BN Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
For det første tar det lang tid å opprette bedriftskonto hos dem. Bedriftnettbanken ser ut som de er fra tidlig 2000-tallet.. Når jeg fortalte at jeg trengte bedriftskonto til utbetaling av lønn, kjøpe ting med bankkort, overføringer mellom bedrifter, aksjeinnskudd og lignende så svarte de dette: "På bakgrunn av denne klarer vi ikke å få en forståelse av hvordan konto og kundeforhold i BN bank skal brukes. Vi må derfor avslå søknad om kundeforhold." Da burde en kanskje holde på med noe annet enn bank.. Helt grått.. Ønsker en GOD forklaring under hva de egentlig mener med dette og hvordan de ønsker at folk skal bruke deres bank. For det andre, i prosessen med å opprette selskap krevet BNBANK å signere på noen dokumenter, mens brreg mente det var regnskapsfører som skulle signere på dem. Etter mye frem og tilbake henviste jeg senior rådgiver hos Brønnøysunregisteret med eposten jeg fikk av Bnbank og de hadde aldri på sine 21 år opplevd at en bank skulle signere på dette dokumentet.. Etterhvert ga Bnbank seg på det.
Hei! Først av alt er det veldig kjedelig å lese at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, det beklager vi virkelig. Samtidig har vi ikke anledning til å kommentere enkeltsaker her på en offentlig side, og kan derfor ikke svare deg på verken årsak til avslag eller hvorfor vi ville signere dokumentene. Du er imidlertid velkommen til å ta kontakt med oss på tlf. 73 89 20 00 eller [email protected], slik at vi kan gi deg et godt svar på dette. Ønsker deg en fin dag.
Denne banken betyr mye for meg. Takket være den bor jeg på et veldig fint sted. Alle bankene hadde nektet meg, men de hjalp meg i et veldig vanskelig øyeblikk
Dette blir vi virkelig glade for å høre. Det å få bidra til at du fikk oppfylt boligdrømmen er jo helt fantastisk. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding :)
BN Bank har både nett-og mobilbank som er enkel å bruke. Konkurransedyktige i forhold til andre banker. P
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på!
Mobilbank fungerer bare en liten stund. Fikk hjelp fra BNbank til å installere. Kort tid etterpå, fungerte ikke. Har Mobilbank i Sparebank 1 og Vips. Fungerer hver gang. Undres hva som er feil.
Hei! Dette var kjedelig å høre. Vi har rundt 400 000 innlogginger og 120 000 betalinger via mobilbank hver eneste måned, og har veldig få henvendelser knyttet til feilsituasjoner. Vår opplevelse er altså at mobilbanken er svært stabil. Vi ønsker gjerne å se nærmere på dette og håper derfor du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi får løst problemet. Ønsker deg en fin dag!
Har to billån i en gitt bank, det var ikke noe problem å få de. Forsøker å bytte over til BN og da har jeg visstnok ikke økonomi nok, selv om inntekten har gått opp ganske mye og gjelden gått ned en del siden jeg fikk billånene hos nåværende leverandør.
Hei! Vi har dessverre ikke anledning til å kommentere enkeltsaker her, men vil veldig gjerne se nærmere på dette. Vi håper du tar deg tid til å kontakte vårt kundesenter slik at vi kan få sett på saken din. Her finner du vår kontaktinformasjon: https://www.bnbank.no/kundeservice/ Håper på å høre fra deg! :)
Nylig byttet BNbank. Veldig fornøyd. Hyggelig kundeservice. Mangler 2 ting. 1) Kan ikke bytte pinkode på kortet. Hæ? Det bør gå an i 2022. 2) Kundeservice har for kort åpningstider. Bør ha lengre åpent slik som sbanken. Håper dere kan jobbe med disse punktene.
