NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Greit å følge med på appen når det er dyrt og billig, å legger opp til for ruket via det.
Hei Trude Takk for din tilbakemelding. Så fint å høre at du er fornøyd med appen hos oss. Det er viktig for oss at appen vår er nyttig og brukervennlig for våre kunder så det er vi veldig glade for å høre. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi
Holder det som ble lovet Har aldri hatt problemer med dem.
Hei, Ivar! Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Skulle det være noe du trenger hjelp med er det bare å ta kontakt med oss på kundesenteret. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Mye gebyrer. Fjern gebyrer så hadde det vært topp.
Hei, Richard! Takk for din tilbakemelding. På vår ordinære spotprisavtale betaler man spotpris, påslag på 3,9 øre/kWt og fastbeløp på 49,- per måned. Har du tilleggstjenester er disse valgfrie, og kan sies opp når som helst. For påslag og fastbeløp får man app, minside, kundeservice over telefon, e-post, chat og facebook. I tillegg leverer vi gjennomfakturering. For å dekke våre kostnader må vi ha noen inntekter, derav påslag og fastbeløp. Har du andre kostnader utenom dette må du gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret for oppklaring, og se på om det er noe du kan få rimligere enn du har den dag i dag. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Alltid hyggelig å ringe Norges energi.Høfflig,blide,åleglatt for alltid svar på hva jeg spør om.
Hei, Norairene ! Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, og kundeservicen vi leverer. Skulle det være noe annet står vi selvfølgelig klare til å hjelpe deg så godt vi kan! Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Anders- NorgesEnergi
Disse lurer deg trill rundt. Sier at det er bindingstid på 1 år, men sier ingenting om at det er oppsigelsestid på 12 MÅNEDER! Sa klart ifra at det var privathjem selvom jeg har enkeltmannsforetak, ble lovet billigere strøm likevel. Strømmen er dyrere, avtalen er dårlig og det er ekstremt dårlig oversikt (mangler app osv uten ekstra kostnad). Skulle si opp avtalen nå siden jeg har ventet et år, for og få beskjed om at jeg kan si opp men har en oppsigelsestid på 1 år. Er det egentlig lov? Nei styr unna, IKKE bruk norges energi bedrift.
Hei, Stine! Takk for din tilbakemelding. Man skal alltid få god informasjon når man inngår en avtale, uavhengig om det er privat eller bedrift. Her vil jeg anbefale deg å ta kontakt med vår bedriftsavdeling slik at du kan få et skikkelig svar og en løsning på problemet ditt. Du kan enten ringe på 38 10 00 81 eller sende en e-post til [email protected] så hjelper en av min bedriftskollegaer deg videre:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Har fått nettleie på 1976 kr, er dette vanlig????!!??! På en måned? I en leilighet på 65 kvm?? Strømregningen kom på 2776 kr...
Hei, Christian R! Takk for din tilbakemelding. Hva som er normalt og ikke varierer. Nettleie sendes av din lokale netteier, og faktureres via oss dersom vi har gjennomfakturering med netteieren. I nettleien betaler du en fast sum per kWt og et effektledd, du får også strømstøtten via nettleien. For å få din nettleiefaktura forklart anbefaler vi at du tar kontakt med netteieren din for oppklaring. Du kan også ta kontakt med oss, så hjelper vi deg så godt vi klarer selvom det ikke er vi som produserer nettleiefaktura. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Anders- NorgesEnergi
Fungerer OK. Ikke sikkert angående pris. Bør sjekkes
Hei Slavek Så fint å høre at du synes det fungerer greit hos oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan gi deg litt mer informasjon om din strømavtale og prisen du betaler hos oss om du er usikker på dette. Samtidig kan vi sjekke at du har den avtalen som passer best til deg og dine behov. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi