Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig bra. Får svar når jeg ringer og alltid hjelpsomme kundebehandlere😊
Hei Hilde, Så fantastisk å høre at du opplever å få god hjelp når du er i kontakt med oss. Det er selvfølgelig akkurat sånn det skal være. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
Var fornøyd helt til mobiltelefon uventet døde og ville ikke gjennopplives. Sendte mobilen inn til reperasjon og sendte skjema for å få lånetelefon. Jeg ringte kundeservice etter noen dager og spurte om det ville ta lang tid før jeg mottok den. Det eneste hun kunne si var at det er ventetid pga stor etterspørsel, og kunne ikke kontakte avdelingen som hadde med utlån å gjøre. I mine øyne er ikke dette kundeservice. Nå er jeg livredd for at det er noen avtaler jeg går glipp av og må betale dyrt for å ikke ha møtt. Stor skuffelse. Om du skal kjøpe mobil gjennom di fraråder jeg dette. Om det bare er abonnement er di bra.
Hei Hen, Dette var ikke noe å gøy å høre! Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe til så godt vi kan. Du kan sende meg en henvendelse på [email protected] så kan vi undersøke denne saken nærmere. Takk for omtalen din. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Julia.
Ringte da det var en faktura som vi ikke hadde fått, det ble fikset med noen få tastetrykk. Bare å ringe igjen hvis det skulle skje neste måned også, noe vi ikke håper. Så stor takk til (anonymisert navn) for rask og god hjelp.
Hei Karin, For en utrolig fin tilbakemelding! Dette ble jeg skikkelig glad for å høre. Det er godt du fikk god hjelp fra vår kundebehandler så det ordnet seg med fakturaen din. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Jeg er fornøyd. Men, jeg har ikke fått med meg OBOS rabetten.
Hei Sissel, Så utrolig god å høre at du er fornøyd hos oss. Om du ikke har fått aktivert OBOS-medlemskapet ditt kan du ta kontakt med vårt kundesenter så hjelper de deg mer enn gjerne med dette. Takk for kjempe fin omtale. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Julia.
Alltid hyggelig å snakke med Talkmore kundeservice
Hei Hermine! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte.Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fantastisk dag! 😊🌟 Mvh. Halima
Kundesenteret. Fekk hjelp av ein veldig imøtekomande kundekontakt. God til å lytte,oppfatta behovet og var løysningsorientert. Ein posetiv opplevelse.
Hei Erik! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! 💛 Mvh. Halima
Telenor dekning betyr mest for oss. Også at deres kundebehandling også er på topp. Er fornøyd å være kunde.
Hei Torgeir! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Fekk mobilabonnement fra Talkmore med Telenor dekning til en hyggelig pris. Kundeservicen var veldig hyggelige og kom med god informasjon om abonnementet.
Hei Øystein! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! 💛 Mvh. Halima
Ingen ventetid, kundeservice svarte med en gang, blid og veldig hyggelig kundebehandler🤗😊
Hei Mona! Takk for at du delte din erfaring! Vi setter pris på tilbakemeldingen og er glade for å høre at du ble møtt med umiddelbar respons og en vennlig holdning fra vårt kundeserviceteam. Vi legger stor vekt på å gi våre kunder en hyggelig opplevelse, og det er flott å vite at vi har klart å oppfylle det forventningene dine. Vi ser frem til å fortsette å tilby deg enestående service i fremtiden!💛 Mvh. Halima
Jeg var så heldig å fikk en fantastisk kunderådgiver (mann) Var så hjelpsom å hyggelig at tenkte disse er det langt mellom..Tusen hjertelig takk😃
Hei Anita! Dette blir jeg så glad for å høre, for det er akkurat sånn det skal være! Vi ønsker alltid å hjelpe til så godt vi kan. For oss er det viktig å møte alle våre kunder på en fin og respektfull måte, så jeg er utrolig glad for at du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad vi har gode kunder som deg! 💛 Mvh. Halima
Hyggelige folk å snakke med. Sjekker og ordner opp snarest mulig. Har alltid hatt meget gode samtaler med dere. Tusen takk for det.
Hei Toralf, Så fantastisk hyggelig omtale! Jeg er virkelig glad for at du har opplevd å få god hjelp fra våre hyggelige kundebehandlere. Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi er glade for å ha gode kunder som deg. Takk for fine ord. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
Opplever at de jeg snakket med har høy faglig kompetanse. De kan forklare enkelt uten for mye bruk av faguttrykk. Opplever at de er høflige og spør alltid om det er andre ting jeg lurer på / de kan hjelpe med. Talkmore på telefonen er noen av de beste å ha på telefonen. Forbilledlig 😊
Hei Kate! Jeg blir så glad av å lese dette! Vi ønsker alltid å være forståelsesfulle og møte kundene våre på en fin måte, så jeg er glad dette er erfaringen din. Det er godt vi har fine kunder som deg.Det er akkurat sånn det skal være, så jeg er virkelig glad for å høre at du har gode erfaringer som kunde hos oss! Jeg skal gjøre alt jeg kan for at det skal fortsette sånn i lang tid. Takk for fin tilbakemelding, det setter vi alltid stor pris på!💛 Mvh. Halima
Bra abonnement, men litt dyrt! Blir perfekt med lavere pris!
Hei Wilma! Takk for tilbakemeldingen din! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med abonnementet vårt generelt sett. Vi forstår også at pris kan være en viktig faktor for mange, og vi jobber kontinuerlig med å finne måter å tilby konkurransedyktige priser og verdifulle tilbud til våre kunder. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] dersom du ønsker å snakke om ditt kundeforhold og få et bedre tilbud på abonnement. Ha en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Er absolutt det dårligste selskapet jeg har vært borti på support. Heilt ubrukelig. Har hatt problemer med SIM-kortet i iPhone. Fikk løst d med hjelp av Elkjøp lokalt. Så virket ikke sms. Får feilmelding når jeg legger inn nummer til meldingsentral. Talkmore mener jeg burde reklamere mot Apple eller de som har solgt meg telefonen.
Hei Per! Det er virkelig leit å høre at du opplever problemer med både SIM-kort og SMS. Jeg ønsker gjerne å sjekke opp denne saken nærmere og finne en løsning. Hvis du kunne sendt meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og en beskrivelse, så skal jeg gjøre alt jeg kan for å hjelpe. Ønsker deg en fortsatt flott dag, hilsen Jakob.
Raskt behandling av saker, dyktige ansatt med god erfaring.
Hei Sazan, Så godt å høre at du fikk god hjelp fra våre flinke kundebehandlere. Jeg er virkelig glad for at du er fornøyd som kunde hos oss, og håper du forblir like fornøyd i mange år. Ønsker deg en nydelig helg, hilsen Julie.
De har utrolig bra kundeservice og du.får hjelp samme h or dumt du spør. Bra priser både på abb og i butikken sin
Hei Jorunn, Så fantastisk å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, priser og abonnementene vi tilbyr. Dette blir jeg utrolig glad for å høre, og vi setter stor pris å ha gode kunder som deg. Takk for fine ord. Ønsker deg en strålende helg, hilsen Julia.