Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
Å Strøm
3.1
354 verifiserte omtaler

Å Strøm omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
354 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#36
Bra
Å Strøm er rangert
#36 av 88 strømselskaper
58%
Bra
58% anbefaler Å Strøm
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 354 omtaler om Å Strøm

FILTRER OMTALER
134
66
33
21
100
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Å Strøm?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Etter ei uke som kunde får jeg ikke tilgang til min side

Omtale av  Dejan

Etter ei uke som kunde får jeg ikke tilgang Til min side. Jeg vet ikke hvor mye jeg bruker strøm og pris på den. Venter i kø for å få svar over en time og for det ikje hjelp men vanlig svar at jeg må vente og at de jobber med saken.

Veldig fornøyd!

Omtale av  Arne G

Med Coop strømavtale (3,45 øre pr. kWt og 9 kroner pr. måned i påslag, og 2% Coop-bonus) tror jeg denne avtalen er bedre enn de fleste. Bonusen gir mer i utbytte enn jeg betaler i i påslag. Har vært kunde hos LOS 1,5 år nå, og er veldig fornøye.

Svindel og løgn

Omtale av  Arne

Generelt bare bløff og kunnskapsløse selgere uten et sant gen eller samvittighet i kroppen. Telefon selgere som lover alt mulig og sannheten kommer først etter at angrefristen er gått ut. De kaller produktet sitt TOPP 5 og det er vel det eneste som er korrekt, altså dyrest. Totalt fravær av kundeservice med enorme ventetider på telefon.

ingen pris på app

Omtale av  Marie T

det om utgjør forskjell mellom LOS og andre leverandører som ikke har påslag eller fastpris er at de andre har mndspris på app som etter mitt forbruk utgjør at det blir billigere med LOS tross sitt påslag og fastpris på 9 kr mnd med coop strømavtale. Men LOS kunne ha senket påslaget sitt uansett syns jeg.

Fantastisk kundeservice

Omtale av  Juksel U

Kjempebra COOP avtale og fantastisk kundeservice, det skal mye til jeg bytter strømleverandør.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Kundebehandling

Omtale av  Nils M. O. S. L

Måtte bytte strømavtale og skulle besøke loskontoret. Traff ikke rette personer i første omgang som kunne rettlede meg,Etter en tid kom det en person fra sekuritas som kunne veilede videre,Altfor tungvint prosses.Det ordnet seg til slutt,men dette var en d'årlig opplevelse som ikke skulle skje.

Veldig fornøyd

Omtale av  Barnet

Behjelpelig på tlf og jeg får svar på spørsmålene mine. Appen er også oversiktlig og bra.

Billig og oversiktlig

Omtale av  Ronny

Los er billig, oversiktlig. Ikke masse endringer som snikes inn.

Coop strømavtale

Omtale av  Frode W

Flott kundeservice!@ Grei kontakt på chat litt lenge å vente på telefon .

ikke helt fornøyd med appen

Omtale av  Arne S

Bra priser og fint med rabatt som blir overført til coopmedlemskontoen ,men jeg synes at appen kan bli mer oversiktlig.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Spot price versus fixed price

Omtale av  Karen

LOS told us it is better to be on a fixed price but FAILED to let us know that only when the spot price exceeds 40 NOK will it be beneficial after state subsidy. They knew this but still sold us it as the safe way to control costs - it was a LIE!

Ventet 1 time i telefonkø , da var jeg halvveis i køen og gadd ikke mer

Omtale av  Anne L. L

Må vel finne andre leverandører som har kapasitet til å svare kunden . Fikk melding om at jeg hadde bundet meg til en avtale og at jeg kunne sende klageskjema , Jeg har ikke bundet meg til noen avtale , men det går jo ikke an å få svar fra en kundebehandler å få svar på dette .

Styr unna , her er det mykje rot!

Omtale av  Husmori

Eg var nøgd med slik heimesida fungerte , og oppdateringar på straumpris. Men då eg flytta til Luster Energi, opplevde eg at det starta eit rot utan like. Eg prøvde å bestille ein ladar til bilen min, rett før eg slutta som kunde. Dette fekk eg ikkje svar på. Men etter lang tid fann eg ein mail om dette i søppelposten min. Eg vart skremt då eg oppdaga at dei hadde teke meg tilbake som kunde utan mitt samtykke. Dermed fekk eg fleire faktura, og dei ser eg ikkje på mi side meir. Eg fekk nyleg ein mail om straumavtale som eg kunne bruke angrefrist på. Eg vart litt skremt på om eg på nytt var teken tilbake. Det var eg ikkje, men eg hadde to inkassvarsel, kunne han fortelje. Eg kunne kontakte Kredinor. Eg har ikkje motteke noko inkassovarsel nokon stad, so korleis kan eg ringe dit. Eg håpe ingen vert ute for slik behandling. Eg vurdere faktisk Forbrukerklagenemda for hjelp.

Grei pris

Omtale av  Per I. R

Her får vi litt igjen for pengene. Koser oss med Los dager og bare det koster mer en jeg kan spare hos andre selskap. Litt Rot med appen, men funker nå. Strømprisen er jo dyr uansett👍

god service

Omtale av  Rune

De gir godt med informasjon og veldig god kundeservice.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Umulig å få kontakt med kundeservice på tlf og mail.

Omtale av  Berit M

Ville bytte avtale og ringte Los fikk opplyst "du er nr 52 i køen"!! Da la jeg på. Sendte mail men nå har det gått 14 dgr uten å fått annet svar enn at det tar 1 uke på svar. Nå er jeg lei av dårlig service så imorgen bytter jeg strømselskap etter 50 år hos Los. Adjø!!

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR