Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
RiksTV
2.0
289 verifiserte omtaler

RiksTV omtaler og erfaringer

Negativ trend

RiksTV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.0
Dårlig
289 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#2
Bra
RiksTV er rangert
#2 av 5 tv-selskaper
17%
Dårlig
17% anbefaler RiksTV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 289 omtaler om RiksTV

FILTRER OMTALER
23
13
31
36
186
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med RiksTV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Får ikke inn tv 2

Omtale av  Monica H

Satt 30 minutter i tlf uten å få kontakt med kundeservice. Jeg la på. Får ikke inn tv 2

Trege

Omtale av  Lars

Vanskelig å få kontakt med kundeservice. Chatten som kan være alternativet er treegt

Katastrofe

Omtale av  Rune V

Ingen kundeservice - har kollapset fullstending - skygg unna - svarer ikke på mail, telefon eller chat

KANALER

Omtale av  Gunnar

Fjerner kanaler som ikke blir erstattet av nye. Noen kanaler blir bare borte uten noen form for info. Har en pk. på 45 og prisen er den samme selv om de fjerner noen kanaler.

Helt umulig å få kontakt eller hjelp. Slett service

Omtale av  Merete

Umulig å oppnå kontakt på telefon. Lovte å ringe tilbake. Skjer ikke. Chatrobot er stengt og finner ingen mail adresse. Dette er katastrofal service. Skulle ønske det var fler alternativ jeg kunne brukt. Desverre er rikstv det eneste.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Forferdelig dårlig kundeservice

Omtale av  Alieu S. K. C

De svarer ikke telefonen og heller ikke personlig chat. Og du kan bare glemme å legge igjen ditt nummer i håp om at de ringer tilbake. Det gjør de ikke (!) selv om de sier det motsatte. Deres chatrobot er dum som en potet. Du får helt andre svar enn det du spør om. Fraråder Rikstv på det sterkeste.

Service - hva er det?

Omtale av  Kari

Jeg har nå i 3 perioder denne dagen prøvd å få svar hos Rikstv: Forsøk 1: 38 minutter uten svar. Forsøk 2: 25 minutter uten svar. Forsøk 3: 13.minutter. Ettersom det synes å være «mange som ønsker å snakke med oss AKKURAT nå» er det kanskje på tide å vurdere å ansatte flere personer?

Riks-TV ønsker ikke kunder

Omtale av  Calle

Riks-TV ønsker ikke kontakt med kunder, det er helt umulig å komme igjennom på telefonen, og chatteløsningen er en elendig bot som svarer dårlig eller feil.

Veldig fornøyd

Omtale av  Jytte

Det har fungerer perfekt og er der feil får vi raskt hjelp vi har den minste pakke syntes den er lidt dyr etterhvert men det virker perfekt er veldig tilfreds .

Dårlig bildekvalitet

Omtale av  Lars

Forferdelig bildekvalitet, nesten hele tiden. Programmene skulle også startet direkte, istedet for å måtte velge direkte.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Alt for mange sendingsbrudd og blitt veldig dyr.

Omtale av  Jan E

Alt for ofte brudd på sending. Abonnementet har blitt alt for dyrt!

Flere mangler sammenlignet med Telia

Omtale av  Eivind

Borettslaget bestemte plutselig å bytte fra Telia til Rikstv. Min erfaring så langt etter ett år med RiksTV. 1) TV-boksen fungerer vesentlig dårligere enn Telia sin. Selv om du kan ta opp programmer (mot høyere pris), kan du ikke se de lagrede programmene andre steder. På Telia kan du det. 2) Jeg lurer på om de har testet brukervennligheten. Menyene er mer uoversiktlige, og for eksempel er det ingen markering om du har begynt å se på et program eller ikke, og hvor langt du har sett i programmet. 3) Jeg må noen ganger slå tv-boksen av og på 2 eller 3 ganger for at kanallisten skal vises/boksen skal fungere. 4) En felles fjernkontroll for alle "dupedittene" du måtte ha, fungerer ikke på Rikstv-boksen. 5) Dessverre har alle tilbydere tv-pakker, Telia inkludert. Men hos Telia har du en VISS mulighet for å endre kanaler (Selv om jeg også misliker poengsystemet). RiksTv skalter og valter med kanalene uten at du kan påvirke. De gir heller ingen begrunnelse ved endringer. 6) Så langt har jeg ikke funnet ut hvordan jeg kan gi en SKRIFTLIG tilbakemelding. Det er kun tlf. og chat. 7) Appen har fungert nogenlunde greit, men akkurat nå kan jeg ikke endre videokvalitet. (Det er flere alternativer, men den reagerer ikke når jeg trykker på andre alternativer). Du har ikke mulighet til å se lagrede programmer, ref. punkt 1. Jeg har ingen tilknytning til Telia, men siden vi hadde Telia i flere år før borettslaget plutselig skiftet leverandør, har jeg allikevel et visst sammenligningsgrunnlag. Jeg har ikke vært i kontakt med kundeservice, så det kan jeg ikke si noe om. Jeg vil jobbe for at borettslaget bytter leverandør. Det er ikke bare prisen som må telle, men også brukervennlighet og fleksibilitet i kanallisten. Og hvis noen "ansvarlige" leser dette: Kutt ut tv-pakker! Jeg vil bestemme selv!

Dårlig pakketilbud

Omtale av  Ingvill A

Opplever stadig at vi ikke får inn tv kanaler og må ofte restarte

Ikke noe å utsette på riks tv svarer fort

Omtale av  Torild S

Utrolig bra service på chat alltid fått hjelp raskt sendt e.post det går litt saktere 2 dager nå men ellers topp

piratenes strømme tv

Omtale av  Sauron

Ligg unna denne dritten, sa opp "rikspakken" i dag. 20/1 2022, får IKKE lov til å forlate dritten før 31/3. Og jeg bruker ALDRI å inngå avtaler med bindinger. WTF, jeg er rimelig forbandet nå. Det er siste gang i mitt liv jeg har noe med disse karene å gjøre, GARANTERT. fy fa................

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Sender med dårlig signalkvalitet .. sendingene kan til tider "henge seg opp" !

Omtale av  Terje

Kan ikke nevne en positiv ting om dem. Håpløs lang ventetid ved henvendelser og når man ønsker å bli oppringt hender det at de ikke gjør det. Sender tydeligvis med dårlig nettkvalitet (via fiber til meg) .. som bl.a. fører til at sendingene en gang i blant " fryses" el. rett og slett blir borte. De skylder på samarbeidspartneren som har ansvar for nettet. Håpløst å forholde seg til to leverandører av en tjeneste som kunde .. særlig når ingen ting blir rettet opp i og at den ene skylder på den andre. Gleder meg til at avtaletiden min er over .. for da går i hvert fall jeg over til en annen leverandør !!!!!!!

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR