Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Dårlig
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Leverer ikke avtalt hastighet og gir kunden skylden for dette

Omtale av  Harry

Selger hos leverandør lover meg hastighet på 21 mbps. Opplevd hastighet på internet varierer fra 0,6 - 15 mbps og kutter helt til tider. Snakket med teknisk avdeling 3 ganger, men problemet forsetter. I dag fikk jeg beskjed om at jeg bruker for mye data, og at dette var min feil. For å strømme en film trenger jeg en hastighet på 6 mbps. Skulle jeg i tillegg lese en avis bruker jeg maks 8 mbps totalt, og da burde det fortsatt være noe å gå på. Det å legge ansvaret for sin egen utilstrekkelighet på kunden, er jo skikkelig lavmål og enormt provoserende. Tenker at denne leverandøren hadde hatt godt av en runde på Tv2 hjelper deg. Jeg har tidligere hatt internet fra Telenor på samme linja, uten å oppleve noen av disse problemene. Min erfaring med HomeNet er styr unna, så slipper du å oppleve måtte ta ansvar for deres utilstrekkelighet.

Svar fra HomeNet
25.01.2021 09:28

Hei Harry, Utrolig leit å se at du har fått slik et negativt inntrykk av oss. Basert på informasjonen i innlegget virker det som du har linje levert over kobbernett på din adresse. Jeg er ikke kjent med ditt kundekort hos oss, men anbefaler å sjekke at enheter lokalt hos deg ikke laster opp data når du forsøker å se filmer, eller behøver hele linjekapasiteten da opplastet trafikk vil påvirke nedlastingskapasiteten på kobberteknologi. Ta gjerne kontakt med vår teknisk avdeling dersom problemet vedvarer. Vi ønsker selvfølgelig å bistå slik at problemet løses. Vennlig hilsen Håvard | Home_Net

Nyttig (0)

Dårlig oppfølging,følger dårlig med sine kunder.

Omtale av  Johan A

Dårlig kundebehandling. Lover å ringe tilbake,ringer ikke. Har så lav fart at jeg kommer ikke inn på nettbanken engang. Styr unna !!!

Svar fra HomeNet
21.01.2021 09:18

Hei, dtte høres ikke bra ut. Våre kundebehandlere skal ikke love noe slik dersom de ikke kan hold dette. Jeg beklager for at dette har skjedd. Anbefaler at du kontakter oss igjen slik at vi får sett på saken. Vennlig hilsen Roar | Home_Net

Nyttig (0)

Relativt rask med korrigeringer hvis feil.

Omtale av  Bigga

Monteringen gikk relativt rask (...etter noe plunder og heft), når teknisk kom igang. Bra!! Teknisk support etter installasjon er bra. Rask respons, positivt utfall. *Montør legger IKKE Fiber i rør (...bør kunne legges i Blå 16mm trekkerør). Resultatet er at Fiberkabelen ligger åpen på yttervegg (...fra patch panel og inn til huset), med lite eller ingen beskyttelse. Ikke Bra!! Karakter etter kort tids bruk gir 4.

Svar fra HomeNet
18.01.2021 08:21

Hei Bigga, Så godt å høre at du er fornøyd med vår support, det er vi glade for! Når det kommer til installasjon av fiberkabel er jeg dessverre ikke kjent med akkurat din sak, likevel takker vi for tilbakemeldingen, denne tar vi med oss videre i arbeidet om å stadig bli bedre. Takk for at du tok deg tiden til å skrive! Vennlig hilsen Maren M | Home_Net

Nyttig (0)

Fikk faktura tross borettslag avtale

Omtale av  Perhelge

Tok kontakt med support pga dårlig hastighet. De foreslo å sende meg nettverksforsterker uten å opplyse om kostnad for dette. Istedenfor å sende faktura mottok jeg inkasso varsel. Saken er til behandling for annen gang men virker ikke som de tar dette på alvor eller at de, sliter med intern kommunikasjon. Jeg som har borettslag avtale betaler kostnadene mine gjennom felles utgifter. Må få presisere at jeg aldri har bestilt nettverksforsterker som de krever penger for. Styr unna her er det mye rot i alle ledd. Har gjort en del interne undersøkelse i borettslaget å vi har funnet ut at ruter ikke holder mål.

Svar fra HomeNet
14.01.2021 20:43

Hei Per Helge, Dette hørtes veldig rart ut. Som kunde hos oss skal du alltid bli informert om pris, både i samtale med kundebehandler og i bekreftelse sendt på e-post eller SMS. Hvis du ikke har bestilt dette er det ikke noe problem å få fjernet produktet. Dette har vi logger på, slik at vi kan se hvem som la opp bestillingen, og når det ble gjort. Anbefaler at du tar kontakt med oss på nytt, så får vi sett ordentlig på saken. Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net

Nyttig (0)

Veldig dårlig router!

Omtale av  Nina

Nå har jeg vært i kontakt med de tidligere ang dårlig dekning i min 30m2 leilighet. Skal vel ikke være nødvendig å betale ekstra for forsterker i en leilighet som er så liten

Svar fra HomeNet
11.01.2021 13:53

Hei Nina, Jeg har ikke din kundeinformasjon tilgjengelig her, får derfor ikke sjekket linjen din dessverre. Hvis det er slik at du sliter med det trådløse nettverket anbefaler jeg deg å ta en titt på denne linken https://www.homenet.no/det-tradlose-nettet-er-darlig/ , her finner man en del nyttig informasjon. Dersom det er noe vi kan hjelpe med er du velkommen til å ta kontakt med oss direkte via telefon eller chat. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Tungvint, og umulig og få svar

Omtale av  Cfz

5 dager for å få svar på Mail. En håpløs chatte funksjon der de faktisk ikke kan hjelpe deg. Svært vanskelig og dårlig kommunikasjon. Tror det er bedre og betale litt mer og om du trenger og snakke med noen slipper du denne frustrasjonen

Svar fra HomeNet
11.01.2021 13:52

Hei, Leit å høre at du har en slik opplevelse av vår kundeservice. Vi jobber alltid for å bli bedre og tar med oss tilbakemeldingen videre. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net

Nyttig (1)

Price raise by 200 nok and repeated failure

Omtale av  Peter

Nothing worse than charging 200 nok more and losing connection frequently. Even plugging a second router was an issue to resolve with IT support. It should just work as a HUB on ethernet, no need for a 2nd IP address. I long for canal digital again. I think we are close to mobil broadband now. 100GB is enough. If i can find 200GB no questions in my mind about switching.

Svar fra HomeNet
08.01.2021 08:43

Hi, I am sorry to hear about your experience. You should not be having these problems through our line. If you still do have problems, please contact us on phone number 38 99 01 00 for troubleshooting. Please note that problems caused by external devices or interference can not always be solved by our techicians. Best regards Fredrik | Home_Net

Nyttig (0)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener
Har ikke tilegnet profilen
HomeNet deltar ikke på Bytt.no

HomeNet har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
HomeNet besvarer ikke omtaler

HomeNet har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
HomeNet henter ikke inn tilbakemeldinger

HomeNet benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR