Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Vibb
3.9
375 verifiserte omtaler

Vibb omtaler og erfaringer

Positiv trend

Vibb opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
375 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#7
Utmerket
Vibb er rangert
#7 av 88 strømselskaper
71%
Utmerket
71% anbefaler Vibb
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 375 omtaler om Vibb

FILTRER OMTALER
228
38
24
27
58
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Vibb
Vibb har 375 verifiserte omtaler på Bytt.no

Er ute etter best mulig strømavtale for å kunne spare penger

Omtale av  Nina

Vel de er ikke tilgjengelige på mobil eller nett . Jeg fpr heller ikke noen oversikt over forbruk . Siden i september kommer kravet pr vipps . Jeg har vippset pengene og ligger på 3700-4000 kr pr mnd Nå i desember var regningen på 5900. Vi er tre voksne mennesker der , Dette er hus nr 2 i (anonymisert adresse) 4626 Krsand Hus nr 1 er (anonymisert adresse) 3437Lye ( Bryne ) der har vi Lyse elselskap Vil jeg kunne spare noe på å ha begge hus på Lyse tro?

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Vibb?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ikke helt fornøyd med det de kaller "rimelig" strøm

Omtale av  Lise

Ikke så billig som de utgir seg for å være når man på vinteren er bortreist opp til to uker og dermed ikke dusjer mer enn to ganger i løpet av to uker, samt har litt svak varme i stuen. Som kunde får man faktisk høyere strømregning når man kommer hjem som enslig beboer i et lite hus En annen i familien bruker høy strømforbruk hver dag, klesvask tre ganger om dagen , varmekabler i alle gulver, samt matkoking opp til to timer hver dag og får mindre strømutgifter på vinteren enn jeg som enslig som omtrent ikke bruker noe strøm eller varmt vann i løpet av en måned. Merkelig, synes jeg som kunde. Jeg vurderer å skifte leverandør.

Må betale ekstra for å se eget forbruk!

Omtale av  Emily

Vi byttet til Vibb fordi de skulle være billigere, men synes det var sleipt å kreve et ekstra månedlig beløp for å kunne se eget forbruk. Med dagens strømpriser bør det være lovpålagt å gi kunder innsyn i hvor mye strøm vi bruker!

Strålende fornøyd - helt suverent!

Omtale av  Odd A. T

Null påslag og 39kr for appen. Ingen kan slå det. Vår tidligere leverandør ringte dagen etter jeg sa opp der, og da jeg sa hvilken avtale jeg hadde - så sa de at det har de ikke sjangs til å matche! Appen fungerer utmerket; med den informasjonen vi trenger, samt at man kan tilpasse hva man ønsker å se på forsiden. Gjennomfakturering er topp at de tilbyr, og dette fungerer også upåklagelig.

Ikke helt fornøyd

Omtale av  Maria

Gikk over til Vibb fra NorgesEnergi på ene leiligheten i huset, da det visstnok skulle være billigere. Med to boenheter i samme hus, og med to forskjellige strømselskap på de to enhetene, så og si identisk forbruk, er det kjempeenkelt å følge med på prisforskjellen mellom disse to . I vårt tilfelle, ligger Vibb omtrent 200 kr. dyrere i pris på 4 dager, selv om forbruket i leiligheten med Vibb-strøm er lavere og nettleien det samme. Vi betaler litt mer for «prissikring» og «fastbeløp» hos NorgesEnergi, men denne kostnaden er ubetydelig sammenlignet med prisen vi faktisk betaler for forbruket/strømmen hos Vibb. Prisreduksjonen på strøm i forbindelse med lading av elbil, har vært 25 kr. I desember og vi har betaler 39 kr. for å ha tilgang til smartladingen. Hadde jeg vært klar over disse tingene i forkant, hadde jeg ikke byttet over. NorgesEnergi er ikke feilfrie under noen omstendigheter, men en ting jeg savner hos Vibb, er det å kunne ringe til kundeservice. Chat fungerer i mange tilfeller, men dersom du trenger litt mer detaljert informasjon om ting, kan dette være enklere å få avklart det over telefon. Jeg har vært i kontakt med hyggelige mennesker på kundeservicen deres (Vibb) men det har dessverre ikke løste utfordringen vår eller gitt klarhet i spørsmålene jeg har hatt.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Vurder annen leverandør for smartlading

Omtale av  Eric E

Kunde siden 22.12.2023. Sliter siden dag en med samme problem som en annen anmelder her mht smartlading. Appen er koblet mot bilens app, leser av batteristatus og hvor mye som er ladet. Alle parameterne er satt riktig, men lading begynner uansett tid på døgnet bilen blir koblet til. Kundeservice gjør null for å forstå eller løse problemet ( fikk først AI svar før jeg etter noen dager menneske svar). Appen virker informativ og ryddig, men er du ute etter smartlading og har en lader som ikke er smart, så ville jeg vurdert en annen leverandør. De får en uke til p løse problemet, så takker jeg for meg.

Fornuftig for meg

Omtale av  Roqiya D

Jeg har hørt at vib er Billigere en andre strøm leverandører.

Vibb har 375 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Vibb mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR