Telenor Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Anbefaler Telenor! Som regel så er det kun missfornøyde kunder som klikker inn på denne siden, siden de som er fornøyd ikke søker etter slike sider. Ingen av de andre selskapene kan nå de til knærne!! De som klager på farten, har mest sannsynlig ikke helt optimal Telenor, eller router hjemme.
Her må du Passe ekstra godt, for det er veldig lett for å bli belasta ekstra, skjedde med meg som har firma og da snakker vi ikke om små beløp, men 7000-8000kr på under 6 måneder, etter kjøp av swap avtale fra Telenor. Så hadde lagt til masse ekstra som jeg aldri har bedt om. De har ordnet opp, men det etter mange mange purringer pr Mail og telefon gjennom mange måneder. Anbefaler virkelig ikke Telenor!
Bra dekning, god kundeservice, men dyrt. Jeg har 3 abb med fri data. Kunne spart 10 000 i året på å bytte leverandør. Men da har jeg ikke like god dekning. Irriterende!
Jeg har ubeskrivelig dårlig opplevelse av Telenor sin kundebehandling. De belaster ekstra beløp på faktura og trikser mye ifm fakturering og når du tar kontakt med Kundeservice (den eneste muligheten til å ringe dem) får du ulike informasjon fra forskjellige kundebehandlere på samme spørsmål. En kundetjeneste er å kunne hjelpe kunde til å løse utfordring/spørsmål men de i Telenor lager problem etter problem og du taper mye penger og tid å få løe på det du lurer på. Derfor må jeg tenke på å bytte til et annet selskap.
Jeg er fornøyd med Telenor og tilbudene deres på «Next» abonnementene. Pris er bra mtp. at du får «evig» med datamengde. Det jeg ikke er fornøyd med er at jeg slettes ikke får den hastigheten jeg er blitt fortalt at jeg skal få med Yng Next Rask.
God hjelp, god dekning, bra 5g! 👍 Oppsparing av data skulle vært mulig.
Di har en god service og har vært hos Telenor i mange år. Det de kan bli bedre på er å ha bedre priser til di som er yngre med mer data trafikk til en billig penge.