Motkraft opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg var muligens en av deres første kunder, og har vært veldig fornøyd hele tiden. Jeg overbeviste flere til å gjøre det samme. App er oversiktlig og grei, faktura også. Jeg syns vel dere bør rette opp tallene på y-aksen på graf(kwt), dvs: 0-0,5-1-1,5- osv😉 Ellers er alt bra⚡️
Takk for at du har vært med oss hele veien, det setter vi utrolig stor pris på! Den nye versjonen av appen er ikke langt unna, så det er bare å glede seg 😊
Billig bra og enkelt Ikke no hokus pokus ved bytte av leverandør til motkraft 👍
Hyggelig å høre, Frank!
Etter en litt uvanlig start har min erfaring med Motkraft vært god så langt. Oversiktlig app, men savner kombinert faktura med nettleie. Dette sier de at de jobber med. Venter på utvikling, og den har allerede til nå vært god.
Tusen takk for fin tilbakemelding! Vi utvikler oss på alle kanter, så det er bare å glede seg 🤗
Oversiktlig app det du ser er det du får hyggelige hjelpsomme på kundeservice.
Takk for tilbakemelding, Gunnar 😊 Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe!
Enkelt produkt som gjør at en forstår hva en betaler for. Kjapp og god kundeservice.
Godt at du er fornøyd, Terje!
Rask og grei kundeservice, grei app og enkelt kundeforhold. Mvh Knut
Takk for super tilbakemelding, Knut!🤩
Ble kunde 2. januar 2022, har ikke kunnet se forbruk eller faktura i appen siden jeg byttet til Motkraft, nå har det snart gått 7 uker. Har kontaktet kundeservice flere ganger, og får samme svar: "Jeg har notert ned at du sliter med å se forbruk i appen og meldt dette videre til teknikerne som skal se på saken! Vi kommer snart til å lansere en ny og forbedret app som ikke kommer til å møte på disse utfordringene" Ingenting skjer, og ingen på kundeservice gjør noe annet enn å komme med samme svar som over.
Hei, det er beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Når det gjelder at du har fått samme svar gjentatte ganger skyltes dette at vi kontinuerlig jobber med å få den nye appen på plass. Vi har opplevd at enkelte kunder ikke får opp forbruket i appen, uten at vi har noe godt svar på hvorfor dette er tilfelle. Vi har forhørt oss med utviklerne av appen og ikke fått noen gode svar. Den versjonen av appen vår samarbeidspartner utviklet er ikke i nærheten av det vi ønsker og derfor utvikler vi en app selv. Jeg skulle virkelig gitt deg et bedre svar, men dessverre er det slik situasjonen er akkurat nå.
Vi byttet til Motkraft ca. 01.11.2021. Vi har bare positive opplevelser, lave strømpriser, kan følge med på appen hver dag og får dermed mer kontroll på strømforbruk. Fakturaene er også greie og oversiktlige. Vi opplever også god kundeservice, får raske svar når vi henvender oss til Motkraft. Vi har ikke angret på bytte av strømleverandør.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Elin! Akkurat en slik kundeopplevelse vi jobber for og mot. Supert å høre at du er fornøyd🤩
Har bare vært kunde i 1,5 måneder. Litt kort tid for konklusjoner.
Så bra at du er fornøyd så langt! Vi gleder oss til du får prøvd ut den nye appen også🤩
Jeg valgte å prøve motkraft. Etter kort tid avsluttet jeg kundeforholdet og gikk tilbake til tidligere leverandør. Etter en uke så igangsetter motkraft kundeforholdet uten mitt samtykke. Det til helt andre priser! Kundeservice er håpløst å forholde seg til. Jeg fraråder bruk av motkraft på det sterkeste.
