Sparebanken Øst har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
byttet nettopp bank til sparebank 1 og betaler nå 1465 kroner mindre i måneden på boliglånet!! forsøkte å ta opp dette med sparebanken øst først. fikk første gang satt renta litt ned. andre gangen gadd de ikke engang å svare meg. så utrolig glad for at jeg kom meg unna denne banken. de lokker deg med lav boliglånsrente, men setter opp renta med en gang. opplever i tillegg kundeveilederne som svært uprofesjonelle hvor mange av den har lite erfaring og dyktighet. en gang ble bankkortet mitt stjålet, og da jeg reklamerte på transaksjonene klarte kundebehandler å beskylde meg for løgn og svindel. oppsummert: uprofesjonell bank med svært lite gunstig boliglånsrente. virker som en lokalbank som er stuck i forrige tiår. styr unna!
Hei Ga Så leit at du ikke er fornøyd med oss. Hilsen SPAREBANKEN ØST
Kunderådgiver ønsket meg lykke til som gjeldsslave da alle papirer var underskrevet.
Hei Runar. Dette ønsker vi å beklage, for det er ingen kommentar vi står inne for! Det vil bli tatt opp internt. Hilsen Sparebanken Øst
Fikk bot på bussen grunnet at bankkortet ikke ble sendt i tide, det var ingen ønske fra banken å rette opp i dette. Forferdelig kundeservice og elendige lånevilkår. Bytter bank i dag!
Hei Erik K. Fornyelse av bankkort sendes automatisk ut en måned før det "gamle" utgår, så det er veldig merkelig om du ikke fikk det i tide. Vi vil gjerne finne ut av dette. Ta gjerne kontakt igjen. Hilsen Sparebanken Øst
Byttet til Sparebank Øst da vi skulle kjøpe hus. Bra oppfølging, enkelt å ta kontakt/får kjapt svar og gode betingelser. Personlig kontaktperson i banken som vi føler er der for oss.
Hei SI Det er godt å høre du er fornøyd med rådgiveren din, betingelsene og banken. Takk for flott tilbakemelding. Hilsen Sparebanken Øst
Gjennom mer enn 70 år som kunde har jeg fått utmerket service og gode råd om plassering. Jeg har også fått god hjelp ved søknad om lån.
Kjære John A. S Tusen hjertelig takk for at du har vært kunde hos oss i over 70 år! Det er fantastisk, og vi er så glad for at du er fornøyd. Hilsen Sparebanken Øst
Meget fornøyd med alt i denne banken Kundebehandlere er hyggelige, flinke, og hjelpsomme
Hei Michael T. W. W Så godt å høre at du er fornøyd med alt! Takk for god tilbakemelding. Hilsen Sparebanken Øst
Veldig bra kundebehandling, fine folk. Og flott at de forsatt har små filialer.
Hei Espen. Ja, vi er opptatt av å være der kundene våre er. Tusen takk for tilbakemeldingen. Hilsen Sparebanken Øst
God oppfølging god tilgjengelighet. God servise, hyggelige kundebehandlere.
Hei Øystein L Det var en flott tilbakemelding. Tusen takk! Hilsen Sparebanken øst
God service fra vår rådgiver. Ringer tilbake hvis opptatt. Gode betingelser på lån og innskudd.
Hei Ola Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Sparebanken Øst
Litt lang behandlingstid ved søknad. Ble også rettet opp med positiv overraskelse, med hensyn til søknad om utvidelse av huslån. Fine mennesker.
