OBOS-banken opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har hittil kunnet ringe for å spørre om hjelp, og det har jeg fått. Hilsen en gammel dame😁
Obosbanken har gode innskotsrenter, gratis bankkort for obosmedlemmer og alle betalingar går fint kvar månad.
Super bruksvennlig bank og flinke medarbeidere. Nettbank meget bra, har spare og brukskonto med gode renter.
Hurtig tilbakemelding fra banken på kundens spørsmål. Er forholdsvis ny kunde men veldig godt fornøyd så langt.
Vennlig, rask og god kundeservice. De kan det de skal. Har alle nødvendige banktjenester. Enkelt brukergrensesnitt. Betaler ingen gebyrer.
Gode betingelser og god oppfølging i en solid bank for alle, særlig for medlemmer. Anbefales!
Ble kunde for litt over tre år siden på grunn av en "greiere" rente på sparekonto. Nettbanken var da og en god stund litt gammeldags og med manglende funksjoner. Dette endret seg gradvis og jeg har vært fornøyd totallkunde (og obosmedlem) nå med fullrigget nettbank og en fremragende kundeservice i de drøyt to siste år.
Godt fornøyd (som medlem) å få renter fra første krone på brukskonto (og gratis bankkort). Sympatisk at prising ligger åpent tilgjengelig. Satte opp rente på sparing umiddelbart og før lånerente ved endring i markedet.
Fordel: Apple pay Ulempe: Kan bare sette kontanter inn i kontoen(e) via kontoret i Oslo (Ingen Bank axept) Kundeservice kan også legge til en kundechat og en eventuel chatbot.
Obos banken setter ikke opp rentene på innskudd tilsvarende det Norges Bank gjør. Forstår ikke at OBOS banken ikke kan gjøre det. Banken er ikke noe bedre enn DNB og NORDEA. Grådighet?????
STYR UNNA! Sendte inn lånesøknad for å flytte boliglånet hit, og ble oppringt av et telefonnummer som ringte i 2 sekunder før de la på med en mail på direkten om tidspunkt for nytt møte. Når jeg ringte tilbake rett etterpå så var det ingen som svarte telefonen. Ble heller aldri oppringt på avtalt tidspunkt, og kundebehandler avfeier meg og sier at hun aldri mottok bekreftelse på at tidspunkt passet. De er tydeligvis ikke interessert i nye kunder og det er umulig å få kontakt på tlf. med dem.
Jeg har veldig dårlig erfaring med Obos banken, vedr lån. En kundeveileder som var totalt uerfaren i alt.Det gikk veldig utover meg som kunde. Hun burde fått bedere opplæring. Jeg kommer ikke til å bruke Obos banken igjen noen gang til å søke om lån i Obos banken. Så er det Obos banken og spare konto, elendig,inviklet og tungvint.vanskeligå forstå.Dere kunne greie bedere Obos. Det jeg er fornøyd med er Obos meglerne. Det fungerte bra.
Man må ha en PC får å kunne bruke bank tjenester nettbrett fungerer ikke på rulle menyen
Det som er bra er gode renter og enkel mobilbank. Det som kan bli bedre er bankID er umulig å finne ut av og vanskelig å få lån til oppussing.
Det å prøve å overflytte et huslån til obosbanken var med flere ukers ventetid, en kar som ringte oss hele tiden, skjema of emailer frem og tilbake.. vi forble hos DNB, siden Obos ikke ønsker flere kunder.
OBOS-banken fremstår som litt traust, men solid. Betingelsene er uslåelige, spesielt for OBOS-medlemmer. Rentene justeres raskt ved endringer i markedet, og er generelt konkurransedyktige. Kundeservice svarer raskt og tydelig. Appen gir samme intrykk, traust men solid, og gir det man trenger som "vanlig" kunde. Nettbanken er meget bra, enkel i bruk, og er visuelt tilpasset "vanlige" bruker. Ikke noe fancy, den bare funker.