Vipps Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk totalt tre simkort fra Vipps hvor ingen av dem fungerte med en Samsung 10+ Note. Prøvde med simkort fra flere andre ulike leverandører og opplevde ingen problemer. Har nå byttet mobilleverandør og kan bruke hverdagene på andre ting enn feilsøking for Vipps mobil..
Hei Tom, kjedelig å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. /Maren
Har hatt Vipps mobil snart 2 månader, stort sett super fornøgd, nøyaktig same Telenordekning som hos forrige operatør. Heilt topp med evig rollover som gir reelt mykje meir for pengane enn konkurrentane. MEN; skulle ønske meg meir statistikk og innstillinger i appen. For eksempel meir detaljert oversikt over databruk, kor mykje brukt dag for dag. Kor mange sms/anrop er brukt osv. Ønsker generelt meir oversikt over detaljert bruk. Gjerne også oversikt over kor mykje data kvar enkelt data-sim har brukt. Vil også foreslå at dere informerer tydelig en fungerande metode for å omgå sperren for overtakserte sms; nemlig å registrere seg på strex og legge inn trekk via bankkort/visa, denne metoden fungerer topp hos meg, men venligst informer tydelig om det istadenfor at det ikkje fungerer “punktum”. Helsing over snittet fornøgd kunde.
Hei! :) Takk for hyggelig tilbakemelding, og kjekt at du er fornøyd med tjenesten vår! Jeg tar med innspillet ditt videre om en mer detaljert oversikt over bruk innad hos oss i Vipps, men dersom du har behov for en slik oversikt i dag så kan du alltid ringe oss på 22 48 28 00 så hjelper vi deg med dette :) /Ann-Kristin
Etter og blitt sykemeldt og måtte ha forandret noen datoer enkelte regninger møtte jeg veggen hos vipps. Abb ble stengt den 3 juli.. tenkte det får gå en overgang for når jeg betalte den 12.juli så antok jeg at det var for en mnd(30 dager) men det du har betalt for i følge kunde service er kun ut kalender mnd. Men vipps prøver også missvise kunden med at du betalte den 1.juli. det er vel ikke helt lovlig manipulere kvitteringer som blir gjort her.. ba også om de manuelt kunne endre forfallsdato.. men det var umulig. Ser vipps sammenligner seg med kontantkort løsninger.. da kan dere ikke sperre tlf og man får det man har betalt for. Merker en helt annen holdning til kundene som har forhåndsbetalt en der jeg betaler på etterskudd.. vipps var likegyldig synd for holdning når jeg sa at om dere ikke kan endre forfallsdato sånn at jeg slipper og gå med sperret tlf noen dager vær mnd så må jeg si opp.. Vurderer virkelig forbrukerombudet her. Da de retningslinjene er så vage at man har betalt for engang.. kundeservice sier dataen og ringe og sms er gratis og uendelig.. men retningslinjene sier noe helt annet.. skjerping på kundeservice.. går an og behandle dem som kunder selv om dere allerede har fått pengene..
Hei Thomas! Leit at du har hatt en dårlig opplevelse i kontakt med oss, og vi forstår at det er frustrerende at du ikke fikk gjort endringene du ønsket for ditt Vipps abonnement. Det er dessverre ikke mulig å gjøre endringer på forfallsdato da selve abonnementet trekkes ut samme dag i måneden som den dagen mobilnummeret ditt ble overført til Vipps. Betalingen trekkes også ut på forhånd, og vi tilbyr derfor ikke utsettelse av betalinger. /Ann-Kristin
Meget god dekning og supert med oppsparing av data. Enkelt å endre datapakker når som helst.
Tusen takk for super tilbakemelding! /VippsLene
Funker ikke lenger. Plutselig har nettet vært ubrukelig i 14 dager. Bytter abb.
Hei. Leit å høre at du har hatt problemer med mobildata. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt slik at vi kan se nærmere på dette. /VippsElisabeth
Får ikke god nok dekning utenfor urbanestrøk spesielt i Danmark og andre plasser
Hei! Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med dekningen der du har vært i utlandet. Vi jobber stadig med å bli bedre, og takker for tilbakemelding /VippsLars
«Støtt Pride» møter meg når jeg åpner Vipps?! Ser helst at dere holder dere politisk nøytrale. Pride har ingenting i Vipps å gjøre. Vipps bør være for alle. Dere virker svært ekskluderende overfor de som ikke er enige i det Pride fronter. Skuffende!
Hei! "Støtt Pride" møter deg når du åpner appen fordi vi synes det er veldig viktig å støtte kampen for økt mangfold, inkludering og for å vise at Vipps er for alle. Vi heier på hverandre uansett bakgrunn, etnisitet, kjønnsidentitet eller legning. Det å støtte Pride er helt frivillig, så hvis man ikke ønsker det kan forslaget enkelt krysses vekk. /VippsMarthe