Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
BN Bank
3.9
90 verifiserte omtaler

BN Bank omtaler og erfaringer

Positiv trend

BN Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
90 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#7
Utmerket
BN Bank er rangert
#7 av 116 dagligbanker
68%
Bra
68% anbefaler BN Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Test din gjeld: Banken ser på dette
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!

Utforsk 90 omtaler om BN Bank

FILTRER OMTALER
51
9
3
4
23
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med BN Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Super service, lett å få tak i

Omtale av  Marianne N

Personlig service. Veldig hyggelig. Ble svindlet og de ordnet opp med en gang.

Svar fra BN Bank
04.12.2023 10:20

Hei, Marianne! Tusen takk for hyggelig omtale. Personlig service og sikkerhet for våre kunder er noe vi setter svært høy. Da er det ekstra hyggelig med slike tilbakemeldinger. Veldig godt å høre at alt ordnet seg for deg! Hilsen oss i BN Bank

God service

Omtale av  Robert L

Fikk god hjelp fra kundeservice i bn bank ,når jeg hadde problemer med bank id appen,hilsen Robert L.

Svar fra BN Bank
08.11.2023 08:45

Hei, David! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Ta gjerne kontakt igjen om det skulle være noe, du vet hvor du finner oss! Hilsen oss i BN Bank

Bra kundeoppfølging.

Omtale av  David

Veldig greit å kunne sende kundemeldinger i nettbanken, og får rask tilbakemelding på det jeg lurer på.

Svar fra BN Bank
01.11.2023 11:17

Hei, David! Tusen takk for god tilbakemelding! Så er det bare å ta kontakt igjen om det skulle være noe, du vet hvor du finner oss! Hilsen oss i BN Bank

finnes mange bedre banker enn denne!

Omtale av  Stig

Var kunde her for en del år siden og tok kontakt nå, men BN bank ønsker åpenbart ikke kunder til banken sin. for den kundeservicen en ble møtt med var helt elendig

Svar fra BN Bank
24.10.2023 09:33

Hei! Dette hørtes ikke bra ut, Stig! Takk for at du gir oss tilbakemelding! Vi har et stort ønske og målsetting om å gi både potensielle nye- og eksisterende kunder topp kundeservice, så her må noe ha gått riktig galt. Det beklager vi! Vi kjenner ikke til hva som har skjedd i ditt tilfelle, men ta gjerne direkte kontakt med oss igjen om det er noe spesifikt som du vil gi tilbakemelding på. Da får vi mulighet til å se på saken din og forbedre oss. Hilsen oss i BN Bank

Bank du kan stole på

Omtale av  Bjørg

Innskudds- og lånerenter følger hverandre. Gode sparerenter. Hyggelige og faglig dyktige kundeveiledere. Svarer på telefonen. Beste banken jeg har hatt i mine mer enn 70 år.

Svar fra BN Bank
18.10.2023 09:50

Hei, Bjørg! Dette var veldig hyggelig å høre! Vi blir utrolige glade for tilbakemeldinger fra våre kunder, spesielt de som er så hyggelige som denne. Så er det bare å ta kontakt om det skulle være noe, du vet hvor du finner oss! Hilsen oss i BN Bank

Få oversikt over din gjeld
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!
Se gjeldsoversikt
Få innsikt Se hva bankene ser

Kjapt og raskt ekspedert

Omtale av  Bjornar G

Kjempe fornøyd - effektivt og løsningsorientert - hyggelig god service:)

Svar fra BN Bank
17.10.2023 10:49

Takk, Bjørnar! Dette var en veldig hyggelig tilbakemelding å få. Hilsen oss i BN Bank

Slettet bankid, efakturaer og avtalefakturaer

Omtale av  Bjørn R. J

For å slette kontoer må en sende de epost, og da slettet de plutselig også bankid'en min samt alt av avtalefakturaer og efakuraer. Måtte legge inn avtalefakturaene igjen selv, men efakturaene var det verre med for de dukket plutselig opp. Det var liten og ingen forståelse fra BNBank.

BN-bank

Omtale av  Marwin

Beste rente, minimal ventetid på tlf. Rask betjening, hyggelige saksbehandlere.

Svar fra BN Bank
06.08.2023 20:45

Dette var så utrolig hyggelig å høre! Håper du sier fra dersom det skal være noe vi kan gjøre annerledes! Med vennlig hilsen Endre

Godt fornøyd

Omtale av  Mette K

God personlig service siden jeg har min egen kundeveileder. Han er lett tilgjengelig og svarer raskt. Jeg får veldig god hjelp og veiledning.

Ønsker ikke kunder

Omtale av  Øistein

Forsøkte å bytte til BN bank fra Sbanken. Gikk veldig bra til å begynne med Opprettet konto, fikk tak i kort, registrert konto hos skatte etaten. Hadde bare å skaffe meg BankID og avslutte Sbanken kontoen igjen. Kontaktet kundeservice, og det kunne jeg bare glemme, først hadde de krav om 3 måneder med lønnsingang på konto, jeg måtte bevise at jeg hadde satt den kontoen til utbetalinger hos skatteetaten og så skulle jeg få lov til å søke om å få BankID. Flott det, er ikke kunde lengre.

