Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Verisure
2.0
141 verifiserte omtaler

Verisure omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Verisure opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.0
Dårlig
141 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
#15
Forferdelig
Verisure er rangert
#15 av 15 boligalarmselskaper
15%
Dårlig
15% anbefaler Verisure
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på boligalarm
Motta tilbud på boligalarm
Sammenlign tilbud på boligalarmer - få tilbud fra flere alarmselskaper helt gratis!

Utforsk 141 omtaler om Verisure

FILTRER OMTALER
10
8
8
19
96
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Verisure?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Endte med 9 måneders oppsigelsestid

Omtale av  Jorunn

Byttet leverandør fra Verisure til Sector 27 juli. Samme anlegg til halv pris. Vært kunde hos Verisure i 10 år, de bare legger på prisen. Uansett endte opp med å må betale Verisure i 9 måneder etter ny avtale med Sector. Fordi Sector angivelig glemte å si opp på mine vegne og Verisure først sendte meg purring i januar og da mener jeg må si opp selv! Personlig. I god tro har jeg betalt min oppsigelsestid ut desember. Og de mener nå dato for oppsigelse er ut April! Ikke til å tro… Anlegget til Verisure ble demontert i midten av september! De har ikke engang varslet meg om sabotasje på anlegget, som ville vært naturlig når det ikke er i drift. Neida september, oktober, november, desember, januar, februar, mars og april krever de full betaling for! Uten å ha anlegg hos meg! De innrømmer at jeg muntlig gav beskjed i august om bytte av leverandør under en alarm utløst da. Likevel, maler de på med sitt krav. VELDIG DÅRLIG SERVICE. SVINDEL. PASS PÅ! IKKE ETTRETTLIGE!

Meget dårllig service.

Omtale av  Knut

Svarer aldri på e.post eller telefon. Det er sendt oppsigelse. Annlegg frakoblet 01.12.2022. Verisure sender Faktura.

Tar ikke tlf

Omtale av  Vegard

Ringt de flere ganger, tar ikke telefonen. Dårlig kundeservice. Umulig å få kontakt

Elendig kundesupport og oppfølging

Omtale av  Runar H. D

Fakturerer for tjenester som ikke virker. Umulig å si opp. Sender til inkasso uten forvarsel eller purring. Umulig å få tak i på telefon.

Innpåslitne selgere etter å ha brukt Bytt.no

Omtale av  Jens

Etterspurte uforpliktende tilbud gjennom Bytt.no. Selgeren, mer enn sikkerhetseksperten, som kom på befaring var forsåvidt ok, men jeg følte meg ikke videre betrygget. Da vi ble enige om hvilke komponenter som skulle være grunnlaget for prisberegningen fikk jeg en himmelhøy montasjepris som han slo av 2000kr på. Men siden det hadde vært en kampanje som gikk ut i forgårs skulle han ringe sjefen sin for å høre om jeg kunne denne. Med sjefen på høytaler gjennomgikk de en tilsynelatende innøvd dialog hvor sjefen til slutt skulle prøve å presse prisen ved å gå ett steg høyere i systemet. Sjefen ringte etter fem minutter og kunne halvere etableringskostnader og gi meg gratis abonnement de tre første månedene for å dekke kostnadene jeg har i oppsigelsestiden hos mitt nåværende alarmselskap. Fristen for tilbudet var ut dagen! Da jeg sa at dette ikke var aktuelt å svare på i løpet av dagen da jeg skulle ha flere alarmleverandører på befaring før jeg tok en beslutning fikk jeg beskjed om at jeg hadde to dager på meg. Uken etterpå ringte hele fire forskjellige selgere fra Verisure. De kunne gå ned enda mer på pris og hive med en Yale Doorman i prisen. Jeg sa det ikke var aktuelt og takket for tilbudet. Jeg har i løpet av måneden etterpå blitt kontaktet ukentlig av diverse Verisure-selgere fra seks-syv forskjellige telefonnummer og måtte senest i dag sende en kraftglose i retning selgeren i andre enden. Månedsprisen deres klarte de aldri å matche min alarmleverandør. Styr unna!

Få tilbud på boligalarm
Motta tilbud på boligalarm
Sammenlign tilbud på boligalarmer - få tilbud fra flere alarmselskaper helt gratis!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Forkastelig kundeservice

Omtale av  Tom

Nesten umulig å si opp tjeneste, og måtte benytte altfor mye tid og energi for å få det til. Den gode nyheten til Verisure er vel at her har dere mye å gå på... Makan til selskap..

3 mnd oppsigelse - Tull!

Omtale av  Tkab

Det er ingen grunn til å ha 3 mnd oppsigelse. Man betale på forskudd allerede. Da holder det med at avtalen er ferdig når siste fakturaperioden går ut. Etter å ha vært kunde i over 9 år synes vi dette er en grisk, vanskelig og unødvendig avslutning.

Ute av deres klamme grep

Omtale av  Svenn I. I

Har hatt Verisure i huset i ca. ti år - før jeg sa det opp. Tre måneders oppsigelse. I løpet av disse ti årene har man lagt til en del svindyre komponenter. Komponenter man har fullt ut betalt for selv. Når de etter tre mnd. oppsigelse kommer og skal ta ned anlegget tar de med seg absolutt ALT. Og det du har betalt for selv - det får du ingenting igjen for. Det som er imponerende er at dette synes de er greit?! Jeg kaller det tyveri! I så måte kan man si at Verisure var de første til å foreta et tyveri fra min bolig etter at de ble koblet ut herfra. Det er sikkerhetstjenesten sin det!

Uakseptable vilkår og elendig kunderservice

Omtale av  Janni

Det er fullstendig urimelig med 3 måneders oppsigelsestid for alarmtjenesten. Det fremstår som utspekulert grådighet med den hensikt å flå kunden for mest mulig penger. Når man ringer sentralbordet tar det lett 20 minutt før en får svar, men når man er blitt lut lei hele den dårlige servicen og sender oppsigelsen på mail, da har de plutselig all verdens ressurser disponibelt til å ringe deg opp igjen......

Oppsigelse

Omtale av  Lukasz R

Jeg er fornøyd, men jeg må si opp av økonomiske årsaker

Få tilbud på boligalarm
Motta tilbud på boligalarm
Sammenlign tilbud på boligalarmer - få tilbud fra flere alarmselskaper helt gratis!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Utdatert selskap og produkter

Omtale av  Einar

Selskapet fornyer ikke anleggene hos sine kunder, utstyr slutter å virke uten at det blir oppdaget eller utbedret, og kostnaden man betaler er vesentlig høyere enn hos konkurrentene. Sektor Alarm demonterer nå alt det gamle Verisure-utstyret og monterer et nytt og moderne anlegg til en vesentlig lavere pris.

Hele systemet demontert, tok en uke før de ringte og sa de ikke hadde kontakt med hussentralen...

Omtale av  Oppgitt

Vi har brukt Verisure i mange år og etter at en hyggelig selger fra Sector Alarm kom på døren og tilbød oss tilsvarende anlegg med alarmsystem og røykvarsler til en langt rimeligere penge bestemte vi oss for å bytte. Sector skulle komme å sette inn sitt nyeste utstyr kostnadsfritt , og vi skulle slippe å betale noe før oppsigelselstiden til Verisure var ute. Da de tok ned "sentralen" for Verisuresystemet sa montør at nå kommer Verisure til å ringe for signalene blir brutt. Hverken jeg eller min kone ble ringt opp, men ca en uke etter ringte de og fortalte at de ikke hadde kontakt med alarmsystemet i vårt hus. Hvorpå min kone spurte hvordan dette kan skje, huset kan jo både være brent ned og ranet for alt av verdier i mellomtiden. Dette kunne ikke personen hos Verisure svare på, og henviste til teknisk avdeling. Dette må være utrolig flaut for et tilsynelatende seriøst selskap. At man ikke registrerer at hovedenheten og alt utstyr tas ned før en uke etterpå sier litt i mine øyne!

Elendig kundeservice.

Omtale av  Thorleif

Jeg har hatt abo hos Verisure siden Januar 2021. I løpet av denne perioden har jeg hatt div. utrykninger fordi systemet ikke har virket og hver gang må jeg stille i servicekø fordi Verisure ikke har hatt kappasitet. Dette hjelper lite når vi står utenfor fritidsboligen og ikke kommer oss inn Det gir Verisure tilsynelatende blaffen i.

Brann

Omtale av  Roy

Hatt ulmebrann i huset,ingen røykvarslere løste ut alarm. Hele huset måtte vaskes ned 2 ganger,1 etasje må males. Alt av tøy og gardiner måtte på rens,sofa og stoler måtte kastes.

Veldig misfornøyd.Oppsigelsen er sendt

Omtale av  Kjell

Er det noen som har erfaring med Arlo ringeklokke fra Verisure? Blei fortalt av selger at batteriet holder 2-3 mnd før det må lades.Her må det lades etter 5-7 dager.Tekniker kom hit etter mange mailer fra meg,»du blir kontaktet om kort tid» gikk igjen som svar fra kundeservice.Tekniker byttet batteri,men samme greie,tom for strøm etter 6 dager,og apoen står innstilt riktig i følge teknikker. Men nå er abb.sagt opp….orker ikke mer tull,og ALDRI mer Verisure Mvh Kjell (veldig misfornøyd kunde)

Få tilbud på boligalarm
Motta tilbud på boligalarm
Sammenlign tilbud på boligalarmer - få tilbud fra flere alarmselskaper helt gratis!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Uforventet kostnader

Omtale av  Mar

Selgere selger sine smarte løsninger til kampanje tilbud og senere øker de med abonnement pris. Uforventet kostnader kommer ettertid noen som man ikke blir informerte ved salg. Hold dere unne De.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR