Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Husk å ringe for å avslutte abonnement og i det minste bli tilbudt en mindre dritdyr pris på makkverket
Den dyreste operatøren. Ingen rabatt på gode kunder gjennom mange år. Prisene blir bare dyrere og dyrere. Har både bredbånd tv og telefon. Tenker at de kunder som har det bør få rabatter istede går de opp i pris.
Hei! Vi har stadig vekk kampanjer for eksisterende kunder, hvilket du kan sjekke ved å ta kontakt med vår kundeservice på 915 09000 eller Epost : https://www.telenor.no/kundeservice/kontakt-oss/e-post/
Misfornøyd generelt både pris, service kommunikasjon, få har peiling - og gir deg dårlige tilbud.
Er fornøyd, bare sjekke priser og tilbud rundt, og jeg deler tv pakke
Fikk et tilbud når jeg bestilte Internett så tenkte jeg skulle prøve. Etter ikke å ha hørt noe på noen uker etter bestilling ang tv boks tok jeg kontakt. Fikk da beskjed om at tv boks var avbestilt, men ingen kunne fortelle meg hvorfor. Uansett så ble det lagt inn ny bestilling og de krediterte regning så langt. I dag hentet jeg tv boksen og tror du ikke de har klart å legge inn bestilling på to?? Nå må jeg detmed returnere en boks.. Håpløst.
Helt håpløst. Jeg inngikk avtale under forutsetning om at jeg selv ikke trengte å foreta meg noen endringer, at alt nødvendig utstyr fulgte med overgangen, at det etter overgangen ville fungere minst like godt, og til lavere pris. Stemmer ikke når man må kjøpe tilleggsutstyr eller leie fra Telenor til meningsløse priser.
Prøvde å angre en nylig inngått avtale om leveranse av tv bredbånd. Etter 50 min i tlf og 6 saksbehandlere som alle sendte meg videre brøt de linja. Verste jeg har opplevd.
Prisen steg fra 749kr for tv og 100 brebånn. Til 1435kr dette er for dyrt
bra utvalg god kundebehandling, sikker og god kopling
Veldig bra tv og internett, sjelden og aldri noe som er galt, eller ikke virker som det skal, men det er altfor dyrt.
Jeg er veldig fornøyd med telenor, altid gitt meg tv ikke vert noe problem, veldig bra
økte prisen med flere hundre kroner og påstod ar mitt abonnement nå ikke fikk beholde tilbudet jeg hadde fått tidligere.
De virker en stund så starter problemene. Evig tilbakestilling før de ryker helt. Venter nå å tredje boks på 3 år. Fjernkontrollene like så. Produsert i Thailand for å tjene/spare max. Toppsjiktet i Telenor får max utbytte mens kundene tar støyten. Men har kommunal bolig og der ligger Telenor i husleie så må vel slite med det videre.
Får feilkode 9005 ingen på kundeservice klarer å fikse ca dette. Har nå vært uten tv i en måned. Drar ut og inn strøm kabler,må vente 10 til 20 min før man prøver igjen. Dette er er he let uakseptabelt. De på kundeservice bør finne seg en ny jobb. Dette er ikke akseptabelt.
Mye problemer med treg T-We boks, innhold, apper og funksjoner som ikke fungerer. Droppet denne snart
Fantastisk svensk dame som ga meg all hjelp! For en fagkunnskap og tålmodighet! Hilsen Anne.