Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svært behjelpelig med å gjenåpne ett gammelt nr fra deres database
Hei Lasse, Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Helt nydelig kunderservice, svarte på 11 sekunder!
Hei Mantas, Takk for så hyggelig tilbakemelding! Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss 😊 Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Kurant pris og flott service! Angrer ikke på å valgt Unifon.
Hei Silje, Takk for så hyggelig tilbakemelding! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ha en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Du blir fanget i en felle der alt blir mye dyrere enn forventet. Ekstra kostnader strømmer på selv om selger har bedyret at alt vi skulle ha behov for var iberegnet.
Hei Bjørn, Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Vår familie har mot vår vilje fått en såkalt «avtale» med Unifon. Dette var fullstendig ufrivilling. Vi hadde og har avtale med Telia. Vi mistet våre mobilabonnementer for nesten en uke,. Ingen SIM kort er sent ut fra Unifon. Teknisk feil er svaret. Har hatt utallige telefonsamtalersamtaler (måtte kjøpe nye SIM kort hos Telia), sendt skriftlig klage og hatt personlige klagemøter på Stavanger kontoret. Nå er det i tillegg kommet faktura på 6881 kr. Svindel kalles dette. Fullstendig useriøst.
Hei Dagrunn, Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å være kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Styr unna ble lurt av telefonselger og fikk ikke svar da jeg klaget på Mail
Hei Stein, Det er veldig synd å høre om din opplevelse så langt med oss. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette jobber vi med å rydde opp i så hvis du ønsker så må du gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Ble oppringt av en frekk selger som prøvde å villede meg til å tro at Unifon var en slags underleverandør av Telenor. Serverte et salgsargument uten hode og hale om at på grunn av konkurransetilsynet kunne ikke Telenor tilby disse lave prisene selv, men heldigvis kunne Unifon gjøre dette slik at man kunne fortsette å bruke Telenors tjenester men til lavere pris. Da jeg spurte om utdypende forklaring. Da jeg ba om tid til å undersøke saken nærmere, ble han direkte ufin og prøvde seg på skremselstaktikk, Veldig ubehagelig opplevelse.
Hei Hege, Utrolig kjipt å høre du hadde en sånn opplevelse med en av våre innleide selgere. Dette er absolutt ikke det inntrykket vi ønsker at folk sitter igjen med. Vi setter stor pris på tilbakemeldinger, både gode og dårlige. Så du kan gjerne ta kontakt med meg på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på det. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Blei ringt for og få eit kjempe billig tlf abonnent . Eg sa at eg ville høre til Telenor . Det fekk eg sa han som ringte….. skjønte i det eg hadde svart ja på tekstmelding at det var eg ikkje . Blei oppringt fra dere i dag om opplysningene stemte. Og det gjore dei jo ikkje. Satte veldig stor pris på at dere ringte å sjekket. Takk for det.
Hei Rigmor, Veldig leit å høre om opplevelsen din. Vi ønsker jo ikke at potensielle nye kunder skal føle seg lurt på den måten der. Men det er veldig godt å høre at vi fikk ordnet opp i det 😊 Også håper jeg selvfølgelig du vurderer oss skulle det bli aktuelt i fremtiden! Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Utmerket priser og tipp topp service 👍🏻 Anbefales!
Hei Susanne, Tusen takk for fine ord! Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss 😊 Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Unifon funker, er ryddige, og jobber for stadig å holde seg konkurransedyktige.
Hei Trygve, Så utrolig hyggelig tilbakemelding å lese! Det er veldig gøy å høre at du er fornøyd med oss 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Ha en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Løste misforståelse vedr. Sim kort på en diplomatisk grunnlag.
Halloen Jan, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Utrolig godt å høre at vi fikk løst misforståelsen på en diplomatisk måte 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Billig,god dekning og alltid vært smertefritt.......
Hei Martin, Tusen takk for flotte ord! Utrolig gøy når vi får så hyggelige tilbakemeldinger 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Ha en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Var mye dyrere når det kom til stykke.men en hyggelig kundekonsulent hjalp meg så veldig bra kundeservice
Hei Svein Erik, Det er veldig godt å høre du er fornøyd med kundeservicen vår!😊 Vi setter stor pris på tilbakemeldinger, både gode og dårlige. Og det viktigste for oss er jo at du som kunde er fornøyd så vi jobber konstant med å forbedre oss på alt fra pris til produkt. Ønsker deg en flott dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Etter litt missforståelser rundt overgang fra gammelt abbonement er jeg glad for at kundeservicen var så behjelpelige. Jeg skulle ønske ting var enda mer tydelig på telefon slik at en ikke missforstår villkårene. Dette ble oppklart, og jeg er nå veldig fornøyd.
Hei Carita, Tusen takk for fine ord😊 Vi er veldig glad for at vi kunne komme frem til en løsning når du tok kontakt med kundeservicen vår! Vi jobber jevnt og trutt med å forbedre oss så vi setter stor pris på tilbakemeldinger, både ris og ros😊 Ha en flott uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Angrer bittert på at jeg takket ja til å gå over til Unifon. Ble forespeilet 299kr i mnd. Faktura har blitt laaangt over det. De er rimelig frekke. Bruker du mer enn datamengden inkludert blir du fakturert blodpris. De tar seg også betalt for å sende ut faktura, 79kr/mnd. 249kr ekstra om en betaler noen få dager etter forfallsdato. 3000kr eks. mva i bruddgebyr. Onecall var 100 ganger bedre. Unifon er uten tvil det værste mobilabonnementet jeg har borti.
Hei Alex, Først av alt så er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å være kunde hos oss, ikke det motsatte. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Takker for forståelse av at jeg ikke ønsker avtalen som en selger ga. Selgeren hadde ikke gitt meg det jeg ønsket og hadde gitt feil informasjon om avtalen. Takker for hyggelig og god hjelp.
Hei Cecilie, Takk for en så hyggelig tilbakemelding! Dessverre er det noen av de innleide selgerne som ikke har opptrådt helt ryddig, og da er det veldig godt at vi kan få ryddet opp i det 😊 Vi er veldig glad for at vi kunne komme frem til en løsning, også håper jeg selvfølgelig du vurderer oss skulle det bli aktuelt i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS