Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Verisure
2.0
141 verifiserte omtaler

Verisure omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Verisure opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.0
Dårlig
141 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
#15
Forferdelig
Verisure er rangert
#15 av 15 boligalarmselskaper
15%
Dårlig
15% anbefaler Verisure
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på boligalarm
Motta tilbud på boligalarm
Sammenlign tilbud på boligalarmer - få tilbud fra flere alarmselskaper helt gratis!

Utforsk 141 omtaler om Verisure

FILTRER OMTALER
10
8
8
19
96
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Verisure?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Styr unna!!

Omtale av  Kenneth

Dette er vanskelige folk å forholde seg til. Seier du opp må du vere forberedt på at dei prøver seg på lang oppseiingstid og dobling av mnd. pris i oppseiingstida..

Oppsigelsestiden er f"x@< bare frekk!

Omtale av  Thale

Hadde ikke drømt om at Verisure skulle ha tre måneders oppsigelse. Hvem husker det etter å ha installert alarmen for hundre år siden? Frekt, drøyt og helt uforståelig. Forsikring kan du si opp på dagen, men ikke en alarm? Jeg kommer ikke en gang til å bo i boligen der jeg må betale for alarmen. Aldri har det vært utrykning til boligen heller, jeg har bare betalt.... Takken er tre måneders betaling ut av vinduet, for hva???

Oppsigelse av alarmen.

Omtale av  Kjell

Når jeg sier opp alarmen 1. november, sier Verisure at oppsigelsen ikke begynner å gjelde før 1. desember. Dette skal de ikke tjene på. Grei takk for sist etter 14 år som fast kunde.

Forferdelig opplevelse er vel rette ordet ja

Omtale av  Brita

Installatør kom og kjeftet rundt i 4 timer. Han syntes jobben var skikkelig dritt visst nok. Han gikk uten å gi oss noen innføring i systemet som enda ikke fungerer snart en mnd etterpå. Tatt kontakt med kundeservice over 10 ganger hvor svaret er at en må inn på min side og der fungerer alt. Er inne på siden, men der kommer ikke alarmen opp. De spør om spørsmål jeg ikke kan svare på da jeg aldri har fått noen informasjon. Jeg skal visst lage et stikkord, men ingen kan fortelle meg hvor jeg gjør dette. Ingen følger opp saken og har fortsatt et system en ikke kan slå på. Skulle gjerne beholdt det gamle alarmselskapet hvor faktisk ting fungerer. Hvorfor er det ingen som kan ta ansvar og følge opp ting?

Falsk trygghet og elendig kundeservice

Omtale av  Frida L

Glemmer å aktivere hoveddørsensor etter utløsing av alarm. Feil oppdages av oss som kunde 8 mnd senere.Da jeg vil vite hva som har blitt gjordt feil, Prøver de å skjule at de har gjordt en feil, snakker det bort, vet ikke mm. Når vi til slutt finner det ut etter mange samtaler med ulike kundebehandlere, får vi Ingen unnskyldning. Ber om å få snakke med en overordnet som skal ringe tilbake. Det skjer aldri. Ringer igjen, sier er vi er særdeles misfornøyet og usikker på om det kan skje igjen, og vurderer å bytte selskap om vi ikke får en unnskyldning og evt kompensasjon for en lang periode med et system som er delvis deaktivert av dem. Får da beskjed om at vi de kan koble meg til oppsigelsesavdelingen. I tillegg er de rask og heve prisen, måtte til stadighet ringe og forhandle prisen tilbake. Anlegget var elendig skrudd opp, 1/2 cm skruer inn i gipsvegg, som faller ned om du puster på det. Batterier som omtrent er umulig å få byttet i kamera sensorene. Alt i alt, et særdeles lite tilfredsstillende selskap på mange områder. Mistet helt tilliten til at de faktisk klarer å håndtere systemet, om det faktisk er reaktivert etter utløst alarm…Ligg unna!

Få tilbud på boligalarm
Motta tilbud på boligalarm
Sammenlign tilbud på boligalarmer - få tilbud fra flere alarmselskaper helt gratis!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Forskjellsbehandling

Omtale av  Henning O

Det gis ikke tilbud om installering av Yale Dormann ihht kampanje til eksisterende kunder. Slett kundebehandling mot loyale kunder

Håpløst med 3 måneder oppsigelse!

Omtale av  Knut

Blir oppringt hele tiden etter å ha sendt Mail om oppsigelse. Trenger ikke å stå til rette og gi en grunn til hvorfor jeg sier opp, idiotisk fremgangsmåte. Er bare å sende en Mail om at det er forstått, mottatt, takke for kundeforholdet og velkommen tilbake, men neida. Har hørt at ingen som jobber i brannvesen eller politi bruker slike alarmselskap hjemme i egen bolig. Mye rimeligere i lengden å kjøpe eget varslingsanlegg av god kvalitet.

Uhørt oppsigelsestid

Omtale av  Siv

3 måneders oppsigelsestid på abonnement hører ikke hjemme i vår teknologiske tidsalder : (

Meget vanskelig og komme ut av avtale og selger bløffer om att ingen "gidder" og hente ned utstyr.

Omtale av  Kenneth

Skal etter 3-4 år si opp. Først så juger selger på abn.Avd. ved att. Utstyr ikke fungerer i app uten alarm abn. Regn løgn som jeg gjør han oppmerksom på. Så beskylder en såret selger meg for løgn ved" noen kunder hører det de vil".. Selger sa ved avtale att man fikk beholde utstyr for de brukte ikke tid på og hente gammelt brukt utstyr, det ble for dyrt. Da han ikke klarte og overtale meg til og bli, spilte han kostnadskortet, dyrt og bruke så mye penger for og ta det ned senere. Så da ser man jo holdningene (dyrt og sette opp så sier ikke kunden opp.)for så og bare legge på. Sendte klage på kundebehandleren men... venter nå over 1 mnd etterpå på en bekreftelse på avsluttet abn, men får beskjed at den er sendt.. ikke til meg

Høy pris, urimelige avtalevilkår og dårlig kundeservice

Omtale av  Mao

Dette er en dyr tjeneste som er vanskelig å si opp og har en urimelig lang oppsigelsestid på 3-4 måneder. Etter å ha vært kunde i årevis og betalt titusener til selskapet (mye pga. jevnlige store prisøkninger) tok jeg endelig valget om å bytte leverandør. Men å si opp viste seg ganske vanskelig. Jeg fikk følelsen av at de trenerte saken i håp om å kunne ta betalt for en måned eller to ekstra, og alt skjer uten at kunden får skriftlig dokumentasjon (sikkert beleilig for Verisure...) Og når du etter mye om og men omsider får bekreftet oppsigelsen, løper oppsigelsestiden ut oppsigelsesmåneden og i 3 måneder til. Selvsagt helt urimelig og vanskelig for Verisure å begrunne, utover at kunden skal melkes helt til det siste. Så for meg er det i alle fall 100 % uaktuelt å bli kunde hos Verisure igjen.

Få tilbud på boligalarm
Motta tilbud på boligalarm
Sammenlign tilbud på boligalarmer - få tilbud fra flere alarmselskaper helt gratis!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Alt for dyrt, utstyr som ikke fungerer

Omtale av  Harald

Har prøvd å klage på utstyr som ikke fungerer, i tillegg til at det koster 25-30% mer i måneden enn konkurrenter, men det er så vanskelig å komme fram. Levert skriftlig oppsigelse i dag, så er det bare å vente i 3 måneder (!) på at avtalen faktisk blir sagt opp. Så er det å sette opp egen FG-godkjent alarm, som over en periode blir laaaangt billigere enn hva Verisure kan tilby.

Følger ikke opp, retter ikke feil.

Omtale av  Henrik

Når et selskap lover å rette opp i en viktig sak som alarmen til bedriften vår, men i stedet lar deg som kunde måtte følge opp mot dem gang på gang, da er det på tide å finne seg en ny leverandør. Ved utrykking kjører de rundt bygget som har mange ingganger og leietagere, dette uten å vite hvilken ingang vår bedrift har.

Vanskelig å si opp avtalen.

Omtale av  Jørn

Styr unna. Forferdelig vanskelig å få sagt opp avtalen. Har sendt flere mailer og snakket med kundebehandler 2 ganger før oppsigelsen var ett faktum. 3 månders oppsigelse :(

Løgnere

Omtale av  Joakim

Kan ikke stole på det selgerene sier. Fikk en helt annen pris på befaring enn hva som ble fakturert. I tillegg sa dem at jeg hadde kjøpt alle komponentene, som jeg da kunne fortsette å bruke om jeg en dag skulle si opp abbonementet og tilkoblingen opp mot alarmsentral. Men når jeg etter flere år sier opp avtalen, da har jeg ikke kjøpt noen ting. Det koster altså bare i underkant av 1700kr for montering per røykvarsler, i tillegg til månedsprisen såklart.

Umulig å nå på tlf. Svarer aldri- reagerer ikke på alarm

Omtale av  Nina

Jeg har ved flere anledninger prøvd å komme i kontakt med Verisure . «Alle våre operatører er opptatt ! «Det er svaret ! Dere ringer ALDRI tilbake - det er ingen kveldsvakt . Jeg har to hjem. Begge er linket til Verisure . Hva får vi igjen ? Ingenting!! Jeg har prøvd å bestille ringeklokker med kamera - null respons! Dette er elendig ! Jeg forlanger nå at en seriøs kundebehandler ringer meg tilbake OG svarer meg på Mail . I dag ville jeg logge meg på for å sjekke temperaturen i huset i Krsand Da aksepteres ikke hverken Mail eller passord !!! For noe ROT!!! Dette bør nye kunder advares mot !! Se til å rydde opp ellers trekker vi oss !!!! Rasende hilsen Nina E. R.

Få tilbud på boligalarm
Motta tilbud på boligalarm
Sammenlign tilbud på boligalarmer - få tilbud fra flere alarmselskaper helt gratis!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig kundeservice og dyrt.

Omtale av  Line S

Godt system som fungerer bra , men opplever dårlig kundeservice og mye skrevet med liten skrift. Et svært dyrt abonnement. Vanskelig å bytte batterier, som man i tillegg får tilsendt og deretter fakturert uten å ha bedt om det. Opplever også at noen har forhandlet seg frem til billigere avtaler enn andre. Ikke bra.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR