NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Liker ikke bindingstiden. Ble dyrere enn forventet.
Får for lite info underveis. Middelmådig kundebehandling...
Jeg har vært strømkunde siden 21. Sendte en mail til kundeservice den 19.des og spurte hvorfor strømprisen for november er langt høyere enn de fleste andre strømlevarandører tilbyr. Jeg skrev at regning ikke blir betalt før jeg får et svar. jeg har fortsatt ikke mottatt svar. Har forsøkt å ringe men da jeg omsider kom gjennom fikk jeg beskjed om at jeg måtte sende mail slik at "de som bestemmer" kan se på min henvendelse. I beste fall useriøst og i verste fall svindelbedrift. Sannsynligvis har jeg nok betalt betalt blodpris for strømmen over en lengre periode .
Helt forferdelig kundeservice! Selger strømmen sinnsykt dyrt. Når man ringer på telefon blir du bedt om å si opp avtalen istedenfor å beholde kundene. Folk som ikke kan kundeservice burde ikke jobbe der. Spesielt hun som heter (anonymisert navn).
Vi gikk inn i en spotprisavtale med selskapet med lovnad om lang varighet. Ingen fast betaling. Det varte ikke lenge, for plutselig var vi plassert på en topp 10 avtale med masse fastpriser. Uten å varsle oss. Vi betalte rådyre regninger i flere måneder. Vil kalle det tilnærmet svindel. Det var også vanskelig å få sagt opp avtale. De skulle ha bruddgebyr for flere måneder
Nordlys klarer ikke samle mine to måleradresser på én faktura. De har lovet å ordne dette i lang tid uten å gjennomføre.
NordlysEnergi er en katastrofe og kan ikke anbefales. De svarer på e-post på det de vil svare på og vrir svarene dithen at kunden blir villedet til å tro at de har en spotavtale selv om de har en variabel avtale. Nå kan det være at kundeservice er særes dårlig opplyst eller trent i å svare avvikende, men det er ikke en ønsket adferd. Holde dere unna dette selskapet.