NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skjulte kostnader i form av for høy pris per kWh, skjult bindingstid i avtalen, samt oppsigelsestid på 3 mnd, bruddgebyr og enormt dyrt. Nordlys energi har ved et kort Google søk svindlet kundene sine for enormt mye penger, meg selv inkludert. STYR UNNA!
Inngikk avtale på spotpris, men faktureres summer som er langt over dette. Sender melding om bestridelse av faktura og får en tilbakemelding (etter lang tid) på dårlig norsk og jeg må jobbe hardt for å tyde hva som menes, men tyder det til at de fastslår at strømforbruket er i tråd med virkeligheten. Ingenting om at prisen som jeg klaget på? Venter fortsatt på dokumentasjon på at de har overholdt avtalen...
Dette strømselskapet må du bare holde deg langt unna. Har ikke opplevd noe mere useriøst strømselskap og forretningsdrift enn dette noen gang. At et slikt strømselskap får fortsette å operere i det norske strømmarkedet er et min vurdering ganske så utrolig og er i realiteten en skamplett for strømmarkedet generelt og for øvrige seriøse selskap spesielt. Styr unna og ikke la deg lure. Har du signert så husk angreretten. Å medvirke til slik type forretningsdrift, herunder arbeide for et slikt selskap i deres ulike ledd , og dermed frivillig «forsvare» og legitimere dette selskapet uttad, er ikke for hvem som helst og burde være rimelig flaut. Er man en seriøs arbeidstaker selv i det minste så er det naturlige skrittet her å skifte jobb og finne seg arbeid hos en seriøs arbeidsgiver.
Jeg byttet strømleverandør og plutselig fikk jeg sms om å betale gebyr fordi jeg ikke opprettholdte 3 mnd oppsigelse. De var veldig tydelig på at kontrakten min står det 3 mnd. Men jeg greide å finne min 3 år gammel kontrakt og der står det ingenting om 3 mnd oppsigelses tid. Tok kontakt med gang og da sa de at de ikke hadde muligheten til å se på alle kontraktene fordi de ligger i en arkiv. Har sendt klage på det sammen med kontrakten min. Ikke la dem lure deg, finn frem kontraktene deres. Når man har det på svart og hvit så kan de ikke kreve noe.
Lurt til bindingstid og skyhøye regninger. Ingen kundeservice, bare svindel. Regning for desember på 15.000kr som ikke gir noen mening ingen strømstøtte, mulig de tar den selv? Jeg er svært misfornøyd og ville bytte, men det er jo ingen enkel sak når msn er påtvunget bi dingstid. Ble lovet topp tre garanti, at jeg alltid ville ha top tre billig strøm. Løgn. Ble lurt av en fyr på døra. Aldri mer.
Dette er noe av det værste jeg har vært borti. Kommenterer aldri noe i slike settinger, men nå hadde jeg faktisk ikke noe annet valg. Styr unna denne leverandøren. De lurer deg!!! Vi fikk de på døren, og de hadde topp 3 garanti men dette viste seg ikke å stemme. Samtidig nevnte de aldri noe om en oppsigelsestid på 3 mnd, kun en bindingstid på 1 år. Når vi skulle bytte så fikk vi et bruddgebyr på hele 2.100 kr. Strømmen er i tillegg mye dyrere, noe som vi fant ut i senere tid.
Styr unna!!! Fra topp 3 ti dyreste i Norge, 1 års bindings tid + 3 mnd oppsigelse tid . Betaler dobbelt for kWh ……