Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt selskapet unifon noen år og har ikke vært fornøyd. Det er dyrt og det er et styr å bytte. Når jeg nå byttet kom det en regning på 3000kr fordi jeg ikke hadde skrevet et oppsigelsesbrev. Hvem er det som gjør det i dag? Styr unna - møkkaselskap!
Hei Marianne, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljer i saken din, men i henhold til våre vilkår er det 24 måneders bindingstid. Oppsigelse etter endt binding genererer ikke bruddgebyr grunnet manglende oppsigelsesbrev. Dersom ønskelig kan vi gjerne ta en gjennomgang av saken din. Send meg i tilfelle navn, nummer og firma på [email protected]. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ingen operative problemer har jeg hatt, men når man sier opp etter et par år så kommer problemene. Ingen bindingstid, ikke bruddgebyr og 2 måneder oppsigelse fikk jeg skriftlig. Etter oppsigelse har prisen Økt med 40%!!!! 3 måneder oppsigelse må jeg betale selv med skriftlig beskjed om kun 2!! Useriøst og anbefales Ikke!!!
Fikk mye mer data for pengene enn hos tidligere operatør. Fikk god hjelp av kundeservice i forbindelse med overføringen. Veldig fornøyd!
God kommunikasjon og rask respons fra kundeservice. Produktet er vel som hos alle andre, men enkelheten i kommunikasjonen setter vi stor pris på.
Hei Kyrre, Vi ønsker å gi alle våre kunder god kundeservice, og setter derfor stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes. Tusen takk! Ønsker deg en fin dag! Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Det var ikke mulig å komme inn på linken dere hadde i mailen før jeg svarte ja på mailen .Jeg ble informert etter om at det var oppseingsgebyr og jeg hadde 2 år bindig da jeg sa opp . Nå er det til forligsrådet i morgen
Hei Jarle, Vi stiller strenge krav til dokumentasjon i forbindelse med innsalg. Bindingstiden er som standard 24 måneder, og tre måneders oppsigelsestid. Vilkår er alltid tilgjengelig på vår hjemmeside. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken . Dersom du ønsker en ny gjennomgang kan du sende navn og nummer til [email protected], så ser jeg på det. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ringte før jul og fikk bekreftet at avtalen var sagt opp. Får fremdeles faktura på et nummer jeg ikke bruker. Da jeg tok kontakt for å finne ut hva dette var sier de at jeg fremdeles må betale da de ikke har mottatt oppsigelse skriftlig. Du kan altså ikke stole på kundeservice. For øvrig også dyrt. Styr unna.
Hei Olav, Bindingstiden er som standard 24 måneder, og tre måneders oppsigelsestid. Oppsigelsen må alltid være gjort skriftlig og dette står også i våre generelle vilkår. Unifon`s avtalevilkår er alltid tilgjengelig på vår hjemmeside. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken . Dersom du ønsker en ny gjennomgang kan du sende navn og nummer til [email protected], så ser jeg på det. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Jeg er veldig fornøyd med min avtale og med Unifon! Får alltid god hjelp.
Hei Lene, Vi setter stor pris på din hyggelige omtale og deres anbefaling. Fornøyde kunder er viktig for oss! Hilsen Christine Tharaldsen Unifon