Hei og takk for din tilbakemelding! Så hyggelig å høre at du er fornøyd, spesielt med kundeservicen vår. Er det én ting vi er opptatt av, så er det nettopp det :) Så til dine to spørsmål: 1. Det er sikkerhetsmessige årsaker til at vi ikke tilbyr endring av PIN-kode. Mange velger veldig enkle kombinasjoner, fødselsdato eller fødselsår som kode, og skulle man da være så uheldig at noen får tak i bankkortet er sannsynligheten større for at de gjetter seg til koden og får tømt kontoen. 2. Vårt kundesenter er åpent hverdager fra kl. 08.00-16.00. I en undersøkelse vi utførte hos våre kunder for en stund tilbake svarte faktisk flesteparten at de ikke har et reelt behov for å kontakte banken etter kl. 16. Dette er imidlertid noe vi stadig vurderer og vi lover å gjøre det vi kan for å være en attraktiv bank som tilbyr de tjenestene og den servicen kundene våre har behov for. Nøl ikke med å kontakte oss om du har andre spørsmål :) Ha en fin dag!
Jeg er veldig fornøyd med BN BANK, bortsett fra en ting. Jeg bor for det meste i Kenya, og banken har lagt inn sperre for Afrika på kortet. Jeg har vært i kontakt med banken flere ganger for å oppheve sperren. De har opphevet den nok en gang, og håper jeg slipper disse problemene for ettertiden. Ellers er jeg veldig fornøyd med BN BANK. Alt fungerer utmerket, hyggelige ansatte, og rask respons på chat.
Av sikkerhetsmessige årsaker er det såkalt regionsperre på våre bankkort, noe som innebærer at kortet kan sperres for bruk i deler av verden. Du kan enkelt administrere denne sperren selv i både nett- og mobilbank, slik at kortet alltid fungerer i den regionen du befinner deg i. Ellers godt å høre at du er fornøyd med å være kunde i BN Bank.
Etter altfor mange år hos DNB har jeg endelig byttet til BN Bank. De vet at kundeservice ikke bare er et ord, og bryr seg om kundens behov.
Så hyggelig å høre, tusen takk for at du tok deg tid til å gi din tilbakemelding! Veldig fint å høre at bankbyttet ble en positiv opplevelse :)
vedtak uten revisjon, uansvarlig bank!!! falske svar på spørsmål. misnøyens bank.
Dette var veldig kjedelig å høre. Er det noe vi er opptatt av er det å være ansvarlig, gjøre ting skikkelig og ikke minst å yte god service. Vi vil gjerne se nærmere på dette og blir veldig glad om du sender en e-post til [email protected] hvor du gir oss litt mer informasjon slik at vi får sett på saken og kontaktet deg. Ønsker deg en riktig fin dag!
Vært kunde i BN-bank i ca 9 mnd nå. Er utrolig fornøyd med valget av by bank når DNB skulle kjøpe opp S-banken. Mye bedre rente på innskuddet enn hva jeg hadde i S-banken. Kan anbefale BN-bank som hverdagsbank på det sterkeste.
Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding! Veldig godt å høre at du er fornøyd med oss :) Vi lover å gjøre alt vi kan for at du skal bli like fornøyd også i tiden fremover!
Konkurranse dyktig norsk bank med god og oversiktlig mobilbank
Er veldig fornøyd med behandlingen, kompetansen og generelt med mitt kundeforhold hos BN bank. Har tidligere vært Saga kunde hos Dnb, men selv om jeg fikk gode fordeler så var både kompetanse og profesjonalitet langt lavere hos Dnb enn hos Bn Bank. Hilsen en veldig fornøyd kunde.
Jeg er svært fornøyd med BN Bank. God app, gode vilkår og banken virker trygg.
God service, enkel "min side", aldri noe tull. God erfaring. Sikkerheten er veldig bra.
Det går ikke å se på gamle fakturaer på BN Bank appen! Man må logge seg inn i nettbanken for å lese de! Tungvint og det gjør appen lite nyttig! Problemet har vart nå i 1 år! Dere lovet å ordne opp i dette og ingenting har skjedd! I stede fjerner dere linken i appen til nettbanken! Så sier dere at dere gjør dette for at fordi den er så lite brukt og vi prioriterer heller å utvikle løsninger som er mer brukt av våre kunder. En arrogant holdning ovenfor meg som kunde! Er det slik dere løser et problem!? Lykke til videre med det! Dette vil påvirke mitt kundeforhold til dere på en negativ måte! Det finnes andre banker som setter pris på sine kunder!
Utmerket oversikt i App. Gode betingelser på innskudd.