Hei Snorre. Takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Sparebanken Øst
Banken tar lang tid før de svarer på sikker e-post gjennom systemet deres. De svarer ikke på konkrete spørsmål men kommer med urelevante svar. De gir også ugunstige råd ang lån. De har også en meget høy rente. Etter flere forespørsler satt de ned renta men forsatt langt over mange andre banker
Hei Misfornøyd K Det hørtes ikke bra ut. Det er vanskelig å si hvorfor det tok så lang tid å få svar og hvorfor du opplevde å ikke få svar på spørsmålene dine. Vi ønsker ikke å fremstå slik. Renten på boliglånet fastsettes etter forskjellige vilkår. Hilsen Sparebanken Øst
Jeg har opprettet et kundeforhold med denne banken og pga betalingsanmerkninger vil de ikke gi meg et kort med mulighet for netthandel, før jeg har vist de at jeg får lønn inn hos de i 3 måneder. Jeg finner denne praksis merkelig da jeg ikke ber om noen form for kreditt. Det vil si at banken ikke løper noen som helst risiko. Kortet jeg ber om er et rent debetkort. Det er da slik at vi, som myndige personer, har full råderett over egne midler i Norge og hvordan de skal brukes! At Sparebanken Øst har en praksis som legger begrensninger på bruk av EGNE midler, finner jeg veldig merkelig i dagens samfunn, hvor netthandel stadig tar en større den av den tradisjonelle varehandelen. Det vil i praksis si at denne banken legger restriksjoner på hvordan enkeltmennesket skal forvalte og disponere egne private midler. Dette får meg til å lure på hvilket syn de har på rollefordelingen kunde og de på andre siden, som leverandør av finansielle tjenester. Det er slutt på den tiden hvor man kun hadde en håndfull banker å velge mellom og at det var forventet at man kom med lua i hånden til banken for å spørre pent om lån. Siden Sparebanken Øst ikke har innsett hvilket år vi lever i kan jeg opplyse om at det er 2021. Husk at banker tjener grovt på oss forbrukere gjennom et langt liv og det er vi som kunder som har makten. Ikke bankene. Mitt råd er styr unna Sparebanken Øst, da de ser ut til å ha hengt seg opp i oldtidens tankemønstre. Velg heller en fremtidsrettet bank, som forstår at det er kundene de lever av og at det er vi som betaler bankansattes lønn og dessverre eiernes stadig større utbytte. Bruk forbrukermakten fornuftig, så sørger vi for at de bankene som forstår kundebehandling og maktforholdet kunde / leverandør overlever og kan tjene oss godt. Banker som sitter fast i en svunnen tid som Sparebanken Øst, bør vi si vår mening om så ofte vi kan, slik at vi kan advare våre medmennesker mot å bruke denne banken til å passe på våre penger. Sparebanken Øst - En bank utgått på dato
Hei Ronnie J Det stemmer, nye kunder med betalingsanmerkninger vil ikke få kort hos oss før betalingsanmerkningen er gjort opp. Hilsen Sparebanken Øst
Ekstremt dårlig kundeservice, man blir som en ball som blir kasta rundt i systemet der.. Umulig å få tak i dem, rett og slett elendig bank. Håper alle boikotter møkka.
Hei Kristen. Vi tar med oss tilbakemeldingen din. Det var ikke bra å høre at du sliter med å få tak i noen hos oss. Sånn skal det ikke være. Alle våre kunder skal ha sin egen kunderådgiver, som man kan ta direkte kontakt med. Hilsen Sparebanken Øst
Jeg må bare si det rett ute, deres kundeservice er forferdelig. En må sitte og vente så lenge på at noen tar opp tlf. Dette har jeg hatt erfaring med i flere år! Nesten som om dere mest mulig ønsker å unngå å snakke med deres kunder. Jeg velger heller nå å bytte bank. På tide med at dere begynner å skjerpe dere. Helt forferdelig bank og jeg vil helst ikke anbefale noen denne banken!
Hei Younas. Sånn skal det ikke være. Takk for tilbakemelding. Alle våre kunder får en kunderådgiver, og du kan kontakte rådgiveren din direkte :-)
Kontaktet banken pr.tlf da de hadde trukket årsgebyr for 2 kort jeg har destruert. Jeg hadde glemt å gi beskjed så det tar jeg på min kappe. Blir enig med kundeservice om å sende en Mail om tilbakeføring og oppsigelse av konto. Dette skal ikke være noe problem men har ennå ikke blitt gjort noe med etter 2 uker. Nå har jeg også fått purregebyr siden kontoen står i minus. Venter i skrivende stund på tlf fra banken men intet hørt på 30 minutter. Håpløs bank å ha med å gjøre dessverre.
Hei Jarle. Beklager at det har tatt sånn tid. Sånn skal det ikke være. Hilsen oss i Sparebanken Øst
Elektronisk kommunikasjon fungerte fint. Refinansiering var lett å søke om. E signering i etterkant fungerte fint. Markedets laveste rente gjør at jeg kan leve med kortere åpningstid på telefon og en ukes tid fra begynnelse til slutt.