Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg pleier bare å takke for tilbudet og si jeg har det bra hos Telenor, før jeg "knerter" samtalen når selgere på fredagene skal tilby svært gunstige avtaler på telefoni og data. Og nå etter at jeg var litt "ustø og svak" nylig en Fredag, ble jeg påminnet om at jeg aldri må vike fra denne strategien igjen. Fordi Han frekke selgeren med det telefonnummeret som tidligere ikke var lovlig å skrive inn, altså 960 0 og ett eller annet ringte meg nå jeg var veldig opptatt. Han ga også inntrykk av ringe fra Telenor med et oppdatert abonnement som ville være gunstig for meg. Jeg var veldig opptatt og spurte om han ikke kunne redegjøre for tilbudet på mail, slik at jeg kunne se på det i ro og mak for så og snakke med ham senere. Fint, det skulle han gjøre, ingen problem, god helg og alt det der. Så nesten et par uker etterpå åpnet jeg mailen og så at han hadde "sendt som avtalt" en ferdig avtale med avtalenummer, betingelser, søkke og snøre. Til og med en tekst hvor du bare trykker på; "trykk her for å bekrefte" var lagt inn. Sånne "knapper" liker jeg dårlig og trykket derfor ikke på den, men søkte heller på nett for å se hva Unifon egentlig var og om de i det hele tatt eksisterte. Så leste jeg omtalene og ble rett og slett helt målløs av hvor mange som opplevet som meg, nemlig at selgeren gir utrykk for å samarbeide med Telenor om å bedre telefon avtalen for deres kunder. Telenor sier til meg at Unifon ikke jobber på vegne av Telenor, men at de er konkurrenter. Jeg har også fortalt om denne selgerens fremgangsmåte til Unifons kundeservice for at de skal kunne rette opp i problemet før selskapet velter som følge av dårlig rennommé, men fikk ikke inntrykk av at det plaget kundeservice spesielt mye. Mailen selgeren brukte var type no-reply.... og telefonnummeret var "ikke i bruk". Unifons kundeservice bekrefter at de også bruker eksterne selgere hvor de ikke har oversikt på telefonnummerne de bruker. NÅ har jeg tatt meg bryderiet å lest de første par årene med anmeldelser som viser fryktelig dårlig tilbakemeldinger over veldig lang periode, jeg har vært i kontakt med selger og kundeservice, og i mitt stille sinn tenker jeg at Unifon er snart på salg eller konkurs. Så igjen, takk for tilbudet men jeg har det bra der jeg er. Håper noen har nytte av denne tilbakemeldingen.
Hei Ingar, Dette ser vi svært alvorlig på. Alle som selger for Unifon har strenge retningslinjer de skal forholde seg til. Blant annet skal det selvsagt komme tydelig frem at det er abonnement fra Unifon. Send oss gjerne navn og nummer det gjelder til [email protected] Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Utrolig dårlig kundeservice. Får ikke kontakt . Kun fått mail at jeg har avtale som sier at jeg har oppsigelsestid noe som er merkelig da jeg ikke har noe avtale med Unifon.(Unifon har kjøpt selskapet der jeg hadde ab. i 6 år) Får ikke se avtalen de påstår at de har. De nekter trolig å svare slik at jeg må betale de 3-4 mnd. ekstra. Useriøse aktører.
Hei Bent, Vårt nummer til kundeservice er 05015. Du kan også nå oss på epost [email protected], informasjonen finner du på vår hjemmeside www.unifon.no. I henhold til våre generelle vilkår er det oppsigelsestid i innværende og tre påfølgende måneder. Dersom det allerede foreligger en skriftlig oppsigelse kan man selvsagt se bort fra dette. Ønsker deg en riktig fin dag.
De overfakturer og pålegger all slags avgifter slik at månedsavgift blir skyhøy. Så jeg fraråder alle til åbinde seg til Unifon. Man går å gruer seg hver måned for hvilke ekstra avgifter de har funnet på. Nå har jeg sagt men må holde ut i oppsigelsestiden som er på 3 måneder. Hvis delebil unngå å bli flådd så hold dere unna Unifon.
Hei Terje, Det er trist å høre du ikke er fornøyd med oss som leverandør. Alle kostnader knyttet til avtalen fremkommer i kontrakt/vilkår. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken din, men send meg gjerne navn og nummer på [email protected] så vil jeg gjennomgå saken. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ho,d dete langt unna om du ikke vil ha lang oppsigelserid og masse fakturaer.Blir oppringt av selgere som lover ingen bindingstid som bare er løgn
Hei Kjetil, Avtalens oppsigelsestid kommer frem i vilkårene som følger avtalen. Vi har strenge krav t il dokumentasjon i forbindelse med innsalg, så dersom du mener noe er hold tilbake vil jeg gjerne gjennomgå saken din. Du kan sende meg en epost på [email protected] med navn og nummer. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ble nettopp oppringt av en selger fra Unifon. Jeg hadde ikke hørt om de før. Han forklarte at de var underleverandør av Telenor, fortalte om et milliardsøksmål Telenor hadde tapt og at Unifon ble opprettet for å få lov til å tilby mye bedre priser. Og at de dekket samme alltid på nett garanti. Så spurte han meg om hvilket abonnement jeg hadde og jeg sjekket opp og sa pris. Så la han bare på. Selgeren ringte fra tlf: +47 960 0* *** Virker veldig proft og jeg kommer garantert til å føle meg trygg på å bli kunde her med et slikt flott innsalg..
Hei Petter, Takk for at du deler din opplevelse med oss. Nå er det ikke lov å utgi sensitiv informasjon på bytt.no som telefonnummer. Send meg gjerne en epost på [email protected] så kan jeg gjennomgå saken din. Vi tar denne type henvendelser svært alvorlig, da det er strenge krav i forbindelse med innsalg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Fantastisk kundeservice, fikk svar innen 30 sekunder. Har også fått en god og stødig kundekontakt. Om du betaler mye for telenor-dekning, så får du en rimelig pris hos Unifon.
Hei Elias, Dette er jo helt fantastisk! Tusen takk for en så fint tilbakemelding, og ikke minst for at vi får ha deg som kunde. Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ble ringt opp for 1 mnd siden og tilbud det veldig lukrativt tilbud om mobilabonnement fra Unifon med siden de var jo som Telenor. Ble fortalt at hvis jeg svarte OK på meldingen hun sende kunne jeg få mer informasjon også skulle hin ringe meg opp på et senere tidspunkt. Svarte OK i god tro om at jeg ville bli ringt opp og det ikke var bindene som hun sa. Hadde egentlig glemt hele samtalen, men nå 1 mnd senere prøver de å presse meg til å begynne å bruke deres sim kort og tjenester. Så ringte kundeservice i dag og han var grei og forsto misforståelsen. Han ba meg ringe Telenor og kansellere overføringen fra Telenor til Unifon og at alt nå var fikset. Ringte telenor og de sa at Unifon ikke hadde kansellert overføringen og at jeg måtte ringe de å be de kansellere. Så etter noen timer får jeg Mail om at jeg enten må betale 3000 kr + mva for å bryte eller godta abonnementet med 2 års bindingstid. Tok kampen og fikk kansellert hele greia uten kostnad