Svar fra BN Bank
24.04.2023 09:23

Jeg må virkelig beklage din opplevelse av det å bli kunde hos oss! Bankene har innført en rekke tiltak for å begrense hvitvasking. Dessverre har vi i ditt tilfelle ikke gjort nok for å forklare bakgrunn for spørsmål, og ikke minst veiledet deg for dårlig slik at bytteprosessen til oss har blitt unødig kronglete. Jeg beklager sterkt feilen vi har gjort! Med vennlig hilsen Endre

Sjekk din kredittscore gratis
Sjekk din kredittscore gratis
Få en oversikt over din gjeld, og se hva bankene ser på når når de gir boliglån. En bedre kredittscore kan gi lavere renter.
Se kredittscore
Få innsikt Se hva bankene ser

Fryktelig kundeservice

Omtale av  Tomas

Hvorfor får du ikkje penger fra NAV? (Får lønn fra arbeidsgiver inn på konto) Hva brukes pengene til? er spørsmålet fra kundeservice. Også fra hvem, til hvem, hvorfor, hvem er det. De er ikkje pålagt å spørre om mitt personlige forbruksmønster av min lønn, fra min konto.

Lite kundevennlig bank

Omtale av  Roger

Er kunde hos flere store banker i Norge. BN bak, skiller seg ut negativt. De virker lite interesser i å beholde kunder. Og jeg sitter igjen med et dårlig inntrykk. Lite behjelpelige svar på BSU spørsmål over nettbank. Seder ut diffuse mailer. Og avslutter kontoer og bank id uten å si ifra. Overføre heller ikke utestående beløp for avsluttet konto. Nettbank har også en lite moderne og enkel layout, sammenlignet med andre banker.

Ikke bra

Omtale av  Tom F

De markedsfører seg med gebyrfri bank. Her tar de kortoebyr. Umulig å logge seg inn etter at en har klaget. Ikke kommer en in via bankid. Heller virker ikke app. Styr unna om du vil ha en seriøs bank. De sender sms at en skal logge inn på bank for å lese meldinger, men selvsagt har en ikke tilgang. Kommer melding opp at du må ringe banken. Ingen ting er bra. Alt kan bli bedre. Erfaring er tragisk.

Svar på søknad bedrift

Omtale av  Marco

Opprette en bedrifts konto er tidskrevende har jeg erfart. Det gjelder for flere banker. Når BNbank skal ha tilleggs opplysninger og det sendt inn hjalp lite å høre fra dem. 3 uker har gått og jeg fikk fortsatt ikke kontakt om de opplysningene jeg sendte inn er nok. Redd for at jeg får avslag etter den tiden har gått og jeg må begynne hele prosessen på nytt hos en annen bank. Heller ikke mulig å prate med en bedrifts rådgiver om man skal vente eller gå videre.

Svar fra BN Bank
21.10.2022 10:26

Hei! For å få en forståelse av kundeforholdet og hvordan kontoen skal brukes, må vi i mange tilfeller etterspørre mer dokumentasjon. Dette er vi lovpålagt å gjøre. Hvor raskt prosessen går avhenger av hvor raskt og utfyllende kundene svarer, men i de sakene vi har mottatt nødvendig dokumentasjon har vi for øyeblikket 1 uke behandlingstid. Siden du har ventet så lenge kan det ha oppstått en misforståelse, og vi ønsker derfor gjerne at du ringer oss på tlf. 73 89 20 00. Da vil du bli satt i kontakt med en bedriftsrådgiver som kan hjelpe deg.

Begynner BN bank å bli en stor drit-bank?

Omtale av  Alehmaho

Kunne ikke åpne bedrifts konto fordi bedriftene jeg har leverer dårlig, skjønner ikke greia med det. Hvordan påvirker dette dem? Jeg har ikke bedt om kredit..

Svar fra BN Bank
11.10.2022 13:47

Vi har dessverre ikke anledning til å kommentere enkeltsaker her, men på generelt grunnlag kan vi informere om at vi foretar en vurdering av bedriften før opprettelse av konto. Vi vil gjerne gi deg en forklaring på hvorfor du fikk avslag, og håper derfor at du kan ta kontakt med oss slik at vi får avklart dette. Du når oss på tlf. 73 89 20 00 eller [email protected]. Håper på å høre fra deg.

Sjekk din kredittscore gratis
Sjekk din kredittscore gratis
Få en oversikt over din gjeld, og se hva bankene ser på når når de gir boliglån. En bedre kredittscore kan gi lavere renter.
Se kredittscore
Få innsikt Se hva bankene ser

Begynner å lure...

Omtale av  Fredrik

For det første tar det lang tid å opprette bedriftskonto hos dem. Bedriftnettbanken ser ut som de er fra tidlig 2000-tallet.. Når jeg fortalte at jeg trengte bedriftskonto til utbetaling av lønn, kjøpe ting med bankkort, overføringer mellom bedrifter, aksjeinnskudd og lignende så svarte de dette: "På bakgrunn av denne klarer vi ikke å få en forståelse av hvordan konto og kundeforhold i BN bank skal brukes. Vi må derfor avslå søknad om kundeforhold." Da burde en kanskje holde på med noe annet enn bank.. Helt grått.. Ønsker en GOD forklaring under hva de egentlig mener med dette og hvordan de ønsker at folk skal bruke deres bank. For det andre, i prosessen med å opprette selskap krevet BNBANK å signere på noen dokumenter, mens brreg mente det var regnskapsfører som skulle signere på dem. Etter mye frem og tilbake henviste jeg senior rådgiver hos Brønnøysunregisteret med eposten jeg fikk av Bnbank og de hadde aldri på sine 21 år opplevd at en bank skulle signere på dette dokumentet.. Etterhvert ga Bnbank seg på det.

Svar fra BN Bank
21.09.2022 08:55

Hei! Først av alt er det veldig kjedelig å lese at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, det beklager vi virkelig. Samtidig har vi ikke anledning til å kommentere enkeltsaker her på en offentlig side, og kan derfor ikke svare deg på verken årsak til avslag eller hvorfor vi ville signere dokumentene. Du er imidlertid velkommen til å ta kontakt med oss på tlf. 73 89 20 00 eller [email protected], slik at vi kan gi deg et godt svar på dette. Ønsker deg en fin dag.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR