Sparebanken Øst har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter å ha vært kunde hos Sparebanken Øst i mer enn 13 år har jeg funnet ut at jeg har fått servert norges dyreste forsikring, samme forikring hos Fremtind koster 6204 kroner mindre i året, det blir nesten 75.000 i overkurs iløpet av mine år som kunde hos dere. Shame on me for å ikke gjøre noe med det før nå og shame on you for å ikke snakke med kundene deres om produkter som åpenbart er feil prissatt.
Hei Ole M Vi anbefaler kundene våre å ta en gjennomgang av forsikringsbehovet sitt en gang i året. Når man sammenlikner forsikringer fra forskjellige selskap, anbefaler vi at man også sjekker hva forsikringene dekker. Ta gjerne kontakt med kunderådgiveren din, så ser vi på det. Hilsen Sparebanken Øst
Wanted to apply for a new card without bank Id. Filled up some stuffs they ask for online. Asked me to go to the bank to register my passport. When I got there I was told I cannot be a customer because I cant speak Norwegian. 🤔 Understandable but wish they put such info on their online site. That non-norwegian speakers are not allowed, just to avoid wasting people's time.
Hi Sandro We are so sorry that you had a bad experience. We are a small bank and only have documents in the Norwegian language. Thank you for your feedback. Best regards Sparebanken Øst
Raske svar på Mail, kort ventetid på samtale med en bankansatt, faglig flinke og hyggelige.
Hei Anja! Takk for god tilbakemelding. Hilsen Sparebanken Øst
Alltid på tilbud siden og hjelpsomme.Er veldig fornøyd.
Hei Elin M Så hyggelig. Takk for at du er kunde! Hilsen Sparebanken Øst
Personlig kundebehandling på høyt nivå. Alltid hyggelige og har tid når jeg trenger det. Kan stoles på og gjør meg trygg. Kan ikke se noe som bør bli bedre.
Hei Elisabet. Så flott at du er fornøyd. Takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Sparebanken Øst
Banken er veldig sene til å svare. Tar kontakt med kundebehandler som ikke svarer eller holder oss oppdatert. Dette er veldig dårlig kundebehandling og ikke holde kunden informert. Er ingen unnskyldning å ikke svare kunden.
Hei A. Vi har til tider stor pågang, men vi gjør så godt vi kan for å svare kundene samme dag, eller dagen etter. Du kan også ta kontakt med vårt kundesenter, som kan hjelpe deg med mye. Er du misfornøyd med kunderådgiveren din, kan du få en annen om du tar kontakt med oss. Hilsen Sparebanken Øst
"Svindelen" - opprettet Fastrente avtale gjennom å registrere meg på deres hjemmesider. Ved oppsigelse (ifølge avtalen) logger jeg meg inn på samme nettside og ga beskjed om: sier opp avtalen, overfør til xx.. konto pr 31 dager iflg avtalen. Jeg var på boligjakt og hadde i kikkerten en for meg perfekt bolig i Skien. Etter 31d ser jeg - null kr overført til min konto. Ringer Spare"kjeltring"bank Øst: svar, nei, du må logge på gjennom nettsiden Topprente+ - for å si opp avtalen. Helt nytt for meg. Trolig liten skrift ett sted. Da jeg reagerte på det- manglende informasjon, uttrykte at dette er umoralsk. Kunde service personen var nedlatende og rett i forsvar. Der forteller meg at der er planlagt og intensjonen. Fastrente tilbudet deres fant jeg på Fonansportalen. Fulgte lenker derfra. Vær forsiktige. For meg betydde det at jeg ikke kunne være med på budrunde på en for meg drømmebolig- fordi den boligen, ikke stor, men den hadde et arkitekt tegnet kjøkken som fikk mitt kokkehjerte til å banke. Jeg er kokk. Etter å ha sett på flere hundre boliger, på Finn og mer, var det drømmeboligen. Innenfor mitt budsjett som er lite. 2 millioner på konto hos kjeltring banken Øst - rett før visning - ødela den muligheten. Fordi skulle suge ut litt ekstra rente fra meg - som var lav etter avtale perioden.
Hei Morten L Dette produktet har oppsigelsestid. Dersom du ønsker å avslutte Topprentekonto, må du sende oss en melding i nettbanken, som det står på nettsidene. Vi tar med oss tilbakemeldingen din i arbeidet med å forbedre oss. Hilsen Sparebanken Øst
Gode rådgivere, og raskt svar. En bank som føles personlig og at det er mennesker som tar deg på alvor.
