Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Allente TV
1.4
888 verifiserte omtaler

Allente TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Allente TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.4
Forferdelig
888 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#5
Forferdelig
Allente TV er rangert
#5 av 5 tv-selskaper
14%
Dårlig
14% anbefaler Allente TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 888 omtaler om Allente TV

FILTRER OMTALER
58
47
53
90
640
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Allente TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Verste jeg har vært med på.Når det gjelder service

Omtale av  Ingar G

Nå har jeg sittet i telefonkø i 2 timer og 17 minutter på Allente kundeservice.Siste 1 time og 15 minutter har jeg hatt 1 oppringer før meg i køen.Nå er det 23 min igjen av åpningstiden.Det er som prosessen av Kafka,man kommer aldri frem til målet.3 gangen jeg prøver,men kommer aldri frem til et menneske og dets stemme.Aldri vært borte i maken til dårlig firma.

En historie om glede, sorg og aksept

Omtale av  Ofam

Jeg takket ja til Allente i 6 mnd mot rabatt på Samsung-TV hos Elkjøp. Her får man seks måneders bindingstid, mens oppsigelsestiden er inneværende + neste måned. I utgangspunktet er dette helt fair and just det – jeg godtok vilkårene da jeg kjøpte TVen. Problemene oppstod da jeg skulle si opp tjenesten. For å time oppsigelse med bindingstid logget jeg inn på "Mine sider" halvannen måned før bindingstiden utløper. Istedenfor et enkelt menyvalg ble jeg henvist til chatbotten Alli, som etter en del vas konkluderte med at jeg måtte chatte med et menneske for å si opp. Fremdeles helt fair – det krever tross alt massive mengder manuelt arbeid å fjerne en kunde fra autotrekket. Jeg ble bedt om å vente til en ledig konsulent kunne ta over chatten. Jeg ventet jeg. I 30-40 minutter. Ingen respons. Så jeg vasket badet. Ryddet kjøleskapet. Skikkelig rent bad, skikkelig ryddig kjøleskap. Det skal jeg i rettferdighetens navn takke Allente for. Gikk etterhvert tom for ting å vaske og rydde og ga opp. De har jo også en telefonlinje. De har også et eget valg for oppsigelse, og som evig optimist tenkte jeg at det må da være effektivt. Det viser seg at dette valget aktiverer en ventetid "anslått til 50 minutter", akkompagnert av en eller annen form for blåseinstrumentblasfemi skrevet og fremført av satan selv. Jeg sitter i skrivende stund og hører på dette mens jeg skriver så mange anmeldelser jeg rekker over før de tar telefonen (det har gått mer enn 50 minutter). På den positive siden har panfløytespetakkelet trolig utvidet akseptskalaen min for musikk såpass at jeg kan høre på hva som helst resten av livet, og være fornøyd. Takk for meg, Allente.

Går jo ikke an å avslutte abbonementet

Omtale av  Lars P. N

De har gjort det tilnærmet umulig å avslutte abbonementet. Det går ikke an å sende mail, man kommer ikke gjennom på telefonen. De har forskjellige avdelinger som ikke kan kontakte hverandre for å si opp. Det koster penger å si opp. Chatboten deres kan ikke hjelpe med det du faktisk trenger. Det er ikke nok ansatte til å svare. Over 40 minutter anslått svartid på telefonen. Svindelselskap. De påstår de har prisvinnende kundeservice, men scorer eeeeelendig på forskjellige rangeringer.

Forferdelig!

Omtale av  Stian

Forferdelig!! Styr unna denne leverandøren. Appen stopper å virke, hender seg opp og man må bryte strømmen for å få kontakt igjen.😫

Kronesluk

Omtale av  Lars

Er jo litt opptatt av priser. Så at deres rimeligste kanalpakke foretok en prisjustering fra kr 299,- pr mnd til kr 399,- pr mnd. Er jo klar over at priser det siste året har akselerert, men deres prisoppgang i prosent på nevnte programpakke havner på drøye 33%. Helt forferdelig. Men her er det bare å hive seg på trenden å sette opp prisen🤢🤮

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bare rot

Omtale av  Bjørn F. G

99 kroner i fakturagebyr, uten hensyn til at jeg har "alltid eFaktura" på i nettbanken. Bare rot i "mine fakturaer", umulig å få oversikt.

Håpløst å avslutte abonnementet, utrivelig det hele !

Omtale av  Elna

Allente ble for kostbart til hytte TV, etter mange år måtte det avsluttes. Og da begynte problemene ! Det har vært en kamp å få avslutte abonnementet og stadige regninger strømmer inn. Ringte inn for å si opp i mai måned, koblet meg fra 1 juli som avtalt, har ikke brukt Allente siden og aldri mer ! Mange ulike saksbehandlere, ulik info og nå inkassovarsel, motbydelig selskap, fraråder å bruke Allente, veldig skuffende !

Allente bruker elkjøp til å lure kunder

Omtale av  Al

Jeg ble forklart at dette ikke ville medføre bindingstid med månedlige utgifter, bare at det reduserte salgsprisen.

Oppsigeles blir ikke godtatt

Omtale av  Matias

Sa opp på min side, fikk epost at oppsigelsen var mottatt. Men dette var vist ikke bekreftelse på oppsigelese, kun bekreftelse på at jeg ønsket å si opp. Skulle og bli oppringt for å avklare oppsigelsen, den telefonen kom aldri, bare nye fakturaer. Håpløst system.

Hold dere unna!

Omtale av  Thorstein H

Ble lurt inn i en avtale gjennom Elkjøp. Har ikke fått å ta tjenesten i bruk, og venter bare til bindingstiden er over før jeg avslutter abbonementet

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Umulig å komme inn på min side og tvunget til å ringe ved oppsigelse.stod i tel.kø i 1 time i romjul

Omtale av  Svein

Lang kø i telefon og ikke mulig med min side.Ali helt ubrukelig.sett på flere folk.tjener nok. Svein

Er det Svindel????

Omtale av  Ingunn

Ringte inn og forhørte om mulighet for å ha ett abonnement i omsorgsbolig. Kundebehandler satte da opp ett abonnement med 6 måneders binding uten at det ble godkjent av kunde. Nå er det ikke mulig å komme ut av avtalen, kommer ikke igjennom på kundeservice. bruker ikke abonnementet men må betale....

Henter inn kunder på feil basis med lokketilbud og gir skyhøye bruddgebyr

Omtale av  Thomas

Elkjøp bestilte tydeligvis en pakke hos Allente. Fikk senere så en SMS der jeg måtte godkjenne min bestilling, noe jeg aldri gjorde, likevel ble Allente abonnementet bestilt og jeg ble senere fakturert. Satt så i kø en hel time hos Allente kundeservice på telefon siden chatten ikke ønsket å ta henvendelsen der. Kundebehandleren over telefon sier så at jeg har tatt i bruk TV2 Play abonnementet, noe jeg aldri gjorde, og sa at dersom jeg går ut av avtalen får jeg 1300kr i bruddgebyr. Dette oppleves som svindel fra Allente for å hente inn så mye som mulig.

Oppsigelse av abonnement

Omtale av  Vetle

Prøver å si opp abonnementet mitt, noe som viser seg å være svært vanskelig. Blir satt over til mange forskjellige personer og får beskjed om over 1t20min ventetid. De vil ikke ta i mot telefonnummeret mitt og ringe opp igjen. Har også prøvd å si opp på chat for 2 uker siden. Fikk da bekreftelse på chat om at abonnementet var sakt opp og jeg skulle få Mail med bekreftelse på dette i løpet av få dager, men den mailen kom aldri og abonnementet fortsatte.

Umulig å få sagt opp

Omtale av  Ivar A

Si opp via chat bot som ikke svarer engang. bare drøyer tiden, lurer på hva forbruker kontoret sier om disse.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Gjør det med vilje vanskelig (nesten umulig) å si opp abonnementet

Omtale av  Thor O

Har sittet i 1 time og 30 minutter nå og ventet på svar fra kundeservice hos Allente. Jeg har den siste halve timen fått beskjed om at det er mindre enn 1 minutt ventetid

Allente TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR