Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter ei uke som kunde får jeg ikke tilgang Til min side. Jeg vet ikke hvor mye jeg bruker strøm og pris på den. Venter i kø for å få svar over en time og for det ikje hjelp men vanlig svar at jeg må vente og at de jobber med saken.
Med Coop strømavtale (3,45 øre pr. kWt og 9 kroner pr. måned i påslag, og 2% Coop-bonus) tror jeg denne avtalen er bedre enn de fleste. Bonusen gir mer i utbytte enn jeg betaler i i påslag. Har vært kunde hos LOS 1,5 år nå, og er veldig fornøye.
Generelt bare bløff og kunnskapsløse selgere uten et sant gen eller samvittighet i kroppen. Telefon selgere som lover alt mulig og sannheten kommer først etter at angrefristen er gått ut. De kaller produktet sitt TOPP 5 og det er vel det eneste som er korrekt, altså dyrest. Totalt fravær av kundeservice med enorme ventetider på telefon.
det om utgjør forskjell mellom LOS og andre leverandører som ikke har påslag eller fastpris er at de andre har mndspris på app som etter mitt forbruk utgjør at det blir billigere med LOS tross sitt påslag og fastpris på 9 kr mnd med coop strømavtale. Men LOS kunne ha senket påslaget sitt uansett syns jeg.
Kjempebra COOP avtale og fantastisk kundeservice, det skal mye til jeg bytter strømleverandør.
Måtte bytte strømavtale og skulle besøke loskontoret. Traff ikke rette personer i første omgang som kunne rettlede meg,Etter en tid kom det en person fra sekuritas som kunne veilede videre,Altfor tungvint prosses.Det ordnet seg til slutt,men dette var en d'årlig opplevelse som ikke skulle skje.
Behjelpelig på tlf og jeg får svar på spørsmålene mine. Appen er også oversiktlig og bra.
Los er billig, oversiktlig. Ikke masse endringer som snikes inn.
Flott kundeservice!@ Grei kontakt på chat litt lenge å vente på telefon .
Bra priser og fint med rabatt som blir overført til coopmedlemskontoen ,men jeg synes at appen kan bli mer oversiktlig.
LOS told us it is better to be on a fixed price but FAILED to let us know that only when the spot price exceeds 40 NOK will it be beneficial after state subsidy. They knew this but still sold us it as the safe way to control costs - it was a LIE!
Må vel finne andre leverandører som har kapasitet til å svare kunden . Fikk melding om at jeg hadde bundet meg til en avtale og at jeg kunne sende klageskjema , Jeg har ikke bundet meg til noen avtale , men det går jo ikke an å få svar fra en kundebehandler å få svar på dette .
Eg var nøgd med slik heimesida fungerte , og oppdateringar på straumpris. Men då eg flytta til Luster Energi, opplevde eg at det starta eit rot utan like. Eg prøvde å bestille ein ladar til bilen min, rett før eg slutta som kunde. Dette fekk eg ikkje svar på. Men etter lang tid fann eg ein mail om dette i søppelposten min. Eg vart skremt då eg oppdaga at dei hadde teke meg tilbake som kunde utan mitt samtykke. Dermed fekk eg fleire faktura, og dei ser eg ikkje på mi side meir. Eg fekk nyleg ein mail om straumavtale som eg kunne bruke angrefrist på. Eg vart litt skremt på om eg på nytt var teken tilbake. Det var eg ikkje, men eg hadde to inkassvarsel, kunne han fortelje. Eg kunne kontakte Kredinor. Eg har ikkje motteke noko inkassovarsel nokon stad, so korleis kan eg ringe dit. Eg håpe ingen vert ute for slik behandling. Eg vurdere faktisk Forbrukerklagenemda for hjelp.
Her får vi litt igjen for pengene. Koser oss med Los dager og bare det koster mer en jeg kan spare hos andre selskap. Litt Rot med appen, men funker nå. Strømprisen er jo dyr uansett👍
De gir godt med informasjon og veldig god kundeservice.
Ville bytte avtale og ringte Los fikk opplyst "du er nr 52 i køen"!! Da la jeg på. Sendte mail men nå har det gått 14 dgr uten å fått annet svar enn at det tar 1 uke på svar. Nå er jeg lei av dårlig service så imorgen bytter jeg strømselskap etter 50 år hos Los. Adjø!!