Hei Linn Det var en veldig hyggelig tilbakemelding å få. Vi bestreber oss på å være personlige og ta kundene på alvor. Hilsen Sparebanken Øst
Etter mange år i DNB har jeg fått nok og endelig tatt til vett og byttet bank.mens dnb har betalt 02 prosent rente på mine sparepenger har sparebank øst har betalt 1 prosent .vidre kan jeg si at dette med informasjon som DNB nå krever om deg som kunde helt sindsykt og meget skremmende. forlanger førerkort og pass i tillegg til all den informasjonen som de allerede har, er ikke noe jeg har opplved i sparebank øst så langt. jeg har ingen lån i banken så jeg kan ikke utale meg om det. men virker for og være en ryddig og grei bank med en fin nettbank løsning, lett og forstå.
Hei Stig Vi er veldig glad for at du er fornøyd med oss. Hilsen Sparebanken Øst
God lokal service, hyggelige ansatte, løsningsorienterte og effektive. Bytta fra en stor bank, til en litt mindre lokalbank. Det angrer jeg ikke på.
Hei Marius N. K Tusen takk for flott tilbakemelding. Hilsen Sparebanken Øst
Alltid god hjelp og at jeg har en fast kundebehandler.
Hei Ida. Tusen takk, så hyggelig å høre at du er fornøyd. Hilsen Sparebanken Øst
Gamblet vekk dyrebar tid ved å stole på denne banken. Veldig kameratslig og avslappet tone på kundebehandling, fikk forsåvidt merkelige vibber fra start. Sier de skal ringe opp igjen til konkrete tidspunkt, men lar ikke høre fra seg. Etter kredittsjekk, likning etc. lovet de muntlig nesten dobbelt så mye i lån som i andre banker, det var bare snakk formaliteter og jeg måtte vise egenkapital først. Jeg burde sikkert hørt på dårlig magefølelse, men brukte tid på å ordne ekstra med egenkapital pga. høye lovnader. Når egenkapitalen først var på plass, så var det plutselig ikke så lett likevel og jeg endte opp med dårligere tilbud enn hos konkurrenter, bare kraftig forsinket. Nettbanken er også simpel og lite strømlinjeformet.
Hei Rob Beklager at du fikk en så dårlig opplevelse hos oss. Vi skal ta det opp internt. Du er vedkommen tilbake til oss ved en sendere anledning. Hilsen Sparebanken Øst
Jeg har vært en trofast kunde hos Oest i mange år ( minst 20 år) I alle årene har jeg håpet på bedre service, men jeg må innrømme at jeg må gi meg:-( Det virker som om de ikke får betalt for det de gjør …..veldig lite behjelpelig .
Hei Louis Det var leit å høre. Vi tar med oss tilbakemeldingen, og håper du vi gi oss en ny mulighet. Ta gjerne kontakt med kunderådgiveren din og fortell om det som ikke fungerer, eller be om å få en ny kunderådgiver. Hilsen Sparebanken Øst
Har brukt dere i mange mange år og bare opplevd god service og flotte behandling!
Hei Geir R Takk, det var en hyggelig tilbakemelding. Hilsen Sparebanken Øst
Jeg er veldig fornøyd med å kunne snakke med kundebehandler. Ingen spørsmål er for dumme. I vår nærbank får vi møte blide, hjelpsomme kundebehandlere.
Hei Iren. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så flott at du synes du blir tatt godt i mot om du lurer på noe. Hilsen Sparebanken Øst
Har vært godt fornøy med banken, men trenger du hjelp kan du bare glemme det. De lover tilbake melding men hører ikke noe fra dem, ringer og ringer og de lover og lover. Er blitt verge og leverte papirer i banken, ikke gjort noe med. Skulle åpne konto som jeg er pålagt av staten, ikke gjort. Skulle slette faktura, ikke gjort. Skulle gi tilbake melding, ikke gjort. Kan bare ikke forstå hvorfor kunder blir behandlet sånn. Det som er positivt jeg fikk opp øynene, så nå skal lånet flyttes. Finn dere heller en annen bank, kan ikke anbefale sparebanken øst.
Hei Eddie. Det høres ut som du har hatt veldig uheldige opplevelser hos oss. Slik skal det ikke være. Vi vil veldig gjerne ta et møte med deg, rydde opp i dette og åpne konto m.m. Du kan bestille møte her: https://www.oest.no/kontor/ Håper å høre fra deg. Hilsen SPAREBANKEN ØST