Hei Harald. Kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi hadde satt en gitt kredittgrense. Denne kredittgrensen opplevde vi raskt var for høy, og endret den. Kunder som registrerte seg samtidig som vi endret dette glapp dessverre gjennom systemet, og opplevde derfor å bli kunde. Vi beklager så mye for dette, og kan informere om at vi har lært mye av denne feilen. Som følge av denne hendelsen har vil nå lagt ned ekstra ressurser i utviklingen for å unngå at lignende "hull" i systemet aldri finner sted. Når det gjelder prisen er det rart at du referer til "andre priser"? Uansett kunde, tilbyr vi lik avtale. Spotprisavtale med 19kr i fastbeløp og 1øre/kwh i påslag. Dersom du hadde en faktura med andre priser, kan det skyltes at fakturaen ikke var fra oss eller at det var fakturaen i fra ditt nettselskap. Ta kontakt med vår kundeservice så finner vi ut av hva som kan ha skjedd for deg.
Nettside som er umulig å navigere seg frem til kundeservice. Ihvertfall vist man skal prøve å ringe.
Takk for tilbakemeldingen. Vi tar med oss dette videre, slik at alle kunder enkelt kan finne frem til våre kundeservice. Det er ikke å rart at du opplever det problematisk å finne frem til et telefonnummer, da vi kun tilbyr chat og mail som kommunikasjonskanal for våre kunder. Vi ser at kundeservice over telefon er et ønske fra flere av våre kunder, og vi vurderer derfor å implementere dette.
God kundeservice som hjelper og svarer på spørsmål ganske kjapt. Håper på flere opplysninger i app ang eget strømforbruk. Strømforbruk i helgene vises ikke, slik som hverdager, burde fixse det og.
Supert å høre at du er fornøyd med vår kundeservice! Dette motiverer oss til å fortsette🤗 Når det gjelder appen, jobber vi med å utvikle en helt ny app. Den vil ha mange nye funksjoner, samt at problemer som finnes i dag vil være eliminert. Vi gleder oss til lansering🤩
De sier de er et non profit selskap, bare tull. De har en av de høyeste spotprisene nå.
Hei. Vi leverer strøm til spotpris på lik linje som andre leverandører som tilbyr spotpris. Oppå denne spotprisen tar vi et påslag på 1 øre og et fastbeløp på 19 kr, dette er en av markedet rimligste avtaler.
Det er billig og enkelt uten skjulte kostnader, for det en betaler for🙂
Hei Jarle! Tusen takk for flott tilbakemelding. Dette vi jobber for🤗
Billig strøm, god kunderservice. Er godt fornøyd med dem.
Hei Jarle! Tusen takk for flott tilbakemelding. Dette vi jobber for🤗
Jeg ble anbefalt MOTKRAFT av en meget troverdig person. Sjekket derfor ikke noe selv. Da jeg skulle opprette avtalegiro og e-faktura, kom det opp i banken at det manglet mailadresse og telefon på dere. Sjokk ! Fant så ut at dere var under etterforskning. Da det attpå til dumpet inn et u s p e s i f i s e r t krav på kr 2.052,- , forsterket det inntrykket av at det var ugler i mosen. Jeg h å p e r at dere er seriøse, men da har dere en vei å gå for å overholde elementær opplysningsplikt, jfr banken, samt være lett tilgjengelige. I første instans fant jeg kun en gateadresse i Trondheim. Har brukt unødig lang tid på dere. M e n - konseptet deres er godt, så jeg håper dere lykkes. Nå er jeg imidlertid ført tilbake til NorgesEnergi. Med vennlig hilsen Mutt C. A.
Hei. Dette hørtes rart ut. Vi har ikke hatt problemer med å sende ut faktura verken i nettbanken eller appen. Har heller aldri opplevd at kunder anser fakturabeløpet som et uspesifisert krav? Det er synd du ikke tok kontakt med oss på kundeservice så kunne vi funnet ut av problemet sammen. Når det gjelder etterforskningen du referer til så hørtes dette ut som et sleipt salgstriks brukt av en selger. Vi er ikke under etterforskning og driver et 100% lovlig non-profitt strømselskap. Dersom du har hørt dette av en selger tydeliggjør dette hvor "shady" bransjen er - noe vi er motstander av.