SMB Mobil mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR